自由講場

跳至

首頁
12345...13

尾頁
   8


禁止訪問

積分: 2403


1#
發表於 18-2-12 15:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19764

2018復活節勳章 畀面勳章 親子達人勳章 親子王國15週年勳章


242#
發表於 18-2-14 12:23 |只看該作者
半個鐘唔算耐~~


禁止訪問

積分: 2403


241#
發表於 18-2-14 12:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2403


240#
發表於 18-2-14 12:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24721


239#
發表於 18-2-14 08:11 |只看該作者

回覆樓主

冲卅分鐘花灑,係好耐,好浪費。
泡一缸熱水重無咁浪費


大宅

積分: 2561


238#
發表於 18-2-14 04:24 |只看該作者
杜小田 發表於
你試下用桶嚟裝你開出既水? 睇下有幾多, 肯定嚇死你! 個個係咁, 地球吾掂!

分零鐘可以裝滿一 ...

好多人覺得錢唔係大問題,但其實開咁耐不知不覺間已經用咗好多水,真係好唔環保

同啲人日日夜夜開冷氣一樣...間中亨受下無問題,日日咁我覺得折惰


子爵府

積分: 14139

2018父親節勳章 2018母親節勳章


237#
發表於 18-2-14 03:35 |只看該作者

回覆樓主:

我老爹自己冲涼時通常3粒鐘,係等到你無符捱唔到眼瞓個隻。


我家下冲涼連洗頭2-3個鐘,depends on D長頭髮污唔污糟同頭皮痕唔痕。 但係我唔係長開水喉, 我係坐喺椅度係咁ou個頭。

淨冲涼都係within 半個鐘頭嘅事。


大宅

積分: 2299


236#
發表於 18-2-14 02:53 |只看該作者

回覆樓主

當然耐⋯


子爵府

積分: 10816


235#
發表於 18-2-14 02:09 |只看該作者
Mickey 發表於
我而家,自己,1個人,搬左,出嚟住,我而家,沖涼,都變左,要快手,快腳,因為,我喺,企地下,沖涼,感覺,會好凍,

以 ...

其實你識唔識運用標點符號??


伯爵府

積分: 15033


234#
發表於 18-2-14 01:15 |只看該作者

回覆樓主

沖涼30分鐘好耐呀!咁沖法皮膚都乾到裂開啦
畀我c6如沖咁耐我都會罵佢
不過佢沖得極快


子爵府

積分: 12325

牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


233#
發表於 18-2-13 23:18 |只看該作者
我而家,自己,1個人,搬左,出嚟住,我而家,沖涼,都變左,要快手,快腳,因為,我喺,企地下,沖涼,感覺,會好凍,

以前,我仲喺,我ar媽,屋企,到住,個陣時,我沖涼,起碼,沖1個,鐘頭,以上,之後,比ar媽,鬧我,話搞到,成


個,廁所,濕晒,天花板,滴水,我一個人,沖涼,搞到,煤氣費貴,又水費貴,好la,而家,我都,搬走,一段,時間,而


家,我沖涼,連埋,洗頭,刷牙,洗面,間唔中,都差,唔多,要成,1個,鐘頭,不過,我會,盡量,洗濕,個頭,關花灑,


搽洗頭水,再沖水,之後,再開,花灑,洗濕,個身,再沖水,盡量,都要快,因為,我唔想,嘥水,嘥煤氣費,到時,交費


,就知道,幾甘,真喺,嚇怕左~~~~


水晶宮

積分: 72641


232#
發表於 18-2-13 23:04 |只看該作者
布藍Da 發表於 18-2-12 15:51
我平時都算快手快腳既 但呢排天氣凍左咪沖耐左涼囉 點知C6就話我做咩沖涼沖咁耐 哂煤氣又哂水費 我咪話屋企 ...

好誇張


大宅

積分: 1255


231#
發表於 18-2-13 22:25 |只看該作者

回覆樓主:

半個鐘真係幾耐


水晶宮

積分: 73574

BK Milk勳章


230#
發表於 18-2-13 22:13 |只看該作者

回覆樓主:

我老公咁講我實丙佢
不過我係十幾分鐘沖完
間吾中無所謂都係一個冬天先咁耐既姐


珍珠宮

積分: 32988


229#
發表於 18-2-13 15:26 |只看該作者
布藍Da 發表於 18-2-12 15:51
我平時都算快手快腳既 但呢排天氣凍左咪沖耐左涼囉 點知C6就話我做咩沖涼沖咁耐 哂煤氣又哂水費 我咪話屋企 ...

如果浸一陣,再花灑沖,30分鐘根本唔耐。
我係每晚浸、再花灑,再敷埋mask,肯定冇一個鐘都九個字。
重點係你自己認為ok咪得囉,但如果only花灑就唔好30分鐘,皮膚真係沖到好乾(浸浴可加橄欖油就唔乾),怕凍可以考慮裝浴室寶,或簡單放個浴室暖風機。
其實點貴都係一千幾百嘅問題,唔值得令兩公婆不和,動氣就講說話難聽傷感情,不值得吧?考慮簡單買部暖風機用。


子爵府

積分: 14380


228#
發表於 18-2-13 15:00 |只看該作者

回覆樓主:

如果用足30分鐘水電煤咁真係耐
不要為明天憂慮,因為明天自有明天的憂慮。一天的難處一天當就夠了


男爵府

積分: 8021

2018復活節勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回


227#
發表於 18-2-13 14:56 |只看該作者

回覆樓主:

我都限住屋企人,沖涼10分鐘,唔好浪費水同電/煤氣……


伯爵府

積分: 17122


226#
發表於 18-2-13 14:49 |只看該作者
布藍Da 發表於 18-2-12 15:51
我平時都算快手快腳既 但呢排天氣凍左咪沖耐左涼囉 點知C6就話我做咩沖涼沖咁耐 哂煤氣又哂水費 我咪話屋企 ...


你試下用桶嚟裝你開出既水? 睇下有幾多, 肯定嚇死你! 個個係咁, 地球吾掂!

分零鐘可以裝滿一大桶水吧!


公爵府

積分: 28929


225#
發表於 18-2-13 14:46 |只看該作者

回覆樓主

我呢年身體差左,沖耐左熱水涼,沖15分鐘都覺得有點耐(emoji)


大宅

積分: 1783


224#
發表於 18-2-13 14:39 |只看該作者
布藍Da 發表於 18-2-12 15:51
我平時都算快手快腳既 但呢排天氣凍左咪沖耐左涼囉 點知C6就話我做咩沖涼沖咁耐 哂煤氣又哂水費 我咪話屋企 ...

沖涼沖幾耐唔係重點,重點係你老公咁小家因爲咁都要同你計錢,咁都幾過份,就算ftm都有尊嚴嫁ma。

首頁
12345...13

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo