母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 249


1#
發表於 18-1-12 17:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 781


19#
發表於 18-3-4 01:30 |只看該作者

回覆樓主

用moony 爆
用huggies 爆爆爆
用pampers 爆
用merries 未爆 (可能真係大蘿友perfect fit)


大宅

積分: 1711


18#
發表於 18-2-1 08:28 |只看該作者
Chickentailbun 發表於 18-1-16 22:22
merries goon moony Huggies pampers 都試過。huggies 最易爆 merries 啱大籮柚 pampers 比較透氣 moony ...

哈哈,我女大羅柚,的確用緊merries,最合用


別墅

積分: 662


17#
發表於 18-1-31 21:59 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Schuylercheung 於 18-1-31 21:59 編輯

H牌同P牌都用過,
P牌試過爆屎,
但換大一個碼之後就無爆了,
我間住兩隻牌子用,
因為H牌同一Size比P牌細塊d,
H牌0碼->H牌1碼-> P牌NB->H牌S-> P牌S,
So far兩個牌子都無問題



大宅

積分: 3426


16#
發表於 18-1-16 22:22 |只看該作者

回覆樓主:

merries goon moony Huggies pampers 都試過。huggies 最易爆 merries 啱大籮柚 pampers 比較透氣 moony 同goon 差唔多吸尿量都唔錯

暫時用緊最平靚正嘅goon


禁止訪問

積分: 249


15#
發表於 18-1-15 21:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 249


14#
發表於 18-1-15 21:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 249


13#
發表於 18-1-15 21:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 249


12#
發表於 18-1-15 21:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 249


11#
發表於 18-1-15 20:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 520


10#
發表於 18-1-14 19:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 247


9#
發表於 18-1-14 16:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2754


8#
發表於 18-1-14 04:37 |只看該作者

回覆樓主

人奶b,h牌同pampers 都有用。要換密啲,通常一日十二塊,做阿媽嘅好窮


禁止訪問

積分: 374


7#
發表於 18-1-13 16:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1250


6#
發表於 18-1-13 12:12 |只看該作者
bellcheng 發表於 18-1-12 17:55
半人奶B, 所以間中同人奶B一樣都多稀便, 試左3種片都成日漏, jm你地比人奶B用咩片嫁? ...

我兩胎都係用白p, 之前有用過H牌會漏尿


大宅

積分: 4819


5#
發表於 18-1-12 23:12 |只看該作者

回覆樓主

用merries
由nb開始用
漏過2次
原來唔岩size, 轉s冇漏過


男爵府

積分: 8312


4#
發表於 18-1-12 22:58 |只看該作者

回覆樓主:

我全人奶,試過huggies唔得,要用白色pampers


大宅

積分: 4045


3#
發表於 18-1-12 22:51 |只看該作者

回覆樓主

男b,h牌nb碼同s碼都漏尿,試過1晚換3次衫,仲有好多買1送1卷都無用。ichiban係無優惠,但真係好好用,會keep住用。


禁止訪問

積分: 438


2#
發表於 18-1-12 18:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo