自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


大宅

積分: 2646


1#
發表於 18-4-2 13:05 |只看該作者
本帖最後由 jenjen1111 於 18-4-2 13:05 編輯

我比我bb野手足口,生到成個鼻都係水泡,又痕又痛,訓教果陣可能唔小心r爛幾粒水泡,係咁出水,會唔會好返架?我依家真係成面都係,冇面見人啦


伯爵府

積分: 19211


39#
發表於 18-4-2 21:57 |只看該作者

回覆樓主

手果d似係手足口,但我上次比我兩個小朋友傳染,我地三個都無上面,係口腔內同手掌腳掌,我好深刻,因為我痛苦左一星期睇左三次醫生食埋抗生素兼停工先好反!未試過連講野飲水都痛!食野前一定要食止痛藥先食到


子爵府

積分: 11243


38#
發表於 18-4-2 21:57 |只看該作者

回覆樓主:

我仔上次手足口,口唇附近有好多粒粒,反而手掌脚掌無咩,口入面得幾粒,我仲以為係水痘,睇醫生先知係手足口


侯爵府

積分: 20924


37#
發表於 18-4-2 21:47 |只看該作者

回覆樓主

我中過手足口,無上面。
我唔知你面係咩?
但我中左都無除過口罩,食飯沖涼除外。
同埋勤洗手。
你啦啦臨睇e生,仲煮飯,叫老公幫手嘛。


琥珀宮

積分: 152982


36#
發表於 18-4-2 20:40 |只看該作者
jenjen1111 發表於 18-4-2 20:11
但其實我細過已中過一次水豆,我以為人生人只會中一次?

細個老師話有d人大個有機再生多次的


大宅

積分: 2646


35#
發表於 18-4-2 20:16 |只看該作者
mln 發表於 18-4-2 17:52
樓主如果你真的中左水痘或者手足口病就多多在家休息, 別出街了,我怕會傳染到其他人。 另外手足口病係紅色 ...

手上紅點,冇泡泡,但超痕
myimage.jpg


大宅

積分: 2646


34#
發表於 18-4-2 20:13 |只看該作者

回覆樓主

再問多樣,如果真係中左水豆係咪要停人奶了?


大宅

積分: 2646


33#
發表於 18-4-2 20:12 |只看該作者
mln 發表於 18-4-2 17:52
樓主如果你真的中左水痘或者手足口病就多多在家休息, 別出街了,我怕會傳染到其他人。 另外手足口病係紅色 ...

但其實我細過已中過一次水豆,我以為人生人只會中一次?
我手腳既紅疹會痛,但冇水泡,口入面亦有小白點,係個鼻冇啦啦紅晒,半毀容咁


大宅

積分: 2646


32#
發表於 18-4-2 20:11 |只看該作者
V_VPONG 發表於 18-4-2 16:50
應該水荳

但其實我細過已中過一次水豆,我以為人生人只會中一次?


大宅

積分: 2646


31#
發表於 18-4-2 20:11 |只看該作者
Purple_0322 發表於 18-4-2 16:11
我懷疑係水痘,因為會痕R爆會有水,睇下醫生啦

但其實我細過已中過一次水豆,我以為人生人只會中一次?


大宅

積分: 2646


30#
發表於 18-4-2 20:09 |只看該作者

回覆樓主

多謝大家,我前兩日帶過我仔睇醫生,醫生確定我仔係手足口,但我兩日後先病發,就手足口鼻都有,今日輪唔到我睇太多人,我要趕住煮飯湊仔,但已book聽日一早去睇醫生,多謝大家


子爵府

積分: 10236


29#
發表於 18-4-2 17:55 |只看該作者

回覆樓主

我中過手足口
真係只係出手足同口


水晶宮

積分: 51827


28#
發表於 18-4-2 17:52 |只看該作者

回覆樓主:

樓主如果你真的中左水痘或者手足口病就多多在家休息, 別出街了,我怕會傳染到其他人。 另外手足口病係紅色,好似被蚊咬過咁, 沒什麼水泡的。


水晶宮

積分: 70432

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


27#
發表於 18-4-2 17:44 |只看該作者

回覆樓主:

水痘呀?我仔生話手足口唔會生上面的。話明手足口


大宅

積分: 1624

畀面勳章


26#
發表於 18-4-2 17:41 |只看該作者
jenjen1111 發表於 18-4-2 13:45
好,我依家出去睇下醫生先thx

樓主睇咗醫生未 ?


伯爵府

積分: 16068


25#
發表於 18-4-2 16:50 |只看該作者
jenjen1111 發表於 18-4-2 14:40
唔係掛!我鼻翼有幾粒穿左漏緊水

應該水荳


侯爵府

積分: 21613

2018復活節勳章 畀面勳章


24#
發表於 18-4-2 16:11 |只看該作者

回覆樓主:

我懷疑係水痘,因為會痕R爆會有水,睇下醫生啦


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


23#
發表於 18-4-2 16:09 |只看該作者

回覆樓主:

呢排少啲食豉油、深色嘅嘢,如果冇抓損未必有疤痕
不要從別人的嘴裡去認識我


侯爵府

積分: 24127


22#
發表於 18-4-2 16:01 |只看該作者
jenjen1111 發表於 18-4-2 13:17
有相

似係水痘


男爵府

積分: 5652


21#
發表於 18-4-2 15:25 |只看該作者

回覆樓主

未見過手足口上面,如果會上,就叫手足口面病啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo