烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   51


大宅

積分: 2806


1#
發表於 17-11-24 14:19 |只看該作者
第一次整披薩,一家大細都鐘意食,一日整咗三隻
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg

點評

Cheuk2012    發表於 17-12-6 21:26
xingyi    發表於 17-11-25 21:33
FiFiMa    發表於 17-11-24 23:07


禁止訪問

積分: 723


92#
發表於 18-4-10 12:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 41894

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


91#
發表於 18-4-9 12:30 |只看該作者

回覆樓主



大宅

積分: 2806


90#
發表於 18-4-7 22:42 |只看該作者
baby-bath 發表於 18-4-7 22:22
跟你ㄧ半份量整咗ㄧ個,比我之前做的成功好多 多謝你



命里有時終須有,命里無時莫強求。


伯爵府

積分: 15360


89#
發表於 18-4-7 22:22 |只看該作者

回覆樓主:

跟你ㄧ半份量整咗ㄧ個,比我之前做的成功好多 多謝你
20180407_200529.JPEG
20180407_201441_Burst01.JPEG


禁止訪問

積分: 695


88#
發表於 18-1-6 22:29 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1586


87#
發表於 18-1-6 17:31 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 935


86#
發表於 18-1-5 19:51 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1191


85#
發表於 18-1-3 17:26 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1608


84#
發表於 18-1-3 07:37 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1678


83#
發表於 17-12-30 17:52 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2160


82#
發表於 17-12-29 19:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2806


81#
發表於 17-12-29 19:37 |只看該作者
1114 發表於 17-12-29 18:35
我都有呢部機,請問㩒咩掣?時間幾耐?

我用功能9發麵,要一個鐘鬆d
命里有時終須有,命里無時莫強求。


大宅

積分: 3876


80#
發表於 17-12-29 18:35 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-12-28 23:22
之前見其他媽咪介紹,所以我又走去淘咗部,連運費二百幾人仔

我都有呢部機,請問㩒咩掣?時間幾耐?


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


79#
發表於 17-12-28 23:40 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-12-28 23:37
【我剁手都要买的宝贝(Donlim/东菱 DL-T06A面包机家用全自动多功能智能和面酸奶蛋糕机),快来和我一起瓜 ...

唔該哂呀 。


大宅

積分: 2806


78#
發表於 17-12-28 23:37 |只看該作者
AACheungCheung 發表於 17-12-28 23:32
我唔識淘寶呀 , 可否俾係 Link 我呀 , 等我睇吓有無人可以幫我訂 , 可否話我知型號呀 , 同埋呢部機容易用 ...

【我剁手都要买的宝贝(Donlim/东菱 DL-T06A面包机家用全自动多功能智能和面酸奶蛋糕机),快来和我一起瓜分红I包】http://m.tb.cn/h.zDndmX 点击链接,再选择浏览器打开;或复制这条信息¥U6AK0QDVTTw¥后打开(emoji)手淘(emoji)
其實部機都有幾多功能,但我主要用距猜麵糰,其他未得閒試
命里有時終須有,命里無時莫強求。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


77#
發表於 17-12-28 23:32 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-12-28 23:22
之前見其他媽咪介紹,所以我又走去淘咗部,連運費二百幾人仔

我唔識淘寶呀 , 可否俾係 Link 我呀 , 等我睇吓有無人可以幫我訂 , 可否話我知型號呀 , 同埋呢部機容易用嗎 ? 唔該哂 。


大宅

積分: 2806


76#
發表於 17-12-28 23:22 |只看該作者
AACheungCheung 發表於 17-12-28 23:19
請問你買咗邊個牌子嘅麵包機呀 。

之前見其他媽咪介紹,所以我又走去淘咗部,連運費二百幾人仔
myimage.jpg
命里有時終須有,命里無時莫強求。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


75#
發表於 17-12-28 23:19 |只看該作者
AACheungCheung 發表於 17-12-28 23:19
請問你買咗邊個牌子嘅麵包機呀 。

同埋幾錢呀


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


74#
發表於 17-12-28 23:19 |只看該作者
芝芝妈 發表於 17-12-28 23:15
其實我猜麵糰就係覺得唔好,所以我先會再買部麵包機

請問你買咗邊個牌子嘅麵包機呀 。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo