嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1856


1#
發表於 09-2-24 16:24 |只看該作者
請問一般既BB床要幾大既size?

床褥: 0/3 baby or Mininoto 好嗎?

請給予意見。謝。


大宅

積分: 1856


5#
發表於 09-2-25 12:40 |只看該作者
謝謝各位...


大宅

積分: 2494


4#
發表於 09-2-25 10:34 |只看該作者
都係o個句, 睇你屋企有無位既啫!
bb真係大得好快架, 我之前有朋友比左張bb床我, 係細size床, 而家一歲幾已經覺得好迫, 岩岩換左張大size bb床先叫瞓得舒服d咋!
以用家嚟講, 既然買得BB床, 就不如買大張D而又可以改為兒童床既BB床(即係可拆一邊欄改方矮欄), 因為其實都係多一塊板, 貴唔到幾多, 但如果需要的話就可以好有用囉!
就以我為例, 留左一間房做小朋友房, 小朋友而家一歲幾, 但好黐身, 仲會成日瞓瞓下半夜會醒會搵大人, 暫時唔可以比佢自己瞓一間房, 但佢之前瞓緊個張BB床太細張, 又係摺得既BB床唔可以改為兒童床, 有唸過買張兒童床放係大人床旁邊, 但就變左成間房無晒位, 好在朋友有多一張大既可改兒童床既BB床, 就係咁就完全解決到我既問題, 而家佢自己可以上落床, 而我地又方便照顧, 我唸瞓到2-3歲都無問題啊!


大宅

積分: 2064


3#
發表於 09-2-25 09:17 |只看該作者
其實要睇你屋企D位夠唔夠大, BB床就更係買最大SIZE果款啦, 瞓到3,4歲都仲可以用. 細時床尾又可以放尿片.


大宅

積分: 1856


2#
發表於 09-2-25 09:05 |只看該作者
請問有沒有解答我呀!!
3月中前要決定買何種BB 床...唔該大家...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo