自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6914


1#
發表於 18-1-8 19:03 |只看該作者
本帖最後由 sun6628 於 18-4-4 16:02 編輯

Tsk


珍珠宮

積分: 49818

熱血勳章 畀面勳章 陪月勳章


45#
發表於 18-1-9 11:21 |只看該作者
唔關朋友有冇病事, 接受唔到食朋友口水尾, 如果有人夾硬咁做, 我會不動聲色咁放棄杯酒


伯爵府

積分: 15631


44#
發表於 18-1-9 11:19 |只看該作者

回覆樓主

咁要睇下係邊個。。。平時玩開又friend嗰啲就冇所謂!或者中學大學熟嗰啲同學都冇所謂,細個都成日一盒飯一包野飲幾個人分


但係新相識,普通同事嗰啲,就唔好喇!


侯爵府

積分: 21273

好媽媽勳章


43#
發表於 18-1-9 02:18 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 jutau 於 18-1-9 02:21 編輯

極之介意,污糟邋遢,同你有親咩?我連老公口水尾都未必食

有次一班進修時識嘅同學打邊爐,其中有位同學食丸時見未熟掟返落鍋再烚,俾其他同學x到反枱


大宅

積分: 3083


42#
發表於 18-1-9 02:03 |只看該作者

回覆樓主

我有朋友仲自私 成支酒就咁用口隊左幾啖之後
先倒出黎share比人 真係眼都突埋


大宅

積分: 3313

2018復活節勳章


41#
發表於 18-1-9 01:56 |只看該作者

回覆樓主:

唔會飲


伯爵府

積分: 15262

2018復活節勳章


40#
發表於 18-1-9 01:40 |只看該作者

回覆樓主

好核突


大宅

積分: 4437


39#
發表於 18-1-9 00:34 |只看該作者
其實有去飲開野既唔會介意
不嬲都係亂咁飲,你飲我隻杯我飲你隻杯,你一啖我一啖...

不過重點肝癌做咩會飲酒..


子爵府

積分: 14979


38#
發表於 18-1-9 00:31 |只看該作者

回覆樓主

我唔會飲,好唔衛生


瑪瑙宮

積分: 139332

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


37#
發表於 18-1-9 00:29 |只看該作者
sun6628 發表於 18-1-8 23:14
反而如果冇病,仲可以大聲當講笑吾食口水尾。但如果有病,咁一出聲就好像不近人情所以其實都好麻 ...

咁其實癌病又唔會傳染,如果一向唔介意食人口水尾應該都唔怕。
但我本身好介意。


公爵府

積分: 28591


36#
發表於 18-1-9 00:00 |只看該作者

回覆樓主:

唔飲羅,好難接受,雖則話癌唔會傳染,但心底始終有不安,好親就話啫。自己有病都會避忌,費事人地難做。


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


35#
發表於 18-1-8 23:23 |只看該作者

回覆樓主:

有無病都唔飲啦

我食剩半碗飯有又倒落佢個碗度嗌分享呀!


侯爵府

積分: 23520

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 18-1-8 23:22 |只看該作者

回覆樓主

我只會同老公n 家姐share 飲品
其他人


珍珠宮

積分: 35860

母親節2025勳章


33#
發表於 18-1-8 23:19 |只看該作者

回覆樓主:

never


伯爵府

積分: 18669

畀面勳章


32#
發表於 18-1-8 23:18 |只看該作者

回覆樓主

唔飲就唔飲,唔會唔好意思


男爵府

積分: 6914


31#
發表於 18-1-8 23:14 |只看該作者
我愛Corina 發表於 18-1-8 21:36
無病都唔飲,我唔想食人口水尾

反而如果冇病,仲可以大聲當講笑吾食口水尾。但如果有病,咁一出聲就好像不近人情所以其實都好麻煩


男爵府

積分: 6914


30#
發表於 18-1-8 23:12 |只看該作者
TMC3012 發表於 18-1-8 22:22
講真唔會飲

但會傷害到佢地的心靈?

我有次有一個識左差不多十年舊同事,他冇乜fd , 但我覺得他個人傾下偈是ok, 但他又是有D病。有次我們一起dinner, 之後亦是唯一一次去吃雪糕。他冇臣臣「不」我杯雪糕話試味成幾十元杯,我吾食擺明就怕佢。最後我只食左面之後話飽,右邊佢食過。

真係吾明點解D人要咁


男爵府

積分: 6914


29#
發表於 18-1-8 23:06 |只看該作者
onlam2005 發表於 18-1-8 19:55
有肝癌仲飲酒?
我都唔會飲

她是末期。話試藥希望盡情開心


寶石宮

積分: 434333

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 18-1-8 22:22 |只看該作者

回覆樓主

講真唔會飲


珍珠宮

積分: 36809


27#
發表於 18-1-8 21:42 |只看該作者
sun6628 發表於 18-1-8 19:03
我們當中有個朋友A有肝癌,前幾天大家食飯,酒冇哂,A把她半杯酒倒進另一個B朋友隻杯話分享。其實如果吾飲 ...

主要係好唔合衞生囉!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo