影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


複式洋房

積分: 161


1#
發表於 17-11-30 15:33 |只看該作者
本帖最後由 Byzan 於 17-12-31 19:18 編輯

有冇人鍾意睇劉德華陳玉蓮的神鵰俠侶?

我呢排youtube睇緊。覺得好好!雖然劉德華陳玉蓮版本的神鵰俠侶沒有什麼CG特技,但勝在每一位演員,包括配角,老戲骨,臨記等等都好好演技!每一位的選角都非常適當!裡面仲會見到當時仲係臨記嘅吳振宇喺第151447秒出現,劉青雲喺第32922秒出現,劉嘉玲喺第47929秒出現過添!


鍾意睇劉德華陳玉蓮的神鵰俠侶,可以按以下youtube連結啦(應該係TVB官方頻道):

https://www.youtube.com/watch?v=p4NhyETnftM&index=20&list=PLUxlohmoXram8z91p5ziJAwcoYhWHimpH



**劉德華同陳玉蓮都係第四集開始出。








水晶宮

積分: 52897


70#
發表於 18-3-31 10:34 |只看該作者
Byzan 發表於 18-3-31 01:59
我都覺得呢套係神劇,最好睇嘅神鵰版本!而金庸亦曾經表示他覺得劉德華做楊過很好,因他希望楊過是真誠的 ...

無錯,哩套每一個角色都做得好好,真係難搵到另一班重現經典。

當時 TVB 拍嘅射鵰同神鵰真係好值得懷念……可惜好難再有咁高水準嘅劇了。


複式洋房

積分: 161


69#
發表於 18-3-31 01:59 |只看該作者
本帖最後由 Byzan 於 18-3-31 03:11 編輯
JoanC 發表於 18-3-30 23:55
哩套係神劇,最好睇嘅神鵰!

我都覺得呢套係神劇,最好睇嘅神鵰版本!而金庸亦曾經表示他覺得劉德華做楊過很好,因他希望楊過是真誠的,而不是油腔滑調的。

同埋我覺得套劇唔單只男女主角選角好,連配角選角都好好!D演員無論主角配角都是演技精湛!當然劉華同蓮妹亦都好登對啦!



另外,搵到2006年TVB周刊追訪50位圈中藝人以及上百觀眾,調查他們最想再回味那齣經典劇集,結果劉德華、陳玉蓮1983年主演的「神鵰俠侶」得票最高!

http://roch1983.akaz.com/news/20060205udn.htm




水晶宮

積分: 52897


68#
發表於 18-3-30 23:55 |只看該作者

回覆樓主:

哩套係神劇,最好睇嘅神鵰!


大宅

積分: 4528


67#
發表於 18-3-28 15:46 |只看該作者

回覆樓主

我反而覺得古天樂做楊過啱d, 劉德華太正氣,楊過本身角色應該少少邪氣先啱,當年的古天樂有陣邪氣喎


水晶宮

積分: 52897


66#
發表於 18-3-25 03:41 |只看該作者

回覆樓主:

sure 係劉德華陳玉蓮果套係經典啦,唔單止男女主角,裏面個個角色都配搭得好好,根本無其他版本可比。


複式洋房

積分: 161


65#
發表於 18-3-23 22:02 |只看該作者
本帖最後由 Byzan 於 18-3-23 22:58 編輯
moniy 發表於 17-12-9 13:33
响微博D人多數話古天樂、李若彤個版本係經典,其實我好唔明亦唔認同囉!响我心目中,劉德華同陳玉蓮呢個版 ...

我搵到多年前一篇報導有關83神鵰俠侶的,內容如下:

蘋果日報2003年8月4日,星期一,C10版的報導引述金庸談到其筆下主角的演員說:「大多演員我都不滿意。送我的錄影帶經常看幾集就看不下,真是演得夠傻。到目前為止,我喜歡劉德華陳玉蓮所演的「神雕俠侶」,這一版的楊過和小龍女非常符合我小說的味道,還有鄭少秋演書劍恩仇錄的乾隆十分到位,這兩部電視劇可說是目前為止最令我滿意的。」


所以微博所說95神鵰是最經典,應該都可能是那些95神鵰的fans寫下來的吧。其實金庸喜歡的和我們一樣,都是喜歡83神鵰版的呢!




複式洋房

積分: 161


64#
發表於 18-2-27 18:16 |只看該作者
Chowying 發表於 18-2-25 19:34
你睇到好熟喎
哈哈哈!我真係睇咗好多次!所以已經好熟!

所以,你地睇完邊一集,想分享或討論劇情,都可以入黎傾下講下!


複式洋房

積分: 161


63#
發表於 18-2-27 18:12 |只看該作者
purple_onion 發表於 18-2-25 15:37
我都係呀!每當吃有核生果就想起她
係呀!佢呢招功夫真係超勁!好難忘!不過,羅蘭姨真係做得好好!


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


62#
發表於 18-2-25 19:34 |只看該作者
Byzan 發表於 18-2-25 01:45
哦!原來如此!哈哈!我而家多數VPN去英國或VPN去其他歐洲國家。

通常我都鍾意翻睇以下幾集:

你睇到好熟喎
總有離別的時候


水晶宮

積分: 68485


61#
發表於 18-2-25 15:37 |只看該作者
asa2012 發表於 17-12-6 11:38
真經典,個個角色都好稱職。一個情字貫穿成套劇。咁多年,我仲記得羅蘭姨的裘千尺谷底吐棗核上地面的奇技:h ...

我都係呀!每當吃有核生果就想起她


複式洋房

積分: 161


60#
發表於 18-2-25 01:45 |只看該作者
本帖最後由 Byzan 於 18-2-25 01:53 編輯
Chowying 發表於 18-2-25 01:36
第一次唔小心翻左去星加坡,所以睇唔到 再改去英國,得左
...

哦!原來如此!哈哈!我而家多數VPN去英國或VPN去其他歐洲國家。

通常我都鍾意翻睇以下幾集:

第4集,劉德華同陳玉蓮小龍女初出場,https://www.youtube.com/watch?v=LWtPrjSkdXM&list=PLUxlohmoXram8z91p5ziJAwcoYhWHimpH&index=4

第20集說及英雄大會楊龍大戰金輪法王、https://www.youtube.com/watch?v=p4NhyETnftM&list=PLUxlohmoXram8z91p5ziJAwcoYhWHimpH&index=20


第36集楊過被斬之後一集楊過好慘😖😖、https://www.youtube.com/watch?v=voYxe37KXzo&list=PLUxlohmoXram8z91p5ziJAwcoYhWHimpH&index=36


第38集姑姑受重傷但過兒仍然希望同姑姑成親好慘情、https://www.youtube.com/watch?v=vh_cN5Zd5ag&index=38&list=PLUxlohmoXram8z91p5ziJAwcoYhWHimpH


仲有第44集過兒同姑姑分手好傷心要等16年 https://www.youtube.com/watch?v=3ExcK3hWKyA&index=44&list=PLUxlohmoXram8z91p5ziJAwcoYhWHimpH


第49集楊過見返小龍女😍😍 https://www.youtube.com/watch?v=POnsM_AeeuU&index=49&list=PLUxlohmoXram8z91p5ziJAwcoYhWHimpH


當然仲有第50集大結局啦!💞 https://www.youtube.com/watch?v=Lo3t4X7QzCU&index=50&list=PLUxlohmoXram8z91p5ziJAwcoYhWHimpH


有時間就會睇埋其他集數。





翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


59#
發表於 18-2-25 01:36 |只看該作者
Byzan 發表於 18-2-25 01:27
哈哈哈! 係呀!我有時訓唔着都會入去YouTube 翻睇ga!

你係未都係入去YouTube翻睇?

本帖最後由 Chowying 於 18-2-25 01:41 編輯

第一次唔小心翻左去星加坡,所以睇唔到 再改去英國,得左

集數呢 d 我求其揀


複式洋房

積分: 161


58#
發表於 18-2-25 01:27 |只看該作者
Chowying 發表於 18-2-25 01:17
夜 ma ma 訓唔着又翻睇吓先
哈哈哈! 係呀!我有時訓唔着都會入去YouTube 翻睇ga!

你係未都係入去YouTube翻睇?


你通常翻睇邊集多ga? 還是通常由頭第一集開始翻睇?:-P


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


57#
發表於 18-2-25 01:17 |只看該作者

回覆樓主:

夜 ma ma 訓唔着又翻睇吓先
總有離別的時候


複式洋房

積分: 161


56#
發表於 18-2-8 03:49 |只看該作者
CorrineNg 發表於 18-1-31 15:04
我覺陳玉蓮最似小龍女。不食人間煙火
係呀!我都覺得陳玉蓮最似小龍女,不食人間煙火的氣質,如仙女下凡般。

當年沒有P圖,整容也沒有現在般普遍,所以陳玉蓮確實是天然美!而且氣質呢樣野,就算係整容也整唔到,所以我覺得蓮妹係最美,最有氣質同最似小龍女,後無來者啊!


複式洋房

積分: 161


55#
發表於 18-2-8 03:39 |只看該作者
本帖最後由 Byzan 於 18-2-8 03:52 編輯
rebeccalin 發表於 18-1-30 11:29
經典中的經典,當年蓮妹的感覺真係好靚,不食人間煙火,咁多年都冇一個小龍女能夠俾到人這種感覺
...

我都覺得係,蓮妹真係好靚,佢做小龍女絕對合適!有一種不食人間煙火的氣質,之後版本的小龍女都無呢種氣質同感覺。



其實佢做82年版嘅天龍八部裡嘅王語嫣都好靚,角色有小小唔同,佢又演到另外一種清雅的感覺。(其實82年版的天龍八部也上載在TVB YouTube 的經典金庸頻道,可以入去睇埋,好好睇。)











複式洋房

積分: 161


54#
發表於 18-2-8 03:05 |只看該作者
本帖最後由 Byzan 於 18-2-8 03:07 編輯
bigbighei 發表於 18-1-8 18:26

你有無入去 YouTube 個 TVB經典金庸頻道睇呀!
如果你有VPN 或身在歐美澳紐等地就睇倒ga la,真係好好追同好好睇。仲可以一路睇,一路留言討論下D劇情。

最緊要每個演員包括配角都做得好好,真係值得一看再看!


複式洋房

積分: 161


53#
發表於 18-2-8 02:58 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-12-7 14:15
呢個真係等到頸都長
係呀!剛剛重睇完,所以記憶猶新。我好鍾意第49集,過兒十六年後在段腸崖等唔到姑姑現身時,叫太陽唔好落山那幕,劉德華真係做得好好,好感人呀!

所以話佢地兩個真係做得好正!後無來者!







複式洋房

積分: 161


52#
發表於 18-2-8 02:34 |只看該作者
本帖最後由 Byzan 於 18-2-8 02:37 編輯
asa2012 發表於 17-12-6 11:38
真經典,個個角色都好稱職。一個情字貫穿成套劇。咁多年,我仲記得羅蘭姨的裘千尺谷底吐棗核上地面的奇技:h ...

你講得無錯,整個故事都以一個情字貫穿成套劇!有D人在TVB那個經典金庸頻道裡把神鵰同射雕比,我又覺得很難比較,因為兩個故事好唔同。射雕重點大都放在武功比較,如東邪西毒,和黃蓉的機智,郭靖的俠義。而神鵰重點描述楊過與小龍女的情,所以有些人說神鵰是一部經典的武俠情書,絕對沒錯啊!而陳玉蓮劉德華這一對絕配,就正正把這本演繹得如書中人物跳出來般真實!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo