立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 44836
水晶宮
積分: 68577
HAPPY~123 發表於 18-4-20 17:51 我都會繼續睇埋落去
子爵府
積分: 13243
amychoi 發表於 18-4-20 16:11 號召力唔夠, 無辦法啦! 我都希望爺爺幫到佢地。
amychoi 發表於 18-4-20 11:34 所以響韓國收視好低囉!
侯爵府
積分: 22800
amychoi 發表於 18-4-20 17:02 在旭各方面都好過文浩就真, 所以我都想睇寶英點揀.
ryan_mami 發表於 18-4-20 16:57 佢在意寶英,但男二冇乜威脅,所以有慢慢嚟嘅感覺,文浩飛過寶英,寶英未必會採佢啦!:wa ...
amychoi 發表於 18-4-20 16:22 唔好意思都想問下, 因我係覺得寶英襯民浩多些的。 我仲未感覺到在旭係鍾意寶英的,妳覺得 ...
ryan_mami 發表於 18-4-20 16:19 有,好靚仔,好正,好多俊男,睇得好開心!
amychoi 發表於 18-4-20 16:17 妳有睇嗎?個故事唔錯的, 同見到演員都好努力去演的。 又想問妳有無睇致忘了詩的你? 有李浚赫做喎!
ryan_mami 發表於 18-4-20 16:14 金基石終於做男一,可惜評論麻麻,慘慘豬。
ryan_mami 發表於 18-4-20 16:08 收視好慘,有見過0%,好誇,但我好喜歡女一同宗玄,男二又夠暖,我會堅持。爺爺返鄉下搵辦法解救,可能唔 ...
HAPPY~123 發表於 18-4-20 11:05 點解我覺得尼套唔係輕鬆劇嘅?同埋冇乜重點……有D悶
ryan_mami 發表於 18-4-12 16:05 應該係喎,慘!
amychoi 發表於 18-4-12 15:59 我想問當年男主爸爸自殺, 就係因為男主比左佢定媽媽飲果杯茶嗎? 杯茶飲左係會令愛人死嗎?
noel-chan 發表於 18-4-11 10:20 我都喜歡男二
ryan_mami 發表於 18-4-12 14:50 Mola mola, 開始虐喇!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy