想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 2246


1#
發表於 17-11-9 00:36 |只看該作者
如題
打算睇中醫追第二胎
究竟睇謝安琪中醫定係附近的中醫好d?
我自從上年九月小x到依家都仲未有
會唔會係我冇坐小月所致?
睇中醫調理身體對懷孕有冇幫助?


複式洋房

積分: 174


31#
發表於 17-11-18 00:43 |只看該作者

回覆樓主:

上年年尾開始睇醫師,宜家有咗7個月喇~ 之前試左大半年有多都唔中,之後開始睇醫師,都睇左差唔多半年,終於成功左,中間嘅日子一啲都唔易過,真心好多謝醫師~


別墅

積分: 539


30#
發表於 17-11-16 10:26 |只看該作者
回覆 bbkk707 的帖子

唔貴呀~ $60 @1日2劑藥 1次開7日藥+$60診金=Total$480 係中藥粉唔洗煲,,開水就ok!


大宅

積分: 1926


29#
發表於 17-11-15 18:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 molly0922 於 17-11-15 18:59 編輯

其實未出新聞話謝睇佢前我都睇佢好一段時間
其實我個人覺得佢整骨,跌打方面好得又對到症
調理身體佢ok,因為佢細心,亦講到我嘅問題(我開始睇佢唔係為備孕而係真係身體唔好而睇)
但唔係咁神睇左就一定得
不過自從謝明星效應之後我睇少左
太多人喇
9成9係女人
連我想搵佢整骨佢都無時間了


大宅

積分: 4480


28#
發表於 17-11-15 18:20 |只看該作者
winssb 發表於 17-11-9 15:11
回覆 Katfung411 的帖子

地址: 觀塘成業街11-13號華成工商中心13樓15A室
請問收費貴嗎? 日日都要煲中藥嗎?


複式洋房

積分: 311


27#
發表於 17-11-13 21:37 |只看該作者

回覆樓主

我今日下午打去
佢話聽日放工時間都有位
我book左星期六帶埋老公去!
希望夾到(emoji)(emoji)(emoji)


複式洋房

積分: 437


26#
發表於 17-11-13 18:57 |只看該作者
mrsman2016 發表於 17-11-13 18:28
我都有睇開莊醫師,睇左幾個月之後有左,但我岩岩小產左,想問小產左之後幾耐反去睇反莊醫師做調理?:think ...

即刻去睇,清哂所有,重新調理,好快會有好消息架喇


複式洋房

積分: 422


25#
發表於 17-11-13 18:28 |只看該作者
emmakorea 發表於 17-11-9 12:59
我超高齡,舊年八月胎停完,睇過兩個不同中醫,可能同自己唔夾,今年四月頭開始睇莊醫師,六月有左,不幸是 ...

我都有睇開莊醫師,睇左幾個月之後有左,但我岩岩小產左,想問小產左之後幾耐反去睇反莊醫師做調理?


男爵府

積分: 7599


24#
發表於 17-11-13 17:34 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-11-10 18:29
之前有jm話佢放大假 13,14號先開工

唔該晒,今日打去book咗喇....


別墅

積分: 539


23#
發表於 17-11-13 15:58 |只看該作者
回覆 BabyFungT 的帖子

醫師放緊假~14/11 先放完呀!


男爵府

積分: 7045


22#
發表於 17-11-11 01:37 |只看該作者
我覺得莊醫師唔係好適合我。
生活可以将就,生活也可以讲究⋯⋯


大宅

積分: 2208


21#
發表於 17-11-11 01:24 |只看該作者
44bb 發表於 17-11-9 00:36
如題
打算睇中醫追第二胎
究竟睇謝安琪中醫定係附近的中醫好d?

我睇佐第四個月,日日飲藥無停過,上個月化學佐,其實食佐咁耐都無咩太大感覺,啲濕疹時好時壞,我諗真係人夾人


複式洋房

積分: 202


20#
發表於 17-11-11 00:27 |只看該作者
Cherry997 發表於 17-11-11 00:15
放假呀,13號先開

唔該哂,我仲以為佢地唔收新証


大宅

積分: 1224


19#
發表於 17-11-11 00:15 |只看該作者
tinakk58 發表於 17-11-10 09:10
係唔係要打去booking 先,我打到一次之後都無再打到,無人聽,你係walkin?

放假呀,13號先開


男爵府

積分: 7599


18#
發表於 17-11-10 23:53 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-11-10 18:29
之前有jm話佢放大假 13,14號先開工

唔該晒


大宅

積分: 1713


17#
發表於 17-11-10 20:10 |只看該作者
jimmycow 發表於 17-11-9 17:40
睇左大半年都唔中,但搞到成塊面爛哂出左粒粒同暗瘡!停藥後兩個月中左同無出粒粒,人夾人啦!
...

jm 我又系岩岩睇佢出晒暗瘡 平時都吾會生 你停左幾耐好返?


大宅

積分: 1572


16#
發表於 17-11-10 19:59 |只看該作者
44bb 發表於 17-11-9 00:36
如題
打算睇中醫追第二胎
究竟睇謝安琪中醫定係附近的中醫好d?

我覺得睇中醫真係人夾人~
我上年10月睇,一個月就中左,但唔好彩小x
我有繼續睇佢調理身體,而家又有左,27w
最感動嘅係小x後佢有鼓勵我,好記得佢同我講一齊努力行返備孕呢條路


大宅

積分: 3197


15#
發表於 17-11-10 18:29 |只看該作者
BabyFungT 發表於 17-11-10 17:44
個電話我打咗2日都無人聽

之前有jm話佢放大假 13,14號先開工


男爵府

積分: 7599


14#
發表於 17-11-10 17:44 |只看該作者

回覆樓主

個電話我打咗2日都無人聽


別墅

積分: 539


13#
發表於 17-11-10 14:22 |只看該作者
回覆 tinakk58 的帖子

要打去book呀~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo