立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 33004
rello 發表於 18-4-2 08:31 本帖最後由 rello 於 18-4-2 08:32 編輯 不是專科。是杜牙根
別墅
積分: 598
rello 發表於 18-4-1 19:21 我也杜了同一位置的大牙。 醫生會用扣及膠膜,全口只會露出這隻牙(如圖,取自網絡),安全又舒服的。
伯爵府
積分: 18382
一隻鴨鴨 發表於 18-4-1 21:35 第一次見! 是否杜牙根,專科醫生呢?謝謝
水晶宮
積分: 70010
Chamo 發表於 18-4-1 17:26 個隻牙蛀咩位? 個位如隱閉, 也驚杜完易蛀
積分: 17463
積分: 16496
一隻鴨鴨 發表於 18-4-1 13:03 其實我試過杜牙根,果時係左上最尾隻牙~ 今次蛀牙位置唔同,牙醫用工具模疑示範,覺得好難頂,舌頭維持 ...
laiyee6121 發表於 18-4-1 12:55 醫生話如用牙套療程會辛苦,唔會吖
一隻鴨鴨 發表於 18-4-1 12:43 明白,不是智慧齒~
x00_00x 發表於 18-4-1 12:18 如果真係唔得……咁就唔剝唔得啦~
laiyee6121 發表於 18-4-1 12:18 如係智慧齒,剝咗就一了百了,因食嘢都用唔到咁入嗰隻牙,重容易攝食物,但如智慧齒前一隻,就杜牙根加套 ...
一隻鴨鴨 發表於 18-4-1 11:09 各位好 左下最尾隻牙,曾經補過,現在又蛀!
子爵府
積分: 11952
一隻鴨鴨 發表於 18-4-1 11:52 岩,不過杜牙根 牙醫話呢個位,杜左效果未必好
ak1020 發表於 18-4-1 11:48 隻牙有得保留就盡量保留,因隨著年紀越大,牙齒問題就越多,到時好多時連你想保留都無得揀了 ...
x00_00x 發表於 18-4-1 11:16 如果補到,我會補架…… 剝咗一隻就無一隻架啦~
大宅
積分: 4192
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy