影視娛樂

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   3


大宅

積分: 3147


1#
發表於 17-12-9 18:41 |只看該作者
有人也一起看嗎?


子爵府

積分: 14110


184#
發表於 18-1-13 16:42 |只看該作者
htts 發表於 18-1-12 06:28
yes.

結局都係男女主he, 呢part 都ok, 睇得舒服. But 整體個劇就真係. 亮點係東夏 ...

本帖最後由 anyuser18 於 18-1-13 16:42 編輯

算係有返個交待

我自己鍾意睇法庭戲
呢套講法官真係幾有新鮮感
可惜後來劇情犯哂駁,好可惜呀!

我自己就like被屈殺人嗰個阿媽和智能較弱的兒子,仲有女主阿哥,做得都好唔錯!

女主阿哥月桂樹都有份做,當時已覺得佢幾好戲


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


183#
發表於 18-1-13 10:28 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-1-13 10:26
我都煲哂,後面超甜

離婚律師睇過下劇照, 應唔會開。
[


子爵府

積分: 14110


182#
發表於 18-1-13 10:26 |只看該作者
amychoi 發表於 18-1-13 10:07
內向我都有睇, 開頭都悶的, 但我有睇曬。

我都煲哂,後面超甜


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


181#
發表於 18-1-13 10:15 |只看該作者
Emilyryan 發表於 18-1-13 00:33
這套好看嗎? 我都中意不要戀愛要結婚,但更中意7日的王妃

係開頭第一集胡鬧些, 後期都好睇, 但結尾知兇手是誰就未必接受到, 我會收貨, 因我明白兇手心態時。 另一亮點必睇係男二。
[


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


180#
發表於 18-1-13 10:07 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-1-13 09:25
本帖最後由 anyuser18 於 18-1-13 09:27 編輯

唔知啊!睇咗少少咋。得閒再開過先。

內向我都有睇, 開頭都悶的, 但我有睇曬。
[


子爵府

積分: 14110


179#
發表於 18-1-13 09:25 |只看該作者
Emilyryan 發表於 18-1-13 00:33
這套好看嗎? 我都中意不要戀愛要結婚,但更中意7日的王妃

本帖最後由 anyuser18 於 18-1-13 09:27 編輯

唔知啊!睇咗少少咋。得閒再開過先。

七日王妃都有睇,好傷感。女主同李東健都好好戲

仲有套內向的老闆,中間開始出奇好睇,開始女主個設定太差後來改咗就好睇返。延宇振做得好好


大宅

積分: 3147


178#
發表於 18-1-13 00:33 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-1-11 22:54
係呀!延宇振㗎都係
離婚律師戀愛中
這套好看嗎? 我都中意不要戀愛要結婚,但更中意7日的王妃


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


177#
發表於 18-1-12 10:03 |只看該作者
amychoi 發表於 18-1-12 09:58
佢地都好忍得下, 兩年後先開始拍拖
我之前都講要TIMEOUT下, 再檢視自己情感, 佢地做到, 尢其靜珠, 所以付合我期望呀


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


176#
發表於 18-1-12 09:58 |只看該作者
htts 發表於 18-1-12 09:21
無再提韓俊有無復職就可惜些。〉〉我諗係意C佢要D 時間, 我覺得都OK嘅。

我喜歡靜珠主動去拖史官手, 經過 ...

佢地都好忍得下, 兩年後先開始拍拖
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


175#
發表於 18-1-12 09:21 |只看該作者
amychoi 發表於 18-1-12 08:24
本帖最後由 amychoi 於 18-1-12 08:57 編輯

都好sweet 下, 無再提韓俊有無復職就可惜些。
無再提韓俊有無復職就可惜些。〉〉我諗係意C佢要D 時間, 我覺得都OK嘅。

我喜歡靜珠主動去拖史官手, 經過弄清自己情感, 所有野都重新開始, 覺得好好呀


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


174#
發表於 18-1-12 08:24 |只看該作者
htts 發表於 18-1-12 06:28
yes.

結局都係男女主he, 呢part 都ok, 睇得舒服. But 整體個劇就真係. 亮點係東夏 ...

本帖最後由 amychoi 於 18-1-12 08:57 編輯

都好sweet 下, 無再提韓俊有無復職就可惜些。

有兩幕簡直似東柱同瑞靜


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


173#
發表於 18-1-12 08:22 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-1-11 22:54
係呀!延宇振㗎都係
離婚律師戀愛中

等我搵下先
[


侯爵府

積分: 21313


172#
發表於 18-1-12 06:52 |只看該作者
htts 發表於 18-1-12 06:28
yes.

結局都係男女主he, 呢part 都ok, 睇得舒服. But 整體個劇就真係. 亮點係東夏 ...

中間我係咁skip, 只想睇拍拖

不要恋愛真係好睇,之後延所揀嘅劇 ,真係要選劇本


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


171#
發表於 18-1-12 06:28 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-1-11 21:15
結果都係不能自圓其說

yes.

結局都係男女主he, 呢part 都ok, 睇得舒服. But 整體個劇就真係. 亮點係東夏


子爵府

積分: 14110


170#
發表於 18-1-11 22:54 |只看該作者
amychoi 發表於 18-1-11 21:44
無呀!係韓劇嗎?

係呀!延宇振㗎都係
離婚律師戀愛中


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


169#
發表於 18-1-11 21:44 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-1-11 21:17
不要戀愛真係好好睇
咁你有無睇離婚律師?我睇咗少少無再煲

無呀!係韓劇嗎?
[


子爵府

積分: 14110


168#
發表於 18-1-11 21:17 |只看該作者
amychoi 發表於 18-1-11 17:14
本帖最後由 amychoi 於 18-1-11 17:15 編輯

我睇幾套男一劇, 都係最鍾意不要戀愛要結婚 ...

不要戀愛真係好好睇
咁你有無睇離婚律師?我睇咗少少無再煲


子爵府

積分: 14110


167#
發表於 18-1-11 21:15 |只看該作者
htts 發表於 18-1-11 17:19
我咪話囉, 編劇用左2集俾韓俊媽解釋, 但都說服唔到我, 我覺得爛亦唔合邏輯。 編劇之 ...


結果都係不能自圓其說


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


166#
發表於 18-1-11 17:19 |只看該作者
anyuser18 發表於 18-1-11 14:55
睇完新嗰集
爛真係兜唔返喎阿編劇
完全唔合理
我咪話囉, 編劇用左2集俾韓俊媽解釋, 但都說服唔到我, 我覺得爛亦唔合邏輯。 編劇之前開得太大, 收唔返

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo