自由講場

跳至

首頁
12345...15

尾頁
   86


大宅

積分: 1221


1#
發表於 18-1-18 09:35 |只看該作者
我女6y,啱啱開始食咗大約2個月藥,頭1星期食4hrs果隻半粒已有效果,但有一日我帶佢去玩,當日情緒好高漲食左藥都完全冇效,然後轉藥食12hrs,呢幾日情況完全失控,我對住佢真係心力交瘁。
今朝仲俾佢激到喊,由送佢返學段路再返到屋企都仲喊緊

點評

applering    發表於 18-1-19 13:06


民房

積分: 17


294#
發表於 18-11-15 18:07 |只看該作者
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽


男爵府

積分: 5188


293#
發表於 18-10-29 07:07 |只看該作者
elsa0197 發表於 18-10-24 13:31
我仔剛升小一,返學幾日已經接到學校投訴佢打同學,轉堂響課室跑,上堂唔尊心⋯⋯⋯放學返來,我就勁鬧佢, ...

媽媽,加油呀!


公爵府

積分: 28457


292#
發表於 18-10-29 00:31 |只看該作者
加油


翡翠宮

積分: 87401


291#
發表於 18-10-29 00:17 |只看該作者
chowqv 發表於 18-10-29 00:14
唔好咁灰,其實阿氏保加既人,唔係你想象中咁冷漠。佢地係覺得唔需要表達心中既愛,人龍,人地自然會知。
...

我同意呀!!

依架學識左入指令,好好多~


大宅

積分: 3836


290#
發表於 18-10-29 00:16 |只看該作者
wannabe118 發表於 18-10-28 23:58
咁睇你個仔似亞氏保加?

佢係亞氏,不過醫生話而家都係歸埋自閉圖譜 無分係咪亞氏,簡單來說,都係麻煩兼頭痕


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


289#
發表於 18-10-29 00:14 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 13:13
本帖最後由 小manman 於 18-1-19 13:14 編輯

唉……一言難盡~

唔好咁灰,其實阿氏保加既人,唔係你想象中咁冷漠。佢地係覺得唔需要表達心中既愛,人龍,人地自然會知。
打個比喻,阿氏既人,來自阿斯柏星(我經常同個仔講,佢係阿斯柏星小王子,…我係阿斯柏星大公主)。因為來自不同星,所以,思考運作系統係唔同;阿氏既係蘋果,Mac機,一般地球人係微軟視窗,二者係不兼容。阿氏最大特點係:所有既事要入指令,無既佢地唔會,唔識執行。
不知所謂的乙陸!!!


公爵府

積分: 28328


288#
發表於 18-10-28 23:58 |只看該作者
海仔媽 發表於 18-10-23 07:58
其實會唔會係高功能自閉?我個仔係adsd+自閉+焦慮,所以啲徵狀都好似,佢唔識表達情緒亦唔識睇人情緒,樣 ...

咁睇你個仔似亞氏保加?


子爵府

積分: 13387


287#
發表於 18-10-28 23:47 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-20 14:46
好彩,癲的階段過左喇!!

經過呢3年,依架佢好左好多~

我睇哂咁多頁 真係鄧你辛苦
雖然我仔先1歲,但我已經好擔心佢有adhd
因為佢係完全坐唔定,又成日發脾氣...
我本身eq又低....如果佢真係.....我就.....


子爵府

積分: 14909


286#
發表於 18-10-28 23:17 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tingtingalex 於 18-10-28 23:18 編輯

我仔全餐,每樣都有啲
讀寫 過度 情緒 言語 自閉 社交障礙
所以同全餐冇咩分別。


大宅

積分: 2777


285#
發表於 18-10-28 16:44 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-18 19:04
本帖最後由 小manman 於 18-1-18 19:05 編輯

我都係個女返左學係最relax,但就成日比人話我咁唔想湊就 ...

我好明白你, 我都好怕我仔放學同放假. 佢一返黎, 就叫到我暈. 完全做唔到家務.


洋房

積分: 32


284#
發表於 18-10-28 14:46 |只看該作者
加油


大宅

積分: 3732


283#
發表於 18-10-24 13:31 |只看該作者
我仔剛升小一,返學幾日已經接到學校投訴佢打同學,轉堂響課室跑,上堂唔尊心⋯⋯⋯放學返來,我就勁鬧佢,打佢。教到心灰,欲哭無淚。果刻有諗過打死佢,然後自己坐監或自殺死埋去。我長期失眠,每日都好怕電話響,因為我驚老師又投訴佢。
九月尾,搵咗個精神科醫生去睇,食咗藥,情況係有改善,但藥力一過,又顛過。上星期,佢按學校警鐘,訓導主任,老師,三個捉住鬧。我喊足兩日,問自己做錯咩生咗個咁曳嘅仔。
唉,有苦自己知。


大宅

積分: 1221


282#
發表於 18-10-24 12:21 |只看該作者
米巴太太 發表於 18-10-24 09:00
我唔識初步判斷個女有無adhd, 亞氏或自閉,只覺得佢好似馬騮跳跳紥,有公主病、文塞、好大脾氣,有無jm可以 ...

去協康評估


伯爵府

積分: 15219


281#
發表於 18-10-24 09:02 |只看該作者
波耶波羅me 發表於 18-1-18 09:35
我女6y,啱啱開始食咗大約2個月藥,頭1星期食4hrs果隻半粒已有效果,但有一日我帶佢去玩,當日情緒好高漲食 ...



男爵府

積分: 8291


280#
發表於 18-10-24 09:00 |只看該作者
我唔識初步判斷個女有無adhd, 亞氏或自閉,只覺得佢好似馬騮跳跳紥,有公主病、文塞、好大脾氣,有無jm可以教下我點分?


大宅

積分: 3812


279#
發表於 18-10-24 01:31 |只看該作者
一分鐘叫佢唔好爬響度6次
一分鐘叫佢寫字時,只左手放上台8次


公爵府

積分: 29789


278#
發表於 18-10-23 22:02 |只看該作者
雪晴晴 發表於 18-10-23 21:08
可以去私家兒童精神科,我女睇完排住政府睇私家。

請問私家睇一次約幾錢?


公爵府

積分: 25160

畀面勳章


277#
發表於 18-10-23 21:08 |只看該作者
capricornbb 發表於 18-10-23 18:20
如果而家就嚟8歲,懷疑佢ADHA可以喺邊度睇?

可以去私家兒童精神科,我女睇完排住政府睇私家。

點評

capricornbb    發表於 18-10-24 08:38


翡翠宮

積分: 81075

開心吸收勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


276#
發表於 18-10-23 19:54 |只看該作者
capricornbb 發表於 18-10-23 09:10
請問心跳係幾快?

唔識講幾快,醫生話快到唔尋常,係我囡對藥敏感,所以要停

點評

capricornbb    發表於 18-10-24 08:38

首頁
12345...15

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo