自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4983


1#
發表於 18-4-10 23:05 |只看該作者
我買左隻米糊係無奶既,所以會用奶開比 bb 食,依家我想整節瓜米糊比 bb 試,咁用左奶開既米糊溝埋節瓜個味咪好怪囉?有冇人唔加奶開架?


禁止訪問

積分: 1112


9#
發表於 18-4-25 15:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1112


8#
發表於 18-4-25 15:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4983


7#
發表於 18-4-12 17:40 |只看該作者
dlee_ca 發表於 18-4-12 06:26
Yucks.

呢個組合係咪唔掂呀?我聽日轉香蕉吧


男爵府

積分: 9612


6#
發表於 18-4-12 06:26 |只看該作者
Yucks.


子爵府

積分: 11711


5#
發表於 18-4-12 06:15 |只看該作者
campbell 發表於 18-4-11 21:40
餵bb食糊時佢有張開口但隔左一陣就必左出黎,冇推開我又冇咸,要用匙再不返入口好幾次先吞,咁算唔算食到? ...

我覺得Ok,
節瓜我通常煲粥


大宅

積分: 4983


4#
發表於 18-4-11 21:40 |只看該作者

回覆樓主:

餵bb食糊時佢有張開口但隔左一陣就必左出黎,冇推開我又冇咸,要用匙再不返入口好幾次先吞,咁算唔算食到?係咪都ok?


男爵府

積分: 6500

2018復活節勳章 BB防敏心得分享勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 18-4-10 23:27 |只看該作者
campbell 發表於 18-4-10 23:05
我買左隻米糊係無奶既,所以會用奶開比 bb 食,依家我想整節瓜米糊比 bb 試,咁用左奶開既米糊溝埋節瓜個味 ...

或者你分開比佢食好D
但好少人比節瓜
通常比紅蘿蔔蓉,菜蓉,南瓜蓉等等會比較match


大宅

積分: 4983


2#
發表於 18-4-10 23:21 |只看該作者

回覆樓主:

哇,沉得好快

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo