自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   2


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1#
發表於 18-1-22 05:02 |只看該作者
可見浸大學語文水評低落,所以那麼多人普通話不合格,是可以理解~

聲明內容看不清楚,可入東網看~


浸會大學學生較早前因不滿普通話考試輍免率太低而佔領校內語文中心,而網上流傳有關學生與職員爭執的影片中有學生爆粗,浸大校長錢大康回應稱會嚴肅跟進,強調絕不容忍語言暴力和侮辱他人的行為。浸會大學學生會今日(21日)晚上亦發聲明澄清,惟聲明以廣東話寫成,用上很多「唔」、「嘅」、「嚟」等口語用字,惹人質疑其中文水平。

浸大學生會的聲明指,帶領同學佔領語文中心,並非單純因普通話豁免試難度高且合格率低,而是基於出題方式同協議不符、評分準則唔透明等因素,又指無法認同校長所指校方樂於解答同學疑問。學生會續稱,無意要求校方取消所有普通話課程,但不認同將普通話能力列作畢業要求。
                                                


新聞來源連結:
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180121/bkn-20180121225957692-0121_00822_001.html
discuss2_1516568193018.JPEG

點評

funfun759    發表於 18-1-22 09:16


瑪瑙宮

積分: 149596

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


166#
發表於 18-1-23 17:44 |只看該作者

回覆樓主:



子爵府

積分: 11773


165#
發表於 18-1-23 17:43 |只看該作者
如果人人唔合格都去搵老師嘈兩句就比佢畢業
咁呢間大學讀黎都無用啦, 上網搵野雞大學比錢買CERT算啦


網上有很多野雞大學, 唔使做功課, 唔使考試, 唔使識英文.都畢到業,
呢D學生應該讀呢D


大宅

積分: 2358


164#
發表於 18-1-23 17:16 |只看該作者
mother904 發表於 18-1-23 11:46
大學不嬲買學生怕,以前有朋友係大學教書,時不時有考試不合格學生搵佢求分,求唔到就投訴,系主任通常要講 ...

中小學也不會這樣


大宅

積分: 2358


163#
發表於 18-1-23 17:14 |只看該作者
sitjaiii 發表於 18-1-22 11:45
http://lc.hkbu.edu.hk/det/doc/det-sample.pdf
岩岩睇左佢地既sample paper,其實咁易都唔合格,係咪要檢 ...

我以前在中大讀書
要考粵語、普通話、PE....還要考體操,高低鋼,高難度動作⋯ 當年日日不停練習,狂溫普通話
從來都冇諗過要走去嘈學校


水晶宮

積分: 54758


162#
發表於 18-1-23 17:11 |只看該作者
ddkaka 發表於 18-1-23 13:07
咁都拉埋一齊講,咁樣轉移視線,你咪重厲害
黑社會收保護費都有禮貌過班學生。。。。希望唔係個個BU學生都係咁款。……


大宅

積分: 2358


161#
發表於 18-1-23 17:10 |只看該作者
牛子 發表於 18-1-22 09:01
從前學生考試成績差,全班都被老師鬧;今日學生考試成績差,全班圍著老師鬧。面對文革批鬥都不敢嚴懲,作為 ...

鬥父母⋯

同意你所言


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


160#
發表於 18-1-23 17:08 |只看該作者




點解香港連大學管理都咁文弱,畢咩業,直接踢出校啦


珍珠宮

積分: 30213


159#
發表於 18-1-23 17:01 |只看該作者
mother904 發表於 18-1-22 07:17
但不認同將普通話能力列作畢業要求。==唔認同就退學,冇人求你讀!

咪係,他們在求學嗎?只求畢業?


珍珠宮

積分: 32678


158#
發表於 18-1-23 16:55 |只看該作者
牛子 發表於 18-1-23 11:12
咦, 你唔係真係以為咁樣可以轉移視線呀嘛

反正人地唔係香港居民,香港大學生羞家佢唔痕又唔癢!
香港亂D差D某D人內心暗爽


珍珠宮

積分: 32678


157#
發表於 18-1-23 16:52 |只看該作者
ddkaka 發表於 18-1-23 13:07
咁都拉埋一齊講,咁樣轉移視線,你咪重厲害

你第一次見識到?


公爵府

積分: 29533

熱血勳章 hashtag影視迷勳章


156#
發表於 18-1-23 16:50 |只看該作者
其實學校以intonation評學生,其實會否是指班學生用鄙視的語氣去讀呀,你知而家班細路幾抗拒普通語同簡體字啦,唔尊重咪肥囉!


翡翠宮

積分: 81591


155#
發表於 18-1-23 13:07 |只看該作者
BBgaga 發表於 18-1-22 23:17
學生講一句粗口厲害,高官不停講大話就是超級厲害了

咁都拉埋一齊講,咁樣轉移視線,你咪重厲害


子爵府

積分: 14606


154#
發表於 18-1-23 12:38 |只看該作者
睇到D學生同教師理論條片,
真係嚇親.........
D學生言行好過份,
影響校譽!
真係要再教育!


翡翠宮

積分: 82035

畀面勳章


153#
發表於 18-1-23 11:46 |只看該作者
大學不嬲買學生怕,以前有朋友係大學教書,時不時有考試不合格學生搵佢求分,求唔到就投訴,系主任通常要講師多一事不如少一事,拉分拉到佢地合格。

久而久之,學生咪覺得考試唔合格一定係學校既錯!
日日是好日


珍珠宮

積分: 44184

2018復活節勳章


152#
發表於 18-1-23 11:38 |只看該作者
viviencwc 發表於 18-1-22 13:14
唔止段中文,佢地段英文聲明都好失禮呀
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=946925348790630&id= ...

真係好失禮,香港大學生嘅程度 。。。。 英文差,普通話爛


禁止訪問

積分: 12303


151#
發表於 18-1-23 11:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22944


150#
發表於 18-1-23 10:29 |只看該作者
woodpecker 發表於 18-1-23 06:04
片段中果個英國女教職員,提到Doctor Chan, 話he likes shouting.

可能就係講呢個阻止保安入內嘅 陳士齊 ...

而家D大學教授都幾惡毒,成日扇動D學生去搞事,達到佢自己嘅目的。
好心班傻仔就醒少少啦,比人賣咗仲要幫人數錢。


公爵府

積分: 27254

2024年龍年勳章 畀面勳章


149#
發表於 18-1-23 09:57 |只看該作者
mrschocolate 發表於 18-1-22 12:27
一個功利,只講賺錢,唔重視人文學科的社會,你期望D學生語文能力會有幾好,幾有文采丫。
...

哈哈 又係社會嘅錯?! 我就唔信全港無一個學生語文能力好喎,依啲擺明個人問題關社會乜事


侯爵府

積分: 22944


148#
發表於 18-1-23 09:54 |只看該作者
vivien918 發表於 18-1-23 09:20
我有個朋友已經同佢個女講:你如果係大學上莊丶入so,我即刻同你退學,要你出黎返工!
...

以前上莊都幾開心,多多少少都有領導能力嘅證明。
而家上莊嘅形象,就係無能嘅搞事份子。
之前個班學大被陰招DQ嘅,應該開心啦。

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo