立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12585
kikosiu 發表於 18-1-13 11:06 我裡面用日式芝士蛋糕,外面一層cream
大宅
積分: 1660
PorkChopPC 發表於 18-1-13 11:03 有無相可睇?
kikosiu 發表於 18-1-13 10:57 有呀,我加左cream 再装飾放雪櫃冇問題
PorkChopPC 發表於 18-1-6 17:41 請問有無人用日式芝士蛋糕外面加cream加裝飾?如有加咗裝飾個蛋糕會塌下來嗎? ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy