想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 97


1#
發表於 17-11-6 19:06 |只看該作者
大家好,有事請求大家,因為我一直以黎都未成功有小朋友
而之前亦食過排卵藥,醫生講過,食左3個月都唔成功的話
我就係要試人工方式去有小朋友
但係我唔想用人工方式,我想搵醫生CHECK下身體有冇其他問題
想問下大家有冇咩意見?或介紹?
感謝大家!


男爵府

積分: 9661


5#
發表於 17-11-7 12:04 |只看該作者

回覆樓主

搵個醫生照下超聲波睇下自己有無排卵或子宮有無問題,同埋驗左老公精子未呀?


別墅

積分: 752


4#
發表於 17-11-7 11:49 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-11-7 11:20
盧醫生有冇幫人開排卵藥或者做IUI?

只知道佢會開排卵藥,因為佢開過幾次比我,但係iui就唔清楚了


大宅

積分: 1258


3#
發表於 17-11-7 11:20 |只看該作者
peonies68 發表於 17-11-6 23:25
盧乃本醫生幾好,可以試試
盧醫生有冇幫人開排卵藥或者做IUI?


別墅

積分: 752


2#
發表於 17-11-6 23:25 |只看該作者
yamaxs 發表於 17-11-6 19:06
大家好,有事請求大家,因為我一直以黎都未成功有小朋友
而之前亦食過排卵藥,醫生講過,食左3個月都唔成功的話 ...

盧乃本醫生幾好,可以試試

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo