自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6935


1#
發表於 18-2-6 15:34 |只看該作者
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都好滿意. .

點知今日帶阿仔, 咁岩阿仔班主任當值, 老師捉坐我倆公婆問阿仔屋企溫習情況係點, 因為老師話今次成績退步左好多, 因為老師應為阿仔正常應該係頭10名內, 如果小心D頭5名都唔難, 佢班主任由阿仔一年班教到四年班, 所以清楚阿仔學習能力去邊, 老師話佢心散左, 上堂無以前咁專心, 問佢屋企有無好沉迷玩IPAD手機, 聽得出老師覺得係可惜, 明明係可以做到更好, 點解阿仔唔去做.

對於阿仔學業, 由開始到宜家四年班, 佢都好自動自覺溫書, 我地兩公婆對佢好放心, 無咩點舟別關注佢學業, 所以我地都係都專注教妹妹多D(妹妹才華係藝術創作方面).

今日聽完老師咁講, 我諗緊係咪要開始督促下阿仔? 開始對佢成績上有D要求?


珍珠宮

積分: 31726


52#
發表於 18-2-7 17:45 |只看該作者
bbyou 發表於 18-2-7 17:13
我認為孩子的主動性重要過數字,

我都認同。


公爵府

積分: 26605


51#
發表於 18-2-7 17:27 |只看該作者
YolandaTam 發表於 18-2-6 15:46
小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說, ...



我冇你咁高分
不過由細到大,我都計cost effectiveness
不會死做爛做


公爵府

積分: 29292


50#
發表於 18-2-7 17:15 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-2-7 16:51
本帖最後由 bananaGi 於 18-2-7 16:55 編輯

我想幫小朋友發聲

認同10000


公爵府

積分: 29292


49#
發表於 18-2-7 17:13 |只看該作者

回覆樓主:

我認為孩子的主動性重要過數字,


請問考第三同考第一有咩分別?


第三名一定懶過第一名?


第一名可能日日補習,晚晚俾媽捉温書,為家長而讀……


我朋友个仔,年年頭3名,今年頭8名(全級),

老師話跌左好多,叫家長督促……


朋友答老師,孩子盡力便是了,

升升跌跌前後幾名不重要,


我超認同!


珍珠宮

積分: 31726


48#
發表於 18-2-7 16:51 |只看該作者
fai_joan 發表於 18-2-7 09:25
尋晚都有同有阿仔傾左, 問佢對自己成績滿唔滿意, 咁佢自己都覺可以做好D, 都有同佢講老師話佢心散左, 咁平 ...

本帖最後由 bananaGi 於 18-2-7 16:55 編輯

我想幫小朋友發聲

覺得你小朋友好可憐。人地話佢心散,見到佢唔專心?? 可能只係某一眼! 某一下! 某一刻! 你就判刑唔比iPad...

你返工、隔離位評你都有可能係某一刻你唔專心. 你做私人野,你講電話... 之後你老闆減你人工,你會點?

小朋友專注力有幾多?
小朋友可唔可心裡期待玩耍?
佢已經8-90、 你仲話扣佢玩具/玩耍

係咪專注力去到100唔閃眼, 成績滿分先合心意?





珍珠宮

積分: 31726


47#
發表於 18-2-7 16:44 |只看該作者
森永牛乳 發表於 18-2-7 08:42
你冇問題

我發覺有D老師冇嘢揾嘢講

係啦 通常都係果兩句 心散呀 唔專心呀⋯⋯
小朋友專注力有幾多?


複式洋房

積分: 490


46#
發表於 18-2-7 14:41 |只看該作者
如果老師話佢上堂冇以前咁專心,咁你真係要留意下咩原因


大宅

積分: 2598

虎到金來勳章


45#
發表於 18-2-7 09:51 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-2-6 18:35
我覺得老師憑人都會咁講,12上5, 5上1,20上10。 咁樣鞭策你地先有成績就上小五!
...

跑馬嗎


男爵府

積分: 6935


44#
發表於 18-2-7 09:25 |只看該作者
尋晚都有同有阿仔傾左, 問佢對自己成績滿唔滿意, 咁佢自己都覺可以做好D, 都有同佢講老師話佢心散左, 咁平日做功課屋企姐姐都有同我講話哥哥做功課唔專心. 所以每晚的自由時間唔可玩I PAD 或 手機.


子爵府

積分: 14380


43#
發表於 18-2-7 08:42 |只看該作者

回覆樓主:

你冇問題

我發覺有D老師冇嘢揾嘢講
不要為明天憂慮,因為明天自有明天的憂慮。一天的難處一天當就夠了


侯爵府

積分: 22599

開心吸收勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 貢獻勳章


42#
發表於 18-2-7 08:41 |只看該作者
本帖最後由 小曳人 於 18-2-7 08:44 編輯

如果仔自動波,已經好難得,佢响學校操行又無問題的話,我唔會搞佢,轉頭話討厭返學/阿媽就大鑊!加上佢唔係唔識嘛....谷都無用

男仔到中學就唔聽阿媽講,既然佢輕鬆都掂,就隨得佢
搞到親子關係緊張仲麻煩

btw, 建議開始帶佢去中學open day, 搵target, 製造努力原因


(家有級名次差d嘅仔,超聰明!只望佢愛學習,响學校唔出事~ 名次? 唔重要!)


子爵府

積分: 13804


41#
發表於 18-2-7 08:26 |只看該作者
panyeung 發表於 18-2-6 15:59
先唔好理個成績/名次,如老師所講係事實,的確要留意,佢未盡力,個心態係要改,要push 下
...

同意
成績好固然好
但更重要係學習心態
尤其兩年後就上中學,一方面somehow 中學派位會將差不多學習能力的小朋友放在一起,再者或許有些同學可能更快適應中學學習模式,或者開竅發力 。
所以有良好學習態度和習慣非常緊要


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 18-2-7 08:19 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-2-6 21:06
要谷學生,先氹其父母。哈哈~ 就事半功倍囉


我都覺得係說話的藝術. 老師對住個個學生都會咁講野.


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 18-2-7 08:16 |只看該作者

回覆樓主

我先覺得名次係其次,反而老師提出嘅問題係小朋友學習態度,老師留意到心散,唔專心,可能係想提醒家長要多加留意,因為一旦鬆散左,就好難再上番去



瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 18-2-7 08:11 |只看該作者
fai_joan 發表於 18-2-6 15:34
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都 ...

個個學生考試時小心d 都可以有更好既成績啦.. 老師兜咁大個圈都係想你地督促個仔去讀書.

對小朋友有咩要求係你地一家人既共識啫. 不過就算佢係自動自覺溫書, 你地都唔好專注教個妹, 大仔都需要父母既教導同指引. 但係咪督促就睇你要求.


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


37#
發表於 18-2-7 00:52 |只看該作者
YolandaTam 發表於 18-2-6 15:46
小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說, ...

我有類似經歷,但我係考第一果個,基本上每次考試我都係第一名,我唔係點温書架,上堂留心,做晒功課就幫媽咪穿絲花車睡衣,小學時每晚9點就瞓。有一次我考第二,班主任好失望問點解會咁,我當時唔識答,過後我諗番起,考試果幾日我發緊燒喎,媽咪話冇問題,我有俾心機就得。好多年後我再諗起,其實d老師對住考第一嘅講可以做好d, 對住考第二嘅又話有能力考第一,對住考12嘅又講做得好5名內都得,個logic係點嚟?其實名次係咪咁重要?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


寶石宮

積分: 292937

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


36#
發表於 18-2-7 00:41 |只看該作者
fai_joan 發表於 18-2-6 15:34
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都 ...

因才施教


珍珠宮

積分: 32931


35#
發表於 18-2-6 23:00 |只看該作者
bananaGi 發表於 18-2-6 21:06
要谷學生,先氹其父母。哈哈~ 就事半功倍囉

世事被看透
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


珍珠宮

積分: 32931


34#
發表於 18-2-6 22:58 |只看該作者
YolandaTam 發表於 18-2-6 15:46
小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說, ...

你個答案好型 有大智慧呀
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo