自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


1#
發表於 09-3-18 00:36 |只看該作者
金融海嘯,減人工,高食品家品價格,有無好的慳家大法齊分享?

我講先:
1)用肥皂代替洗手,沖涼皂液...慳好多,又環保(用少好多膠樽)
2)洗完面用tonic不用棉花,直接滴在手中拍上面(慳棉花事少,tonic也可以用耐好多)
3)買家庭用品要有需要(用完/差不多用完)才買,不要一減就入貨,因為好多時減極都有
4)出入關燈,用低火數慳電膽
5)儘量不帶太多cash,帶得多洗得多


大宅

積分: 3472


53#
發表於 09-3-28 09:36 |只看該作者
而家自己都少咗好多買野, 買野都係比個仔, 我由上個月下午都係食即食麵/米, 晚上返媽咪度食, 平時好少出街, 記住自己每日用的錢, 你會發覺可能會買咗d無謂野, 下個月就留意番, 我目標想每個月只駛$1,500(個人支出),不過好辛苦


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


52#
發表於 09-3-28 09:25 |只看該作者
原帖由 catcatmom 於 09-3-27 19:28 發表
我有次上網搵了一個慳$方法, 幾得意, 但真係要"甲"人做, 因我不坐地x,所以無用,而且好trouble, 上班時間有人去central返工, 亦有人住central去荃灣返, 中途交換單程ticket,當然兩人要甲得好好, 因同1車站唔得, 過時 ...


咁都得!


男爵府

積分: 7405


51#
發表於 09-3-27 19:28 |只看該作者
我有次上網搵了一個慳$方法, 幾得意, 但真係要"甲"人做, 因我不坐地x,所以無用,而且好trouble, 上班時間有人去central返工, 亦有人住central去荃灣返, 中途交換單程ticket,當然兩人要甲得好好, 因同1車站唔得, 過時唔得, 大家又要協調, 有難到, 但真係勁慳, 因過海地x收10蚊以上, 搭一個車站地x, 好似4蚊.唔知得唔得, 但個網主之前甘用,不過好side時間.


民房

積分: 65


50#
發表於 09-3-27 18:17 |只看該作者
我試過叫老公去替我睇醫生... 因為佢公司有醫療卡... 咁算唔算 ??


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


49#
發表於 09-3-27 15:45 |只看該作者
原帖由 fannymk 於 09-3-19 20:29 發表
日常清潔用品~用醋.梳打粉,檸檬汁,橙皮煲水代替藍x寶~擦抹爐灶(每次煮完後趁熱用廢布~唔要的衫剪成):good ...


可否講得詳細d呢?很有興趣喎!
仲有冇其它環保或者慳錢方法分享一下呢?


禁止發言

積分: 164


48#
發表於 09-3-19 22:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


47#
發表於 09-3-19 22:50 |只看該作者
原帖由 1928mickey 於 09-3-19 16:36 發表
出門口前, 熄哂電制拖板制


係呀...多謝提點,standby的電源也是在用電中!


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


46#
發表於 09-3-19 22:47 |只看該作者
原帖由 CutieSo 於 09-3-19 16:28 發表
呢D係我62,99既慳家大法 , 不過我地一齊住 , 所以有D野我都要跟住做

佢地夜晚唔會開燈睇電視
夏天唔可以可熱水爐
冷氣較定時間制 , 起身前幾個鐘就會熄
D衫用手洗 , 洗完衫D水用黎沖廁 ...


我聽講涼冷氣尾會風濕,係咪真的呢?


男爵府

積分: 8428


45#
發表於 09-3-19 22:04 |只看該作者
咁我個工人姐姐都算係咁囉...佢仲慳過我
原帖由 muicc 於 09-3-19 00:52 發表
唉...慳埋唔夠個工人fing...

唔知D工人姐姐點先會幫老細慳D洗呢?(就算你講99次,叫佢炒菜唔駛咁多油,洗碗唔駛長開水喉,用少D洗潔精,洗衣粉...佢都只會陽奉陰違... ) ...


公爵府

積分: 25051

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 09-3-19 21:59 |只看該作者
哈哈~大家都好叻又環保呀^^good!!!
~大bb揍住兩個可愛的小bb~超辛苦但好富足^^~
~祝願每個人都有開心快樂既人生~
~記住甜酸苦辣是人生必須要走過的~


子爵府

積分: 12427


43#
發表於 09-3-19 20:29 |只看該作者
我的方法:
1:衣服~會著二手的/朋友送/自己diy改頭換面/去outlet買/批發(香宮/.....)
2:食~而家真好難慳到,唯有自己食減肥餐(大量菜,囡就食肉/魚,諗下可否廢物利用~豆渣煲湯/煎餅/蒸肉餅....三文魚骨腩~起肉煎蛋 /骨=滾湯(蕃茄+薯仔/節瓜) ,魚皮烤香脆
剩飯+剩湯=做泡飯/煲粥
住~住公屋~上月開始每月交$5xx

水~tolet有個盒留水~開熱水時未熱的水留起用作洗手..沖涼前先嘖清潔劑在坐廁,沖涼時順便沖埋 沖涼水~搽抹地/洗兔籠,沖完涼趁仲有蒸氣用布抹wall....
洗米水~先洗菜後淋花最後才洗碗,
洗碗時~碗~疊起成塔,由細(最高)至大(最低),水只開到鉛筆般粗來洗
電~所有不用的電器電線頭不會在插座上,...日間有天然光做家務/清潔
日常清潔用品~用醋.梳打粉,檸檬汁,橙皮煲水代替藍x寶~擦抹爐灶(每次煮完後趁熱用廢布~唔要的衫剪成) 擦抹/wall/抹地,其實我仲有999條form,但因食左藥,開始見~飄, 下次再打過


禁止訪問

積分: 32848

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


42#
發表於 09-3-19 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2877


41#
發表於 09-3-19 16:43 |只看該作者
我62、99既慳家大法.
每日沖完涼就用手洗衫,第日可以著反就唔洗買咁多衫,唔到天黑都唔開燈,開都係開飯廳個盞(係慳電膽).
夏天個時風扇都唔開坐係門口乘涼.
服唔服


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 09-3-19 16:36 |只看該作者
出門口前, 熄哂電制拖板制


伯爵府

積分: 18369


39#
發表於 09-3-19 16:32 |只看該作者
1)平日少D搭的士
2)放假少D出街駛$,係屋企多D親子遊戲(捉棋,睇書,打機..).
3)返工帶飯,早餐買面飽,飲即沖COFFEE/MILKTEA
4)去藥房買日用品/家庭用品,買面飽唔去美心/X安娜,因為超貴!
以上係本人成日提自己慳$大法


侯爵府

積分: 20146

牛年勳章


38#
發表於 09-3-19 16:28 |只看該作者
呢D係我62,99既慳家大法 , 不過我地一齊住 , 所以有D野我都要跟住做

佢地夜晚唔會開燈睇電視
夏天唔可以可熱水爐
冷氣較定時間制 , 起身前幾個鐘就會熄
D衫用手洗 , 洗完衫D水用黎沖廁

[ 本帖最後由 CutieSo 於 09-3-19 16:32 編輯 ]
仁德厚澤載福慧輝炫矢志盛風華


子爵府

積分: 12780

畀面勳章


37#
發表於 09-3-19 16:23 |只看該作者
多謝分享~


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 09-3-19 16:08 |只看該作者
我都係多用咭, 有回贈有CASH DOLLARS


原帖由 jennynini 於 09-3-19 00:35 發表


我返而掉轉,
多用卡,
因為卡有積分,
可以換coupon,
而且錢多一日係戶口,
就多一日利息~~

cash帶多/少唔會影響我用錢,
要買野既,
冇錢係身都會去提款,
冇野要買既,
唔會因為有錢係身特登去買. ...


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


35#
發表於 09-3-19 16:03 |只看該作者
原帖由 召藥師 於 09-3-19 00:46 發表


我一家4口個頭都係我剪(自己留長髮唔駛點剪)。
邊有人識同我剪? 除非...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo