母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3384


1#
發表於 09-3-2 13:27 |只看該作者
我而家係pump出黎比阿B食. 佢剛剛3個月,最近餵佢都好困難,唔肯食,個奶嘴未到已經cry或turn sideway,好難搞!係咪厭奶期?埋身係咪無厭奶期啊?我可以點幫我B食多D? 厭奶期厭幾耐啊?


大宅

積分: 1207


14#
發表於 09-3-26 15:05 |只看該作者
My bb also refused to drink milk since he was 3 months. His consumption decreased to only 700 ml daily. How can I measure his weight? He looks much thinner than before. I tried to starve him but still he didnt quite like drinking and only take the initial 80mls more actively. ANy suggestions on what to do?


男爵府

積分: 6656


13#
發表於 09-3-26 09:54 |只看該作者
我亞B啱啱到3個月時又係會咁哦,我通常就再餓一餓佢先喂,後尾又發現係個奶咀太細,佢唔想吮到咁辛苦所以唔食(食到80ml就停低),換佐中碼(3滴)好佐。同時可能同天氣又有關係,果幾日好熱好焗,佢就食少啲。


男爵府

積分: 5297

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 09-3-25 14:32 |只看該作者
我個b就黎4個月又係呢幾日見到奶樽就喊,又係唔識食奶咀

[ 本帖最後由 bunbuncoco 於 09-3-25 14:34 編輯 ]


洋房

積分: 54


11#
發表於 09-3-25 05:16 |只看該作者
原帖由 福媽 於 09-3-24 14:09 發表
我個b全埋身食, 係3個月時厭奶2星期, 當時我冇pump奶keep住d奶量, 到阿b過咗厭奶期, 我就比佢食密d, e.g. 食右邊奶食10分鐘, 食完, 我會再隔15-30分鐘, 再比右邊佢時直至有let down, 到下一餐時食左邊時, 又係食10分 ...


唔該福媽!甘我都無甘驚!


大宅

積分: 4466

好媽媽勳章


10#
發表於 09-3-24 14:09 |只看該作者
我個b全埋身食, 係3個月時厭奶2星期, 當時我冇pump奶keep住d奶量, 到阿b過咗厭奶期, 我就比佢食密d, e.g. 食右邊奶食10分鐘, 食完, 我會再隔15-30分鐘, 再比右邊佢時直至有let down, 到下一餐時食左邊時, 又係食10分鐘之後再隔15-30分鐘再食左邊直至有let down, 咁樣d奶就開始慢慢多番



原帖由 purpleding 於 09-3-24 13:06 發表
我想問下,我一路都係直接餵(無pump過),甘如果厭奶期,BB啜少咗,甘到佢正常番之後,我D奶會唔會唔夠? 抑或之後我D奶量會因應番BB的食量而增加? 好多人都話唔需要擔心。 我細女宜家三個多月,呢一兩日好似開始厭奶。。。有無其他全 ...


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 09-3-24 13:46 |只看該作者
我個為食b從未有過厭奶期,只有猛長期
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


洋房

積分: 54


8#
發表於 09-3-24 13:06 |只看該作者
我想問下,我一路都係直接餵(無pump過),甘如果厭奶期,BB啜少咗,甘到佢正常番之後,我D奶會唔會唔夠? 抑或之後我D奶量會因應番BB的食量而增加? 好多人都話唔需要擔心。 我細女宜家三個多月,呢一兩日好似開始厭奶。。。有無其他全埋身餵媽咪可以比D意見? 謝謝


複式洋房

積分: 467


7#
發表於 09-3-3 07:57 |只看該作者
我個女剛剛三個月都係咁... 唔肯食奶樽... 我唯有埋身俾佢啜...我都係諗住佢鍾意食就食啦, 肚餓就會肯, 點知真係2日都唔食嘢... 埋身先肯啜幾分鐘.. 都好過無啦, 連片片都唔濕驚佢唔夠水呀...


男爵府

積分: 5260


6#
發表於 09-3-3 01:20 |只看該作者
我亞b都係三個幾月..都係泵出黎比佢食..10日前開始一見奶樽就喊..唔肯食奶..似係厭奶..而家已經好左好多喇..厭奶o個排我冇迫佢食..由佢鐘意食幾多就幾多..少食多餐比佢..


別墅

積分: 953


5#
發表於 09-3-2 23:44 |只看該作者
人奶B會有厭奶期的,我的兒子3個月開始,4個月才正常一點。厭奶期間,用樽比較好。健康院姑娘話不用迫BB,因為BB知道自己的需要,他們生長到了一定程度,便會減少需要,留意BB的重量。

[ 本帖最後由 vivienlee 於 09-3-2 23:47 編輯 ]


大宅

積分: 3384


4#
發表於 09-3-2 18:36 |只看該作者
我同佢用樽已有一個月多,所以應該唔係用樽既問題.有時真係違到人都癲,又怕佢食唔夠!埋身係咪唔會o禁?厭奶期last幾耐啊?


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


3#
發表於 09-3-2 15:19 |只看該作者
原帖由 kwai_nam 於 09-3-2 13:27 發表
我而家係pump出黎比阿B食. 佢剛剛3個月,最近餵佢都好困難,唔肯食,個奶嘴未到已經cry或turn sideway,好難搞!係咪厭奶期?埋身係咪無厭奶期啊?我可以點幫我B食多D? 厭奶期厭幾耐啊? ...


我囡0個陣唔知算唔算係, 放完長假(埋身餵)後用樽餵佢佢就喊晒唔肯食, 都過0左個幾禮拜先正常番


大宅

積分: 2386

好媽媽勳章


2#
發表於 09-3-2 14:28 |只看該作者
人奶b有厭奶期? 唔知!
喺呢度見到多數人奶bb轉奶樽餵後係唔識啜奶咀. 你個bb會唔會係傾向呢個問題多d呢?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo