自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16821


1#
發表於 18-2-1 23:09 |只看該作者
本帖最後由 ~sunshine~ 於 18-2-1 23:37 編輯

我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左


琥珀宮

積分: 152982


109#
發表於 18-2-3 14:24 |只看該作者

回覆樓主:

大把依d人


伯爵府

積分: 16821


108#
發表於 18-2-3 13:58 |只看該作者
vespa 發表於 18-2-3 10:39
本帖最後由 vespa 於 18-2-3 10:40 編輯

我都見過同層印印姐姐幫個小學男仔等lift, 有lift先叫佢出黎, ...

其實呢 d 都係亞媽造成


伯爵府

積分: 16821


107#
發表於 18-2-3 13:58 |只看該作者
timtim2013 發表於 18-2-3 10:22
係啦~講得岩,禁岩可能叫姐姐幫一幫手啫立刻將個個人變咗廢人
...

如果係咁我都唔會講!事實係唔係小朋友,目測係已成年少女,而且係唔趕的,工人一叫即可施施然行出黎


伯爵府

積分: 16821


106#
發表於 18-2-3 13:56 |只看該作者
simpleAA 發表於 18-2-3 10:12
我見過有個真係等車,不過叫亞媽去排隊等,幾班車都未嚟,每次都見到佢亞媽排頭位都仲等緊,陰公有時落雨有 ...

呢 d 都係個亞媽自己造成


男爵府

積分: 5455


105#
發表於 18-2-3 13:56 |只看該作者

回覆樓主

襟lift呢d應該不關天氣事。
睇標題我第一下諗到唔係叫姐姐暖床咁絕呀


伯爵府

積分: 16821


104#
發表於 18-2-3 13:54 |只看該作者
cindy618 發表於 18-2-3 00:57
關天氣事?

我估乍!因爲之前從來未見過,呢排咁凍就見到


水晶宮

積分: 52923


103#
發表於 18-2-3 11:39 |只看該作者
simpleAA 發表於 18-2-3 10:12
我見過有個真係等車,不過叫亞媽去排隊等,幾班車都未嚟,每次都見到佢亞媽排頭位都仲等緊,陰公有時落雨有 ...

哩啲真係父母寵壞仔女,天氣係凍,但不至於等車都有困難,仲要幾班車都唔到,即係唔趕啦!


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


102#
發表於 18-2-3 11:10 |只看該作者
再咁落去實變廢人


子爵府

積分: 10596


101#
發表於 18-2-3 10:39 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-1 23:09
我今日見識到,鄰居個囡,叫工人幫佢等lift !
Lift 到時工人大叫小姐有 lift 喇 !
我呆左

本帖最後由 vespa 於 18-2-3 10:40 編輯

我都見過同層印印姐姐幫個小學男仔等lift, 有lift先叫佢出黎,注意:唔係呢幾日凍冰冰的日子,係正常秋天廿幾度,有lift先斯斯然行出黎,見到人令咩面個種。


男爵府

積分: 7745


100#
發表於 18-2-3 10:22 |只看該作者
JoanC 發表於 18-2-2 09:00
襟 lift 又真係可能小朋友已著緊鞋,好趕,工人幫手 hold 一個 hold,又未必係因為懶或者凍,落 lift 又唔 ...

係啦~講得岩,禁岩可能叫姐姐幫一幫手啫立刻將個個人變咗廢人


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


99#
發表於 18-2-3 10:12 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 00:11
等車我覺得都情有可原,如果要等半個鐘既話果半個鐘可以好好用
但等 lift 果一、兩分鐘真係 ⋯
...
我見過有個真係等車,不過叫亞媽去排隊等,幾班車都未嚟,每次都見到佢亞媽排頭位都仲等緊,陰公有時落雨有時天寒地凍


珍珠宮

積分: 43002


98#
發表於 18-2-3 10:08 |只看該作者

回覆樓主:

香港有好多冇人性僱主


子爵府

積分: 12492

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


97#
發表於 18-2-3 10:03 |只看該作者
selinako^^ 發表於 18-2-2 11:03
我果度要搭穿巴先可以去 買餸, 食野

小朋友成日HOLD 住架 lift, 我就成日話唔可以hold lift,
自私的人多得很


子爵府

積分: 12492

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


96#
發表於 18-2-3 10:01 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 11:03
我重點不是佢 hold 住部 lift , 而係等 lift 果一兩分鐘時間都要人代勞
僱主心態邊有分,影印數十秒要代勞


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


95#
發表於 18-2-3 00:57 |只看該作者

回覆樓主:

關天氣事?


子爵府

積分: 12107

牛年勳章


94#
發表於 18-2-3 00:43 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 18:17
我保守 d 咁諗又唔可以話賤既,不過肯定係懶囉!我諗唔到有咩理由要叫工人代等 lift
...

呢個係我第一反應,嘩,好衰格!等如以前份工遇著個刻薄老細時,個心成日駡佢賤人⋯⋯咁囉!


伯爵府

積分: 16821


93#
發表於 18-2-2 21:03 |只看該作者
吾好玩啦 發表於 18-2-2 20:27
吾出奇,斟茶、遞水、扲,有請姐姐的jm都会覺得係姐姐的份內事!唔好話等個一分、兩分鐘,之前有個jm ...



伯爵府

積分: 16821


92#
發表於 18-2-2 21:02 |只看該作者
kattsang 發表於 18-2-2 19:20
乜走廊會好凍架咩

我呢度走廊有窗,唔係話好凍既,但一定凍過間屋


伯爵府

積分: 16821


91#
發表於 18-2-2 20:59 |只看該作者
Fishqqma 發表於 18-2-2 18:27
我就接受唔到

我都唔接受架,我自己唔會咁做,但如果要等半個鐘小巴既話叫工人代勞我理解,因為明白朝早返工多半個鐘真係好好
但等 lift 的三幾分鐘真係

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo