想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1295


1#
發表於 17-11-16 23:41 |只看該作者
有沒有jm 聽過呢隻維他命 pregxacare 維她補孕 男女一齊食個隻。我剛剛8w4 流產1 星期半 想3 個月後重新試做人。 但唔想悲劇再發生,想懷孕前養好靚精靚卵。有無人知食左會唔會幫助到。因為問醫生 醫生只叫食葉酸 但我流產前已食左4 個月葉酸都流產。

呢隻維他命我係英國叫人幫買返黎 唔知大家聽過未


禁止訪問

積分: 223


4#
發表於 17-11-17 16:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1295


3#
發表於 17-11-17 15:01 |只看該作者
mmbili 發表於 17-11-17 07:29
我食左大半年, 做緊ivf都未有, 不過又唔係藥, 我覺得試下無壞, 補充下啫
...

我是自然懷孕 想減低再次流產既機會 唔知作用大唔大 流產後一直好驚下次都係咁


大宅

積分: 1616


2#
發表於 17-11-17 07:29 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mmbili 於 17-11-17 07:30 編輯

我食左大半年, 做緊ivf都未有, 不過又唔係藥, 我覺得試下無壞, 補充下啫


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo