跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5155


1#
發表於 09-2-28 21:17 |只看該作者
我翊翔食一餐晚飯要花1-1.5小時, 要玩成十幾樣玩具, 好頭痛.
有無BB現時自己畢飯食呢?


男爵府

積分: 5155


27#
發表於 09-3-14 19:56 |只看該作者
最近翊翔食飯有進步啦! 雖然唔會自己畢飯,但是已經比以前快了很多45分鐘食完. (以前要1.5小時, 所以我已很開心).


大宅

積分: 1298


26#
發表於 09-3-11 13:13 |只看該作者
穎晞自己食飯已一段時間, 不過當然是食得比較污糟, 一餐飯真係用好多紙巾, 最近改用手巾仔好d環保d.


男爵府

積分: 5155


25#
發表於 09-3-7 16:00 |只看該作者
原來3月份的BB好多好叻! 但是就無翊翔份.
翊翔食嘢最懒, 佢都係寧願唔食,都唔自己拿或畢.
宜家連最喜歡食的面包都唔肯自己揸住食, 何況係飯呢!lazy pig!


公爵府

積分: 29293


24#
發表於 09-3-5 21:54 |只看該作者
我個囡都係自己食. 有時都會趺飯. 但只要用濕毛巾仔俾佢抺返就ok. 都係用半小時食晒. 有時要餵少少的.


珍珠宮

積分: 48088

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


23#
發表於 09-3-4 10:49 |只看該作者
我個囝都會食到周圍係, 但佢無潔癖, 我多數用檯布包住晒d飯, 之後先洗, 好少用紙巾, 慳錢又環保.
希望每天開心渡過 ;-)


別墅

積分: 560


22#
發表於 09-3-4 09:56 |只看該作者
晴晴自己食飯叻叻 .. 阿包餐餐要人餵都要半個鐘以上呀 .. 呢家都仲有吐飯既情況 .. 真係比佢激c ..

原來阿包好鬼懶呢 .. 尋晚同哥哥玩快食 .. 居然可以自己筆到半碗飯 ... 餘下一半就要餵先肯食 .. 但鐘意棒住碗湯飲 ... 如果唔响佢隔黎就會飲天一半地一半囉 ... 呵呵


原帖由 puipuiyan 於 09-3-4 01:46 發表
我亞囡都自己食飯喇,大約半個鐘就食完...而家我都有安落茶飯食,因為唔係一齊食,而家可以等佢自己係廳食飯,我就入廚房煮晚餐..整完一輪野出黎佢就食完,可以慳番好多時間!!

原來咁多BB有潔癖,我又係要用好多紙巾,亞囡 ...

[ 本帖最後由 wybaby 於 09-3-4 10:01 編輯 ]


大宅

積分: 3960


21#
發表於 09-3-4 01:46 |只看該作者
我亞囡都自己食飯喇,大約半個鐘就食完...而家我都有安落茶飯食,因為唔係一齊食,而家可以等佢自己係廳食飯,我就入廚房煮晚餐..整完一輪野出黎佢就食完,可以慳番好多時間!!

原來咁多BB有潔癖,我又係要用好多紙巾,亞囡一趺飯佢就要整走佢...真係平均兩日用一盒面紙FOR佢食飯!


子爵府

積分: 12423

好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 09-3-4 00:53 |只看該作者
係呀,屋企就懶到出汁,情願唔食都唔自己畢,出到街或者飲茶時見到d新鮮食物,就識自己食... 真係俾佢
我想問下各位媽咪點教小朋友用筷子食野?我都係放棄要佢用匙,可能教用筷子會有興趣D...
原帖由 as_sheep 於 09-3-2 15:37 發表
律律係隻大懶蟲,食餅就會自己攞黎食,係playgroup會搶埋人地d餅,但食飯就吾肯自己食,但係出街食香腸又會自己搶住拎枝叉黎食,真係比佢激死.


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


19#
發表於 09-3-3 11:49 |只看該作者
原帖由 doraemonkate 於 09-3-2 19:16 發表
un古都係自己畢, 一小小污濁(一粒飯係枱or係口水巾)都要我即時抺走, 所以, 我都係用咗好多紙巾.....


阿仔都係喎...
一粒飯都要抺走先肯繼續架
佢都會自己畢飯, 但自己食唔係食好多, 好多時食到一半就開始玩, 有時我又親佢玩個時餵佢就食得多d
飲湯飲到一半就自己捧住隻碗飲...


大宅

積分: 3789


18#
發表於 09-3-2 19:16 |只看該作者
un古都係自己畢, 一小小污濁(一粒飯係枱or係口水巾)都要我即時抺走, 所以, 我都係用咗好多紙巾.....


伯爵府

積分: 16545


17#
發表於 09-3-2 16:28 |只看該作者
幾個月前已經自己畢飯食, 唔準人地餵好耐!
飲湯就要佢成隻碗捧住飲.
小朋友放暑假比平日更忙!


別墅

積分: 786


16#
發表於 09-3-2 16:13 |只看該作者
恩恩都自己食架啦..都算ok啦.


大宅

積分: 1993


15#
發表於 09-3-2 15:37 |只看該作者
律律係隻大懶蟲,食餅就會自己攞黎食,係playgroup會搶埋人地d餅,但食飯就吾肯自己食,但係出街食香腸又會自己搶住拎枝叉黎食,真係比佢激死.


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


14#
發表於 09-3-2 14:03 |只看該作者
阿B只係識自己食粥,仲幫我餵埋阿妹
但自己食飯會食到一身都係


大宅

積分: 2335


13#
發表於 09-3-2 13:38 |只看該作者
嘉嘉大約1歲半已經自己畢飯食, 重幾ok, 冇周圍都係. 不過有時見到枱有飯, 就會想拿上來食.
我都唸住開始比筷子佢用, 等佢try下.
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lbym.lilypie.com/TikiPic.php/J0EmUE7.jpg" width="59" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lbym.lilypie.com/J0Emp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 48088

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


12#
發表於 09-3-2 12:00 |只看該作者
肚餓咪會自己係咁畢唔駛人餵羅, 唔肚餓就要慢慢餵佢了, 不過我唔會餵完佢先自己食架, 一邊餵佢一邊自己都係咁食.哈哈.

原帖由 Sokan 於 09-3-2 11:37 發表
冧冧都係自己畢嘢食,不過食得好dirty;但起碼我有安落茶飯食。係急住食先會一人一匙羹鬥快餵;不過冧冧見到大人起勢咁食,佢就慌死蝕底咁同大人鬥快,所以dirty但食得快同多。 ...
希望每天開心渡過 ;-)


複式洋房

積分: 354


11#
發表於 09-3-2 11:37 |只看該作者
冧冧都係自己畢嘢食,不過食得好dirty;但起碼我有安落茶飯食。係急住食先會一人一匙羹鬥快餵;不過冧冧見到大人起勢咁食,佢就慌死蝕底咁同大人鬥快,所以dirty但食得快同多。
我係2007年3月1日出世架!

Welcome to My Blog:
http://hk.myblog.yahoo.com/csk0305


禁止發言

積分: 3176


10#
發表於 09-3-2 11:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1760


9#
發表於 09-3-2 09:58 |只看該作者
Jasmine 都係自己畢飯食, 飲湯都係自己畢


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo