嬰兒用品

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


1#
發表於 09-3-5 20:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3932


11#
發表於 09-3-6 10:48 |只看該作者
我見倒係同其他牌子的柔順劑放埋一齊 ga,不過可能唔同的 park'n 有不同的處理 ga
原帖由 karenlpp 於 09-3-6 10:37 發表
請問係放在邊到架,係吾係放係賣bb野個邊架??


禁止訪問

積分: 498


10#
發表於 09-3-6 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1682


9#
發表於 09-3-6 09:54 |只看該作者
原帖由 yautanya 於 09-3-6 01:03 發表
park'n 買韓版 pigeon (sensitive) , i also use this, very good,and pigeon (rose), good smell..


係咪一定要韓版至好呀?? 咁除咗韓版, 仲有乜野版呢??


男爵府

積分: 5343


8#
發表於 09-3-6 09:54 |只看該作者
CHUCHU 好用, 用好少就ok~!
全因為你,令我一生都佳美,你令我生命從空虛,化做傳奇,唯獨你是我拯救,我總不至死,直到永遠,從心底讚美!


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


7#
發表於 09-3-6 09:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5260


6#
發表於 09-3-6 01:13 |只看該作者
韓版 pigeon (sensitive)我見過..仲好平..乜真係專比bb用架??


大宅

積分: 3483

BK Milk勳章


5#
發表於 09-3-6 01:03 |只看該作者
park'n 買韓版 pigeon (sensitive) , i also use this, very good,and pigeon (rose), good smell..


大宅

積分: 3932


4#
發表於 09-3-5 22:36 |只看該作者
以前 szesze 介紹過去 park'n 買韓版 pigeon (sensitive) for BB 的,又真係好抵用 ga, refill 十幾蚊一包 (2100 ml ), 不過唔係成日見倒有 refill, 我上次買咗樽裝 2L 都係廿幾蚊 jar
原帖由 joeywongmy 於 09-3-5 20:58 發表
之前用開chicco
但係而家無特價
要成$100一枝
我覺得好唔抵
有無其他牌子介紹
thx

[ 本帖最後由 candypoon 於 09-3-5 22:41 編輯 ]


大宅

積分: 2104


3#
發表於 09-3-5 22:02 |只看該作者
我都係用chu chu,好好用


伯爵府

積分: 17365


2#
發表於 09-3-5 22:00 |只看該作者
我用chuchu

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo