立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11392
積分: 14917
12312 發表於 18-2-6 22:44 豆沙角80一斤,應該無都喜燒
princessgw 發表於 18-2-6 21:44 我之前去買野,太早產品未有齊。 光酥餅要十一點後
珊瑚宮
積分: 119923
stef 發表於 18-2-6 22:41 豆沙燒餅,去親花園街必買
Giant 發表於 18-2-6 22:05 好好食的嗎?角仔係咪只得一款(傳統花生芝麻)?
伯爵府
積分: 18867
crystal媽咪 發表於 18-2-6 22:26 我最鍾意食細光酥餅
寶石宮
積分: 346852
水晶宮
積分: 53038
公爵府
積分: 27067
積分: 67220
qqbaby8288 發表於 18-2-6 22:07 請問係邊度架
大宅
積分: 3070
小可愛11 發表於 18-2-6 21:52 年尾佢最好生意。
侯爵府
積分: 22213
積分: 102475
bb2 發表於 18-2-6 21:51 而家要唔要排隊,想星期六去買
翡翠宮
積分: 91056
12312 發表於 18-2-6 21:48 今日買了半斤酥角$50(好食)
積分: 19621
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy