母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 140


1#
發表於 18-2-26 16:59 |只看該作者
BB三個月大,一路都係一半人奶半奶粉,最近開始唔係好肯食奶,次次餵奶都大叫大喊,初時冇為意後來發覺佢係唔鍾意食人奶,食奶粉果兩餐就食得好快, 應該點做?定係純粹厭奶期?


別墅

積分: 781


2#
發表於 18-3-4 01:45 |只看該作者
prettyhotmama 發表於 18-2-26 16:59
BB三個月大,一路都係一半人奶半奶粉,最近開始唔係好肯食奶,次次餵奶都大叫大喊,初時冇為意後來發覺佢係 ...

你埋身餵定樽餵呀
埋身食bb要出多啲力自然覺得用樽食奶粉輕鬆啲
試下睇住時間
知道bb就快肚餓又未忟掙時俾佢埋身
唔好輕易屈服餵奶粉
最好連罐奶粉都掉埋
破釜沉舟就會成功
我bb宜家樽餵人奶都唔食


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo