美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 7079

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


1#
發表於 17-11-24 10:30 |只看該作者
最近天氣凍左, 用開果隻粉偏乾, 一用就面頰位甩皮卡粉...於是就新買左隻保濕粉黎用....但點知化完兩三個鐘, 面頰位同下巴已經有浮粉.....一tat tat咁.....但我塊面都冇出到油, 成塊面摸落去一D油都冇...點解都仲會咁?? 係咩原因....隻粉係咪唔岩我??? 可以點改善?? 唔想浪費左盒粉....

化妝前已經做左保濕...


禁止訪問

積分: 379


47#
發表於 17-11-30 20:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10555


46#
發表於 17-11-24 22:31 |只看該作者
hchu06 發表於 17-11-24 21:49
我覺得JL最正係粉幼,完全唔會變暗,上妝後過幾個,完全可以溶入皮膚咁,有光澤又自然。JL Primer唔係好特 ...

如果用左皮膚真係好d、個容量又唔太少,咁$700都值得試嘅!
我比較簡單,想有少少調面色、防曬就ok,所以揀調色嘅防曬霜,加薄薄JI粉就夠。已經全日唔洗補粉補防曬了!


子爵府

積分: 13583


45#
發表於 17-11-24 21:49 |只看該作者
cameo 發表於 17-11-24 21:40
其實我又唔覺JI primer勁保濕㗎,for油肌可能ok,甚至油肌可以直接primer代替面霜嗰part!
如果化全妝,搽 ...

我覺得JL最正係粉幼,完全唔會變暗,上妝後過幾個,完全可以溶入皮膚咁,有光澤又自然。JL Primer唔係好特別,全部產品香港mark up好離譜,搞到我回購意欲低,成日想搵其他礦物粉代替。
至於base, 反而好想試Hourglass 個serum primer, 但好貴,$700


子爵府

積分: 10555


44#
發表於 17-11-24 21:40 |只看該作者
hchu06 發表於 17-11-24 18:36
我都有JL primer, Amazing base碎粉底。但好離奇,Bare Pro粉餅係乜嘢base都死,即是粉質差
...

其實我又唔覺JI primer勁保濕㗎,for油肌可能ok,甚至油肌可以直接primer代替面霜嗰part!
如果化全妝,搽左防曬、有濕粉再乾粉,都不妨下次試JI個濕粉,佢營養/質地都係似skin care多過化妝品,勁保濕,你經開counter試吓丫!

我係混合肌。之前覺得synergie好正,之後再用JI就有比較!synergie剛上面係勁貼好靚,但夏天經過幾小時戶外(非曬太陽),已經有油光,感覺厚、唔舒服。JI剛上面感覺有d乾,但出大半日街(夏天戶外),出左面油,係有自然亮光(非油光),而感覺上唔會覺得厚/唔舒服。(油肌人會明,上粉後出油,難頂到勁想洗面)


子爵府

積分: 13583


43#
發表於 17-11-24 18:36 |只看該作者
cameo 發表於 17-11-24 18:32
我都係用JI防曬粉餅!好用!
我搽完防曬霜,用JI個粉撲上眼底鼻翼位,有concealer效果,再用掃薄上全面,J ...

我都有JL primer, Amazing base碎粉底。但好離奇,Bare Pro粉餅係乜嘢base都死,即是粉質差


子爵府

積分: 13583


42#
發表於 17-11-24 18:33 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 17-11-24 18:25
嘩,咁乾天氣,你都沖用到濕粉,你定好後生或皮膚好好!!羨慕!!!
我用Laura mercier,我都學你方法,唔 ...

點解用唔到濕粉?天氣乾燥,濕粉仲潤啦
我係成熟乾肌,但T位會出油,用Dior Capture Totale Serum Foundation, base就有幾隻輪住用下,碎粉就用Cle de pau, 亦有BareMineral hydrating veil.

我以前都用過LM, 但覺得乾,CDP好D


子爵府

積分: 10555


41#
發表於 17-11-24 18:32 |只看該作者
hchu06 發表於 17-11-24 15:27
JM, 用粉餅,最緊要塊面夠爽先好上粉!我自己有好多不同類型makeup base/primer, 以為上礦物粉一樣要搽呢D ...

我都係用JI防曬粉餅!好用!
我搽完防曬霜,用JI個粉撲上眼底鼻翼位,有concealer效果,再用掃薄上全面,JI更加會出面油後更靚,自然亮光(非油光)

都試過用JI 保濕primer後上粉,都ok!
因為JI,我已完全放棄左盒Synergie了


伯爵府

積分: 18976


40#
發表於 17-11-24 18:27 |只看該作者
唐棠 發表於 17-11-24 18:01
我一般都係搽完3-5分鐘就開始化妝~如果真係仲痴立立可以用紙巾輕輕印一印先化~我冇用碎粉呀, 就咁上完礦物 ...
用紙巾印下,依個方法都唔錯,等我都試下。唔該!!!!


伯爵府

積分: 18976


39#
發表於 17-11-24 18:25 |只看該作者
hchu06 發表於 17-11-24 17:53
普通碎粉?如果係liquid foundation, 我用Cle de peau呢類碎粉,會用粉撲輕印,再用大掃去掃多一次。
...
嘩,咁乾天氣,你都沖用到濕粉,你定好後生或皮膚好好!!羨慕!!!
我用Laura mercier,我都學你方法,唔該!!!!!


伯爵府

積分: 18976


38#
發表於 17-11-24 18:23 |只看該作者
hchu06 發表於 17-11-24 17:53
普通碎粉?如果係liquid foundation, 我用Cle de peau呢類碎粉,會用粉撲輕印,再用大掃去掃多一次。
...
咁我用完手頭上,又試下你講的 唔該!!


大宅

積分: 2693


37#
發表於 17-11-24 18:04 |只看該作者
你估我唔到 發表於 17-11-24 18:03
THANKS噴完要拍下塊面嗎? 定由佢自己乾? 定係用紙巾印一印多餘既粉?
我都係由佢自己乾~~

點評

你估我唔到    發表於 17-11-24 18:07


男爵府

積分: 7079

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 17-11-24 18:03 |只看該作者
唐棠 發表於 17-11-24 17:58
普通就得架喇~我都係用avene或者廣源良
THANKS噴完要拍下塊面嗎? 定由佢自己乾? 定係用紙巾印一印多餘既粉?


大宅

積分: 2693


35#
發表於 17-11-24 18:01 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 17-11-24 17:05
我一般都係搽完3-5分鐘就開始化妝~如果真係仲痴立立可以用紙巾輕輕印一印先化~我冇用碎粉呀, 就咁上完礦物粉就噴SPRAY


大宅

積分: 2693


34#
發表於 17-11-24 17:58 |只看該作者
你估我唔到 發表於 17-11-24 16:55
係咪普通保濕spray 例如avene果D都得? 定一定要用make up setting spray?之前我有噴MUF果隻setting spray ...
普通就得架喇~我都係用avene或者廣源良


子爵府

積分: 13583


33#
發表於 17-11-24 17:58 |只看該作者
唐棠 發表於 17-11-24 16:44
上粉前塊面一定唔可以痴立立既狀態,愈乾爽愈好,試過冬天搽完CREAM再上粉就即刻出事了,一達達粉好恐怖, ...

同意呀!我有相同經驗!


子爵府

積分: 13583


32#
發表於 17-11-24 17:57 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 17-11-24 17:11
學到好多野!!原來上碎粉都咁多學問。

請問: 咁額頭又咩手法上碎粉先啱??我都試過眼袋位,同額頭一撻 ...

一撻撻,可能係你本身eye cream未乾,而個掃太密毛,抓起一堆粉咁痴落去有凹凸嘅眼袋位,我都試過。我通常抓左粉,會先由腮邊上粉,先會再掃面珠、眼袋


子爵府

積分: 13583


31#
發表於 17-11-24 17:53 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 17-11-24 17:11
學到好多野!!原來上碎粉都咁多學問。

請問: 咁額頭又咩手法上碎粉先啱??我都試過眼袋位,同額頭一撻 ...

普通碎粉?如果係liquid foundation, 我用Cle de peau呢類碎粉,會用粉撲輕印,再用大掃去掃多一次。


男爵府

積分: 7079

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 17-11-24 17:19 |只看該作者
Whitechocolate 發表於 17-11-24 17:13
礦物粉成份較靚? 所以好d?
礦物粉成份簡單D同埋天然, 對皮膚少D刺激.


伯爵府

積分: 18976


29#
發表於 17-11-24 17:13 |只看該作者
你估我唔到 發表於 17-11-24 17:08
礦物粉應該係對皮膚好D, 冇咁大負擔~ 不過玫瑰痤瘡我唔熟所以唔知~

我上個冬天係用Hera, 之前都有用過lane ...
礦物粉成份較靚? 所以好d?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo