烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   4


公爵府

積分: 25979


1#
發表於 18-4-1 19:41 |只看該作者
無蒸一排啫... 搞成咁
myimage.jpg


禁止訪問

積分: 3348


28#
發表於 18-4-6 20:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1331


27#
發表於 18-4-3 01:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 18-4-3 00:36 |只看該作者
mondymondy 發表於 18-4-2 22:26
咁即係一搓起個團需唔需要靜止先再摺 卷 切開?
我果籠蒸起左喇... 仲醜過尋日果轉

唔係呀 , 好靚同好吸引呀


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


25#
發表於 18-4-3 00:34 |只看該作者
mondymondy 發表於 18-4-2 21:07
有時真係整到 想有人幫下口食架...

揾我呀


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


24#
發表於 18-4-3 00:33 |只看該作者
mondymondy 發表於 18-4-2 20:50
thank you
我啱啱整左一轉又係咁嘅樣
等我下次試下你個譜先

有無食譜同做法呀 。


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 18-4-3 00:31 |只看該作者
mondymondy 發表於 18-4-2 13:58
你真係好好~~~
我尋晚真係好有衝動想整多轉,不過一整又多8個,太多
...

一 Call 即到


水晶宮

積分: 54420

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 18-4-3 00:30 |只看該作者
mondymondy 發表於 18-4-1 19:41
無蒸一排啫... 搞成咁

我好鍾意食饅頭架 。


象牙宮

積分: 239804


21#
發表於 18-4-3 00:11 |只看該作者
回覆 mondymondy 的帖子

唔醜樣喎


公爵府

積分: 25979


20#
發表於 18-4-3 00:03 |只看該作者
andyman 發表於 18-4-2 23:59
我有發一次, 但唔會發一個鐘, 夠兩倍就夠啦, 跟住排氣, 做型,再發酵, 跟住蒸。 ...

明白~~~
我懶啊我就咁靜止左10分鐘,就造型,發酵,就蒸~
咁樣又慳返啲時間


公爵府

積分: 25979


19#
發表於 18-4-3 00:01 |只看該作者
andyman 發表於 18-4-2 23:57
好努力

今次似樣返少少
myimage.jpg


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


18#
發表於 18-4-2 23:59 |只看該作者
本帖最後由 andyman 於 18-4-3 00:00 編輯
mondymondy 發表於 18-4-2 22:26
咁即係一搓起個團需唔需要靜止先再摺 卷 切開?
我果籠蒸起左喇... 仲醜過尋日果轉

我有發一次, 但唔會發一個鐘, 夠兩倍就夠啦, 跟住排氣, 做型,再發酵, 跟住蒸。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


17#
發表於 18-4-2 23:57 |只看該作者
mondymondy 發表於 18-4-2 23:05
我等唔切又整多團
希望今次整得靚靚地
好努力
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


公爵府

積分: 25979


16#
發表於 18-4-2 23:05 |只看該作者
andyman 發表於 18-4-2 22:23
基本上饅頭都係一蒸就食,唔使發兩次都得.. 但我都會做兩次, 因為剛搓完舊面團會好硬, 難做型, 橫掂都要醒 ...

我等唔切又整多團
希望今次整得靚靚地
myimage.jpg


公爵府

積分: 25979


15#
發表於 18-4-2 22:26 |只看該作者
andyman 發表於 18-4-2 22:23
基本上饅頭都係一蒸就食,唔使發兩次都得.. 但我都會做兩次, 因為剛搓完舊面團會好硬, 難做型, 橫掂都要醒 ...

咁即係一搓起個團需唔需要靜止先再摺 卷 切開?
我果籠蒸起左喇... 仲醜過尋日果轉
myimage.jpg


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


14#
發表於 18-4-2 22:23 |只看該作者
mondymondy 發表於 18-4-2 20:58
3) 蓋好,放溫暖處基本發酵1小時(可省略)。
做法3 佢括住 可省略 即係可以唔使做第一次發酵?因為我整 ...

基本上饅頭都係一蒸就食,唔使發兩次都得.. 但我都會做兩次, 因為剛搓完舊面團會好硬, 難做型, 橫掂都要醒面, 不如做埋發酵啦.
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


公爵府

積分: 25979


13#
發表於 18-4-2 21:07 |只看該作者
papa.yaya 發表於 18-4-2 19:05
駛唔駛幫手食

有時真係整到 想有人幫下口食架...


公爵府

積分: 25979


12#
發表於 18-4-2 20:58 |只看該作者
andyman 發表於 18-4-2 20:03
最近我做饅頭都有相同情況, 唯有再睇一次周老師啦, 比你參考下呀。

http://homeeconomics.pixnet.net/blog ...


3) 蓋好,放溫暖處基本發酵1小時(可省略)。
做法3 佢括住 可省略 即係可以唔使做第一次發酵?因為我整開果個食譜淨係發一次 我覺得方便啲
我喺道唸 會唔會係太多水...?好似呢兩次都好黏手


公爵府

積分: 25979


11#
發表於 18-4-2 20:50 |只看該作者
andyman 發表於 18-4-2 20:03
最近我做饅頭都有相同情況, 唯有再睇一次周老師啦, 比你參考下呀。

http://homeeconomics.pixnet.net/blog ...

thank you
我啱啱整左一轉又係咁嘅樣
等我下次試下你個譜先
myimage.jpg


翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 18-4-2 20:03 |只看該作者
最近我做饅頭都有相同情況, 唯有再睇一次周老師啦, 比你參考下呀。

http://homeeconomics.pixnet.net/blog/post/66280321

一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo