烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   13


男爵府

積分: 9796


1#
發表於 18-1-24 15:28 |只看該作者
請問咁多位,邊隻不銹鋼煎pan性價比高?實在忍唔住幾個月換一次易潔pan,又擔心食左coating落肚,決定比心機學用不銹鋼


大宅

積分: 4527


44#
發表於 18-2-8 21:14 |只看該作者
xingyi 發表於 18-2-8 20:59
回覆 schi 的帖子

請問你有冇用不銹鋼鍋煎餃子?我煎冇次得

哈哈,咁啱我第一次用呢個鑊就係煎餃子,所以有影相留念 ,都有幾隻黏鑊嘅,不過第二次我落番多小小油,(其實都只係落咗1湯匙油),就無問題喇。
P71203-205335.JPEG

點評

xingyi    發表於 18-2-9 20:56


子爵府

積分: 11119


43#
發表於 18-2-8 20:59 |只看該作者
回覆 schi 的帖子

請問你有冇用不銹鋼鍋煎餃子?我煎冇次得


珍珠宮

積分: 35568

大廚勳章


42#
發表於 18-2-8 18:56 |只看該作者
leegbd 發表於 18-2-8 17:43
網上有人教凍水加洗衣粉煲至水滚就可去黃,我試過真係得
你呢個方法只係可以袪除黃色嘅 "油"漬 㗎咋 :donutworry:
對於 不銹鋼 因為 高溫 所導致的黃色 "氧化鉻" 防銹積 係唔得㗎

智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


大宅

積分: 3337


41#
發表於 18-2-8 17:43 |只看該作者
PandaVV 發表於 18-2-7 22:26
請教變黃後,有什麼方法清潔回覆原本?

網上有人教凍水加洗衣粉煲至水滚就可去黃,我試過真係得


珍珠宮

積分: 35568

大廚勳章


40#
發表於 18-2-8 09:49 |只看該作者
本帖最後由 khman 於 18-2-8 09:49 編輯
schi 發表於 18-2-7 22:48
N年前燒黃嗰個丢咗啦,所以我都唔識點搞 ,你要向其他人請教喇。
...

主要係靠 "砂粉" 去磨,
牛頭牌 有 不銹鋼 專用嘅 "砂粉"

鬼佬會推薦 BKF , 即係 Bar Keepers Friend 砂粉 :
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=18751338&page=1#pid282572363

智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


大宅

積分: 4527


39#
發表於 18-2-7 22:48 |只看該作者
PandaVV 發表於 18-2-7 22:26
請教變黃後,有什麼方法清潔回覆原本?

N年前燒黃嗰個丢咗啦,所以我都唔識點搞 ,你要向其他人請教喇。


子爵府

積分: 11915


38#
發表於 18-2-7 22:26 |只看該作者
schi 發表於 18-1-25 16:19
我上面post有提到係細火燒熱隻鑊,如果要燒紅隻鑊,我理解係要用猛火,不銹鋼鑊如果用猛火,係會燒到隻鑊 ...

請教變黃後,有什麼方法清潔回覆原本?


男爵府

積分: 9796


37#
發表於 18-2-3 10:14 |只看該作者
kattsang 發表於 18-2-3 10:02
隻鑊燒到甘上下,滴水點落去,如果水點即時彈開散晒係太熱,如果係原位就唔夠熱。試到水點會自己聚在一起 ...

唔該


禁止訪問

積分: 4640


36#
發表於 18-2-3 10:05 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4640


35#
發表於 18-2-3 10:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20039

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 開心吸收勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章


34#
發表於 18-2-3 07:56 |只看該作者
Lavonne 發表於 18-2-1 15:29
馬鞍山千色店
銅鑼!灣Sogo
我和朋剛剛在馬鞍山千色店每人買了一隻38cm 中式不繡鋼鑊,好用
請問你買幾$,知否幾時做完 promote


大宅

積分: 3385


33#
發表於 18-2-1 21:51 |只看該作者
wkyeungcuhk 發表於 18-2-1 10:31
你可以上佢地個FACEBOOK睇到佢地邊度有擺展銷. 係FB打CRISTEL HONG KONG就搵到啦

謝謝回覆!

點評

wkyeungcuhk    發表於 18-2-2 09:36


大宅

積分: 1063


32#
發表於 18-2-1 15:29 |只看該作者
Hawaii 發表於 18-1-30 20:01
請問在那裏買到法國Cristel嘅鑊呢?謝謝

馬鞍山千色店
銅鑼灣Sogo
我和朋剛剛在馬鞍山千色店每人買了一隻38cm 中式不繡鋼鑊,好用


大宅

積分: 4450

2018復活節勳章


31#
發表於 18-2-1 10:31 |只看該作者
Hawaii 發表於 18-1-30 20:01
請問在那裏買到法國Cristel嘅鑊呢?謝謝
你可以上佢地個FACEBOOK睇到佢地邊度有擺展銷. 係FB打CRISTEL HONG KONG就搵到啦


大宅

積分: 3385


30#
發表於 18-1-30 20:01 |只看該作者
ramen 發表於 18-1-25 11:56
Cristel 好用, 上年買左隻中式鑊覺得好好用, 之後買埋煎PAN, 煲, 等等. 識用真係唔痴底的.最好係, 任工人 ...

請問在那裏買到法國Cristel嘅鑊呢?謝謝


公爵府

積分: 28238


29#
發表於 18-1-30 13:29 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-1-29 09:29
再試,謝謝

簡單黎講 全程中小火 無用過大火 明解?
不過我用孖人wmf 都唔成功 Cristal 不銹鋼同天上野得


男爵府

積分: 7996


28#
發表於 18-1-29 11:44 |只看該作者
schi 發表於 18-1-25 16:09
呢隻係我11月係Aeon 買嘅超值版WMF,唔知而家仲有無,只係$3xx, 原本的德國製造係過千元的。

我都係第一次 ...



男爵府

積分: 9796


27#
發表於 18-1-29 09:29 |只看該作者
ramen 發表於 18-1-29 09:08
其實可以炒到滑蛋的, 唔使好快動作, 最重要個鑊要夠熱.但夠熱唔代表要大火熱鑊&炒...如果過熱會痴底的.
應 ...

再試,謝謝


男爵府

積分: 5658


26#
發表於 18-1-29 09:08 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-1-28 10:26
想請問下,如果打滑蛋,又要快又要唔痴,其實係咪唔岩不銹鋼獲?
其實可以炒到滑蛋的, 唔使好快動作, 最重要個鑊要夠熱.但夠熱唔代表要大火熱鑊&炒...如果過熱會痴底的.
應該點講呢...中細火熱鑊, 夠熱時(水珠測試)放油, 等一陣, 見有油紋就下食材.
個鑊要保持有吱吱聲, 表示溫度適中.
但唔可以過熱, 如果過熱, 下油時會好快見有油漬 (啡色), 下 GARLIC 又好快焦, 代表過熱了.
希望我講得明你...因為其實文字好難表達

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo