懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 442


1#
發表於 18-1-27 19:15 |只看該作者
20week 幾去私家做結構檢查,睇唔到b 有鼻骨,但其他野一切正常,但無鼻骨有機會係唐b, 醫生建議做nifty test, 報告都出左係低風險 1:(8位數)。。之後去醫院做檢查先話12week做的 Oscar test 1:700 ,頸皮1.7mm 屬於低風險, 但就話無鼻骨風險增加7倍,即係1:100 ,又話中國人鼻一向都無外國人咁高。。
如果抽胎水又有流產同早產風險。。唔想呀,呢胎係第一胎。。
我想問下有無人都是有呢個情況?


男爵府

積分: 7795


11#
發表於 18-8-13 08:32 |只看該作者
Janecc22 發表於 18-8-9 21:00
回覆 Asosloving 的帖子

我都決定唔抽,唯有博一博(林醫生booking full 哂,無得睇)最終生左出黎都無事 ...

恭喜(emoji)


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


10#
發表於 18-8-11 01:09 |只看該作者
Janecc22 發表於 18-8-9 21:00
回覆 Asosloving 的帖子

我都決定唔抽,唯有博一博(林醫生booking full 哂,無得睇)最終生左出黎都無事 ...

恭喜


複式洋房

積分: 407


9#
發表於 18-8-9 21:29 |只看該作者
Janecc22 發表於 18-8-9 21:00
回覆 Asosloving 的帖子

我都決定唔抽,唯有博一博(林醫生booking full 哂,無得睇)最終生左出黎都無事 ...

恭喜!


複式洋房

積分: 442


8#
發表於 18-8-9 21:00 |只看該作者
回覆 Asosloving 的帖子

我都決定唔抽,唯有博一博(林醫生booking full 哂,無得睇)最終生左出黎都無事 。。


別墅

積分: 820


7#
發表於 18-3-10 09:50 |只看該作者

回覆樓主

我同你同case 一樣 但e生話無必要抽羊水 所以我同先生決定吾抽 請問你而家仲有無update??


大宅

積分: 1101


6#
發表於 18-1-29 22:05 |只看該作者
抽胎水係最準確。問清楚醫生值唔值得做


侯爵府

積分: 21950


5#
發表於 18-1-28 00:08 |只看該作者

回覆樓主:

睇林勇行啦……不過你同你老公本身個鼻唔高?因為我10 w 已經見到我bb 鼻骨好高


大宅

積分: 2375


4#
發表於 18-1-27 22:25 |只看該作者
Janecc22 發表於 18-1-27 19:15
20week 幾去私家做結構檢查,睇唔到b 有鼻骨,但其他野一切正常,但無鼻骨有機會係唐b, 醫生建議做nifty te ...
搵林勇行照,攞second opinion,洗錢買安心!


大宅

積分: 3321


3#
發表於 18-1-27 20:25 |只看該作者
回覆 Janecc22 的帖子

20星期好大啦,快啲搵多個照下。


大宅

積分: 2534


2#
發表於 18-1-27 19:50 |只看該作者
Janecc22 發表於 18-1-27 19:15
20week 幾去私家做結構檢查,睇唔到b 有鼻骨,但其他野一切正常,但無鼻骨有機會係唐b, 醫生建議做nifty te ...

不如找林勇行照多次,佢係權威,睇有冇建議

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo