本帖最後由 andyman 於 18-1-1 17:42 編輯
幸運寶寶 發表於 18-1-1 14:44 
面包機達人在那
今朝機搓面團再做型
面團搓完勁濕黏手所以加粉再搓
手粉只係用來做型方便啲, 並不是用來調節麵團的濕度,
你整左咁多粉在面一定硬皮啦, 手粉的份量要盡可能少。
你做麵團時有加入低粉,其實要減水, 因為低粉較不受水,
約50-55%水份就夠了. , 而高粉則要比到60-65%水。
焗爐溫度可試上下火180度13-15分鐘內就可以了。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。