跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1331


1#
發表於 09-3-18 09:46 |只看該作者
20個月大的兒子,現不肯說話。之前還肯叫媽和爸, 現在連音都無發。單字, 疊字更唔洗講。係咪家中有美語系統工具影響了?其他智力體能方面發展幾好喎,發生咩事呢?

大家有無坊間的治療小組提供服務呢?

[ 本帖最後由 YS_mommy 於 09-3-19 10:21 編輯 ]


洋房

積分: 43


28#
發表於 09-4-13 20:29 |只看該作者

回覆 # 的文章

奇怪又係出左 4個#字, 4個# 應該係等於一個字: 3個 L 再 加 centre! 唔知點解出唔到! 如果唔得, 可以pm我!


洋房

積分: 43


27#
發表於 09-4-13 20:26 |只看該作者

回覆 # 的文章

我發現以下網址的 "媽咪講場"入面有編分享好好, 希望佢遲d講多d方法, 有興趣入去睇下:-
http://www.####.net/discuss/upload/frame.php?frameon=yes


大宅

積分: 4383


26#
發表於 09-4-9 22:44 |只看該作者
努力加油

原帖由 YS_mommy 於 09-4-9 11:05 發表
我個仔情況好了少少,多了很多聲氣,以bb話為主。不過,有試過遞紙巾對我說 抹,好我好驚訝~

我老公話當佢真係講對了,你做阿媽會開心d!


...


大宅

積分: 3538


25#
發表於 09-4-9 17:58 |只看該作者
原帖由 YS_mommy 於 09-4-9 11:05 發表
我個仔情況好了少少,多了很多聲氣,以bb話為主。不過,有試過遞紙巾對我說 抹,好我好驚訝~

我老公話當佢真係講對了,你做阿媽會開心d!


...



咁又係呀~
比d時間他


大宅

積分: 1331


24#
發表於 09-4-9 11:05 |只看該作者
我個仔情況好了少少,多了很多聲氣,以bb話為主。不過,有試過遞紙巾對我說 抹,好我好驚訝~

我老公話當佢真係講對了,你做阿媽會開心d!


原帖由 angie127 於 09-4-8 05:14 發表
我個仔又係明白我講~但他自己只係講bb話


男爵府

積分: 9229

睛靈勳章


23#
發表於 09-4-8 14:12 |只看該作者
原帖由 cherylyau_b 於 09-4-7 20:20 發表


你好勁呀!!次次都係我cut佢線多d呀!! 因為我屋企有狗狗,真係唔係好方便比佢地來demo呀麻!!所以冇買呀!!
反而d $$而家我用來買好多不用種類既vcd,cd,書書囉!! ...


唔好笑我啦! 係佢地無料又唔對面事實


大宅

積分: 3538


22#
發表於 09-4-8 05:14 |只看該作者
我個仔又係明白我講~但他自己只係講bb話


大宅

積分: 1867


21#
發表於 09-4-7 20:20 |只看該作者
原帖由 euniceyung 於 09-4-7 05:47 發表
講起d美語vcd我就一肚火啦! 一年前佢地打電話黎sales佢地d野,話係美國什麼哈佛大學專家&日本咩專家研究出黎,好有學術支持咁,我就問佢,咁班專家設計呢d教材係比母語係英文嘅小朋友/英文係第二/第三語言嘅小朋友? ...


你好勁呀!!次次都係我cut佢線多d呀!! 因為我屋企有狗狗,真係唔係好方便比佢地來demo呀麻!!所以冇買呀!!
反而d $$而家我用來買好多不用種類既vcd,cd,書書囉!!


男爵府

積分: 9229

睛靈勳章


20#
發表於 09-4-7 05:47 |只看該作者
講起d美語vcd我就一肚火啦! 一年前佢地打電話黎sales佢地d野,話係美國什麼哈佛大學專家&日本咩專家研究出黎,好有學術支持咁,我就問佢,咁班專家設計呢d教材係比母語係英文嘅小朋友/英文係第二/第三語言嘅小朋友?佢開始口啞啞!!呢方面好緊要架嗎!!專家無做錯,係佢地用錯咗比香港咁嘅k型城市。
跟住又同我講有人用佢地vcd小朋友1歲能講幾多生字...
我就問佢,咁究竟有幾多%小朋友用過佢地d產品有咁嘅能力,比個數據睇睇!!!無... 世界上有d神童又咩奇呢!!咁你地唔好誤道人啦講到自己咁勁,好語言好好多因素,口腔肌肉發展、出牙數量、語言環境、聽力、社交能力等等。港大讀語言治療要讀5年,你估1套教材可以做到幾多野呢??
我有講佢地d歌仔好好聽,但係幾皮野,唔抵!!幾皮野我可以買好多玩具/書train佢講野!!
最火就係個sales唔夠我講cut我線,好無禮貌。


別墅

積分: 785


19#
發表於 09-4-7 04:28 |只看該作者
I think part of the reason may cause by the "美語系統工具" coz billingual kids start talking later ga (per my son's pediatrician). However, think about that they can understand both language, how great is it!

原帖由 YS_mommy 於 09-3-18 09:46 發表
20個月大的兒子,現不肯說話。之前還肯叫媽和爸, 現在連音都無發。單字, 疊字更唔洗講。係咪家中有美語系統工具影響了?其他智力體能方面發展幾好喎,發生咩事呢?

大家有無坊間的治療小組提供服務 ...


複式洋房

積分: 417


18#
發表於 09-4-2 23:51 |只看該作者
我個女一歲去健康院姑娘話我唔教佢講野, 其實我有教, 不過佢就係講得唔好, 不過女女依家就好多好多野講.

老實講, 真係要好有耐性, 放工我會同佢去樓下公園行下, 一路行我就一路不停咁講 (花花, 草草, 綠色, 石頭, 今日開唔開心? 你見到小朋友係咪好開心? 食飯有乜野送? 有冇蕃茄 .... ), 返到屋企儘量關電視 (因為日間已經睇得太多), 同佢玩玩具(我亦都係不停咁講野), 讀書, 講故事, 唱歌仔(我唱) .... bb講太空話就要估吓佢講乜, "哦你要玩車車呀", "你想媽咪同你一起坐"...... !

不過每個bb發展都唔同, 唔好太擔心, 如有問題, 最好去健康院問姑娘 !


大宅

積分: 1867


17#
發表於 09-4-2 10:47 |只看該作者
我女也是差不多, 我覺得他完全明白我既指令, 但就是不肯講. 一大堆太空話. 健康院2歲又要再番.


子爵府

積分: 11304


16#
發表於 09-3-28 21:51 |只看該作者
原帖由 米康 於 09-3-28 11:23 發表
我個女都唔識講嘢,我都好擔心,我都同佢報讀了8月N1,仲係讀全日,希望咁樣迫到佢快些講嘢。她主要只講 mama ,baba,打,好似有講姐姐,因个音唔正唔肯定。但佢就識聽指示,叫佢飲水水,佢就攞杯水飲,我話去街街,佢就企响大門口等我,我話 ...


你的情況同我一樣


複式洋房

積分: 459


15#
發表於 09-3-28 11:23 |只看該作者
我個女都唔識講嘢,我都好擔心,我都同佢報讀了8月N1,仲係讀全日,希望咁樣迫到佢快些講嘢。她主要只講 mama ,baba,打,好似有講姐姐,因个音唔正唔肯定。但佢就識聽指示,叫佢飲水水,佢就攞杯水飲,我話去街街,佢就企响大門口等我,我話着鞋鞋襪襪去街街,佢就攞對鞋比我想我同佢着,叫佢舉手,拍掌,和問頭髮,鼻鼻、耳耳、响邊佢指到,但嘴嘴成日指了在鼻上,眼眼都未識指。我說洗白白,佢就除衫除褲,沖涼時叫佢起身及坐底可以做到。識做拜拜及飛吻動作,叫佢 kiss mama都識 kiss ,識做叫佢比個波波媽媽。大約只是識咁多咋,但佢始終都唔肯去開口講,我好 down :cry: 。平時都係菲庸湊,大都同佢講英文,佢識聽姐姐講,但自己都係冇講,只係講bb太空話,脾氣好大,佢想要的東西攞了佢就成日講 "打",仲要做埋動作打地下或梳化,仲會打人。我好驚佢有自閉傾向,加上遲講話,不過自問對佢時間唔多,兩公婆要拉揾食,加上我仲有個大仔讀二年班,放工又要跟功課,又成日要默書,攪得嚟真係對佢唔多時間。哥哥都有同妹妹玩的。我個仔以前又係好遲先講嘢,歲半都未識叫 mama ,之後又係讀 n1全日,幾个月後先至有改善,又要去語言治療,不過現在勁多嘢講和發問,讀書成績都唔錯。細妹兩歲要番去見姑娘,睇嚟都要轉介做評估見治療師。之前健康院姑娘話想bb快講話就要快安排比佢讀書,所以我希望好似大仔讀後能有改善,可以刺激到佢說話方面,有多 d 小朋友同佢玩。自己家長好難睇到佢有冇問題,而老師見得好多小朋友能分別得出,我最驚佢有自閉,如有問題老師會在番學幾个月後睇得出。我最憎個女成日發脾氣在地上典來典去,個頭又亂咁鐘,佢又唔識用說話來表達,又唔係全部聽得明白我哋講咩,我都覺得好辛苦。:cry:


禁止訪問

積分: 705


14#
發表於 09-3-23 00:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4383


13#
發表於 09-3-21 00:08 |只看該作者
浠桐都係好鐘意睇廣告,佢睇電視ge時間唔多,平日每日只有1-2個鍾,就係放學返到屋企個少少時間,浠桐鐘意睇有卡通公仔ge廣告,好係邦民,天氣報告個天氣先生,新聞個前奏,大金冷氣(夏天先有),樂信藥丸,益達晒駱駝等等

原帖由 YS_mommy 於 09-3-20 16:21 發表
因為外婆湊,少不免開電視。我見到個仔,最迷係睇廣告,同片集的trailer. 好吸引佢~

真係要少看為妙, 要在這方面管理下先~
多謝你的建議


大宅

積分: 3385


12#
發表於 09-3-20 22:34 |只看該作者
和怕醜草的case相反...

姪仔一直都係唔出聲, 健康院1歲半test又合格, 直至返K1, 老師發覺有問題(已經太遲了)
姪仔去做評估, 發現有言語障礙及自閉傾向...

原帖由 怕醜草 於 09-3-19 15:46 發表
我都係過來人. 事發2年前.
奶奶幫我湊大囡時到2yrs連發音都唔清楚, 因佢時時比碟及電視佢睇, 唔係好同佢講野, 有時我地一家人都唔明白佢想點, 而且我奶奶有時話我囡囡係唔係啞. 最後我返咗健康院做test & failed 我 ...


大宅

積分: 1331


11#
發表於 09-3-20 16:21 |只看該作者
因為外婆湊,少不免開電視。我見到個仔,最迷係睇廣告,同片集的trailer. 好吸引佢~

真係要少看為妙, 要在這方面管理下先~
多謝你的建議

原帖由 jensan 於 09-3-20 12:56 發表
睇落你個bb都唔係成日睇電視..... 其實要bb學講野既最佳辦法都只係多同佢玩&講野. 每個小朋友既發展都有唔同, 好多人都話通常男仔都俾女仔遲講野. 最緊要係有耐性, 多d同bb玩&講野, 到佢既發展去到某個階段, 佢就 ...


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 09-3-20 12:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo