自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


子爵府

積分: 11392


1#
發表於 18-2-6 20:03 |只看該作者
有無人知幾點開呀??


子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


24#
發表於 18-2-6 23:36 |只看該作者
12312 發表於 18-2-6 22:44
豆沙角80一斤,應該無都喜燒

細個就鍾意豆沙角,但大左覺得好油,都係燒餅正


子爵府

積分: 11392


23#
發表於 18-2-6 23:12 |只看該作者
princessgw 發表於 18-2-6 21:44
我之前去買野,太早產品未有齊。
光酥餅要十一點後

遲又驚賣曬,早又驚貨唔齊

宜家新年有光酥餅賣?


珊瑚宮

積分: 119923


22#
發表於 18-2-6 22:44 |只看該作者
stef 發表於 18-2-6 22:41
豆沙燒餅,去親花園街必買

豆沙角80一斤,應該無都喜燒


珊瑚宮

積分: 119923


21#
發表於 18-2-6 22:43 |只看該作者
Giant 發表於 18-2-6 22:05
好好食的嗎?角仔係咪只得一款(傳統花生芝麻)?

得一款


子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


20#
發表於 18-2-6 22:41 |只看該作者

回覆樓主:

豆沙燒餅,去親花園街必買


伯爵府

積分: 18867


19#
發表於 18-2-6 22:38 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 18-2-6 22:26
我最鍾意食細光酥餅

我兩個仔都好鍾意食,另至愛燒餅,不過而加買過年食品,應該暫時無燒餅買


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 18-2-6 22:26 |只看該作者

回覆樓主:

我最鍾意食細光酥餅
不要從別人的嘴裡去認識我


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 18-2-6 22:21 |只看該作者

回覆樓主:

買皮蛋穌要4點後


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 18-2-6 22:17 |只看該作者

回覆樓主:

我打算明天lunch去買……
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


15#
發表於 18-2-6 22:11 |只看該作者
qqbaby8288 發表於 18-2-6 22:07
請問係邊度架

花園街
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


大宅

積分: 3070


14#
發表於 18-2-6 22:07 |只看該作者
princessgw 發表於 18-2-6 21:44
我之前去買野,太早產品未有齊。
光酥餅要十一點後

請問係邊度架


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


13#
發表於 18-2-6 22:05 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Giant 於 18-2-6 22:07 編輯

好好食的嗎?角仔係咪只得一款(傳統花生芝麻)?


珊瑚宮

積分: 119923


12#
發表於 18-2-6 21:57 |只看該作者
小可愛11 發表於 18-2-6 21:52
年尾佢最好生意。

深水埗8仙都勁多人


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


11#
發表於 18-2-6 21:54 |只看該作者

回覆樓主

請問係邊度架


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


10#
發表於 18-2-6 21:52 |只看該作者
bb2 發表於 18-2-6 21:51
而家要唔要排隊,想星期六去買

年尾佢最好生意。


珊瑚宮

積分: 119923


9#
發表於 18-2-6 21:52 |只看該作者
bb2 發表於 18-2-6 21:51
而家要唔要排隊,想星期六去買

約1:30買,勁多人。


翡翠宮

積分: 91056

2025勳章蛇年勳章


8#
發表於 18-2-6 21:51 |只看該作者
12312 發表於 18-2-6 21:48
今日買了半斤酥角$50(好食)

而家要唔要排隊,想星期六去買


伯爵府

積分: 19621


7#
發表於 18-2-6 21:49 |只看該作者

回覆樓主

我都想買笑口棗


珊瑚宮

積分: 119923


6#
發表於 18-2-6 21:48 |只看該作者

回覆樓主

今日買了半斤酥角$50(好食)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo