烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3043


1#
發表於 18-1-3 11:56 |只看該作者
我家焗爐壞了, 本身主要係用來焗面包的。我見蒸焗爐有發酵功能, 又可以蒸埋餸, 所以想換咗佢。我而家整包要發酵係用好傳統方法, 用温水放入WOK 到發, 效果唔穩定。

如果以我要求, 有冇邊部蒸焗爐可推介? GERMAN POOL 德國寶 SGV-2613 座檯式蒸焗爐 ?
BAUMATIC BSQ-26L150X 26公升 座檯式蒸氣-燒烤二合一<--- 係咪唔可以焗包?

謝謝。


大宅

積分: 3043


3#
發表於 18-1-4 16:37 |只看該作者
fitfish 發表於 18-1-4 13:57
pana 牌,品質好售後服務好,工展好似賣18定19xx,但細D

其他吾敢博,有D牌子出名易壞兼售后服務衰兼貴 ...

但我家p仔於不下,太深了


珊瑚宮

積分: 107227


2#
發表於 18-1-4 13:57 |只看該作者
pana 牌,品質好售後服務好,工展好似賣18定19xx,但細D

其他吾敢博,有D牌子出名易壞兼售后服務衰兼貴
玩具萬歲!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo