想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 539


1#
發表於 17-11-9 09:49 |只看該作者
本人現時4w+5D,想知旺角邊個醫生溫柔d同收費公度既,
有無好介紹呀?
我遲d想照B超或陰超


侯爵府

積分: 21275


2#
發表於 17-11-10 16:49 |只看該作者
Alicelau111 發表於 17-11-9 09:49
本人現時4w+5D,想知旺角邊個醫生溫柔d同收費公度既,
有無好介紹呀?
我遲d想照B超或陰超

4wk無咁快照到架 你等到6wk之後先見醫生啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo