烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   2


伯爵府

積分: 15146

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 18-1-4 13:20 |只看該作者
之前用開預拌粉,最近買唔到唯有自己調,請教達人唧花曲奇食譜用黎做印花曲奇係咪一樣?
另外個面團我用面包機得唔得,定要買個發蛋器打起?


大宅

積分: 4686


6#
發表於 18-1-5 16:46 |只看該作者
回覆 jkbabe 的帖子

唔好客氣, 記得放入雪櫃雪一陣先用


伯爵府

積分: 15146

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 18-1-5 16:11 |只看該作者
小bonbon 發表於 18-1-5 15:26
回覆 jkbabe 的帖子

你用呢個份量呀! 唔使打牛油, 就咁低粉, 糖, 鹽和牛油搓碎, 然後加入蛋汁混合

多謝你,感動


大宅

積分: 4686


4#
發表於 18-1-5 15:26 |只看該作者
回覆 jkbabe 的帖子

你用呢個份量呀! 唔使打牛油, 就咁低粉, 糖, 鹽和牛油搓碎, 然後加入蛋汁混合

1.
低筋
340g

2.
無鹽牛油
180g

3.
糖霜
69g

4.

30g

5.

2g





伯爵府

積分: 15146

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 18-1-4 15:22 |只看該作者
小bonbon 發表於 18-1-4 14:37
唧花曲奇食譜 的食譜唔可以做印模架, 因為唧花牛油量多, 粉相對少一些, 如果做印模, 應該低粉要多一些, 焗 ...

低筋150,牛油100,白砂糖50,呢個比例得唔得


大宅

積分: 4686


2#
發表於 18-1-4 14:37 |只看該作者
唧花曲奇食譜 的食譜唔可以做印模架, 因為唧花牛油量多, 粉相對少一些, 如果做印模, 應該低粉要多一些, 焗出來才不會化開.

其實唔使電動打蛋器都得, 手搓都ok

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo