自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


用戶要求終止服務

積分: 5479


1#
發表於 18-2-2 21:31 |只看該作者
本帖最後由 tzelam2014 於 18-2-3 10:39 編輯

1-10 只認得1同10,a-m 都只認得M同F
閃卡又有,點讀又有,圖象化又有,玩遊戲又有都認唔到,依家試緊d app用手字寫,希望寫到記得,但暫時都未見成效,請問仲有咩方法?老師成日都話佢認唔到字跟唔到d課堂練習。

其實會唔會係咩專注力不足果d?玩app就好小小,其他方法佢都無耐性,個身係度扭黎扭去,坐又唔定企又唔定

係度回應大家,小朋友已經足四歲,abc書好細個開始睇,phonic就k1開始,因為學校有,phonic song反而好快就記得,拼音都記到大半,唯獨個字母認唔到,問親佢都無心機咁。以前我無俾佢睇電話,依家因爲老師投訴都開始俾apps佢睇,只睇abcd 有遊戲有唱歌有手指寫,亦有keep住日日同佢睇abc書,但都未認得到,睇書佢係有興趣,但佢會睇d好細微嘅野,唔關事嘅部份。老師成日都話佢認唔到,所以我都好緊張,有時問得小朋友多都令佢好挫敗


子爵府

積分: 13776

Poo得好勳章


47#
發表於 18-2-4 02:11 |只看該作者

回覆樓主

我好cheap買張大海報,黏係房門,日日指住唱字母歌,慢慢佢等認得咋


大宅

積分: 3189


46#
發表於 18-2-4 01:53 |只看該作者
Melosmelos 發表於 18-2-3 00:29
其實唔駛太擔心。我同我先生學歷有碩士及博士程度,但我先生不喜歡小孩太早學字。我仔K3才學晒26個字母,上 ...

你們的心態很好,真的值得一讚


男爵府

積分: 8477


45#
發表於 18-2-4 01:17 |只看該作者
tzelam2014 發表於 18-2-2 21:31
1-10 只認得1同10,a-m 都只認得M同F
閃卡又有,點讀又有,圖象化又有,玩遊戲又有都認唔到,依家試緊d app ...

Letterland 書,youtube


大宅

積分: 3461

畀面勳章


44#
發表於 18-2-4 01:01 |只看該作者

回覆樓主:

每個小孩發展也不同
別理會老師給予的壓力
正如你説仔仔其他項目也學得很好
只欠字母姐
俾多半年時間佢學習
如到5-6歲仍有此問題才帶他去做評估


大宅

積分: 1029


43#
發表於 18-2-3 23:31 |只看該作者
yyywah 發表於 18-2-3 00:16
請問你囡囡幾大開始俾佢睇?

我女2歲開始睇


公爵府

積分: 26066


42#
發表於 18-2-3 13:34 |只看該作者

回覆樓主:

k1 上學期,差不多啦


禁止訪問

積分: 663


41#
發表於 18-2-3 12:17 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12272


40#
發表於 18-2-3 11:50 |只看該作者

回覆樓主

照你噤講,你小朋友睇書睇到d好細微無關係既野,證明佢觀察力強,不如試下換個方式,喺一幅畫裡面自己喺吾同位置寫d abc上去,叫佢揾出黎,我覺得佢未必吾認得個字,只係吾鐘意人地好死板噤指住個字問佢呢個係咩字,我個囝4歲,都係一個觀察力強既小朋友,佢喜歡有趣味d既教學方式,同你囝一樣,我之前指住d字問佢呢個係咩字,佢永遠擔天望地吾肯答我,呢個方法我都係喺d育兒書揾出黎,對我囝好work,原來佢係認得晒,只不過我問得噤悶費事采我,你又不妨試下


水晶宮

積分: 67432


39#
發表於 18-2-3 11:42 |只看該作者
1314625 發表於 18-2-2 23:19
題外話:其實你擔心佢專注力不足,更加不要用app,因電子產品的閃光會令他更不能專注。

試下不要盲目要他讀 ...

認同。電子產品非常影響專注力!所以我極少比囡睇app,youtube無得睇,屋企電視都好小開!

回返樓主,我囡都係K1, 1-10,A-Z, 其實我都唔知佢識幾多,因為我覺得,早識晒都遲識晒都無所謂,最緊要佢日後識點用!呢個年紀,陪養佢學習興趣重要d !


男爵府

積分: 6564


38#
發表於 18-2-3 11:36 |只看該作者
俾錢出去學,試下成效,多數有免費試堂
.
.
不随便評價他人,是一种修養。而不活在別人的評價裡,是一种修行。

.
.


伯爵府

積分: 15072


37#
發表於 18-2-3 10:45 |只看該作者

回覆樓主

可能有一日佢會突然識晒!

如果其他都跟到 abc好小事!識又唔一定係聰明d唔識又唔一定係有問題!

認中文字仲難!
遠離癲狗Ling.W+小人ssss


侯爵府

積分: 24362


36#
發表於 18-2-3 10:26 |只看該作者
Ashleycorina 發表於 18-2-3 00:28
Agree.
我小朋友讀IS,k2仲有同學未識曬A-Z
老師話無問題,家長是英文人,有問過專家,都話k2唔識 ...

根本k1唔識, 有咩問題?


子爵府

積分: 13804


35#
發表於 18-2-3 10:22 |只看該作者
1314625 發表於 18-2-2 23:19
題外話:其實你擔心佢專注力不足,更加不要用app,因電子產品的閃光會令他更不能專注。

試下不要盲目要他讀 ...

非常同意
如果樓主能付出時間,最好係自己用紙本教材


男爵府

積分: 5222

美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第二回


34#
發表於 18-2-3 10:15 |只看該作者

回覆樓主:

我都覺得比佢睇youtube係學到字同顏色,我歲幾比仔間唔中睇youtube, 個時都未識講野,但原來佢地會記得,到兩歲幾先講野,已經認得數字同英文字大楷,顏色英文,我真心講我平時冇乜認真教佢,因為放工都好晏。返左學小左睇youtube, 學校學左英文細楷都唔係好認得。。。所以我覺得youtube基本上有一定用處。
我仔都係坐唔定,老師都話佢唔係專心既人,所以佢學既都係youtube學。


珍珠宮

積分: 38404


33#
發表於 18-2-3 08:07 |只看該作者
tzelam2014 發表於 18-2-2 22:57
問親個個都係話自己個兩歲就識, 都唔理人感受

顏色,形狀,大細,多小,學校教嘅英文生字,普通 ...

本帖最後由 brindlewin 於 18-2-3 08:08 編輯

已經有硏究調查結論玩app嘅細路長期學習能力會走向偏低,集中力弱,難以深入學習。

BTW,除了唱A B C歌,認字母枯燥乏味,學中文不會“扌”“氵”“厶”“辶”....咁學吧?!


男爵府

積分: 7607


32#
發表於 18-2-3 07:53 |只看該作者
Joant 發表於 18-2-3 00:26
用電子產品學得快 但同時破壞專注力 唔再中意睇書
路遙知馬力⋯⋯

係, 我一直緊守住, 小學前唔會比電子產品, 我小朋友係比較鄉下仔, 但其他能力不錯
重有, 希望唔好甘快近視


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


31#
發表於 18-2-3 07:50 |只看該作者
本帖最後由 小曳人 於 18-2-3 08:03 編輯

手抓板好!同時訓練小肌肉!


ABC呢... 我大仔時有做早教
佢係認咗字先認ABC嘅,有睇your baby can read,手抓板,ABC貼,歲半識拼音

細B無阿哥醒,但記憶中N班認到ABC,大嘅用過嘅教具,細B都用,但相處時間少,資質又無咁醒,到K2上phonics 班後先開始拼到英文,e+ P2 英文默書可以自己搞得掂


珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


30#
發表於 18-2-3 07:43 |只看該作者
tzelam2014 發表於 18-2-2 21:31
1-10 只認得1同10,a-m 都只認得M同F
閃卡又有,點讀又有,圖象化又有,玩遊戲又有都認唔到,依家試緊d app ...

唔洗心急丫!你越急覺得佢越唔識!
我女都係K1,開學前我從無教過佢認字母認數字,佢只係閒時睇 youtube 識唸口黃咁唱字母歌數字歌!
家下一個學期喇,讀普通村校中英文幼稚園,Aa - Kk 都認到,1-6都無問題!進度我好滿意!
好多時唔知佢究竟吸到幾多,睇完手冊問,佢話唔識,之後我換個方法試佢,我扮唔識,叫佢教番我轉頭!佢又識教我架喎!
媽媽,慢慢唻啦,搞到佢怕咗,仲大鑊呀!


公爵府

積分: 26464


29#
發表於 18-2-3 07:35 |只看該作者

回覆樓主:

已經足3歲?認到幾多隻顏色?
恭賀新禧,迎春接福!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo