經驗之談
如果有心「感謝」老師,真係要有「心 意」
以往既一次「難忘」k3畢業聚餐,係「聚餐」
係一班幼教老師丶校長一致決定用「聚餐」
原因係:長年累月面對一班別有用心丶自視過高既家長
實在獲得許多寶貴(渡日如年)既經驗
例如:失驚無神投訴,小事無事聊一大堆
男家長不懷好意性騷擾,女家長擅於笑聲連連放毒蛇⋯⋯省略
一年復一年,每日已忙於教學,小朋友既爭執丶投訴已經令老師病入膏肓
再加上父母既「愛」,作為老師真係身心疲憊
最慘唔係幼教同工,係佔少數丶理性思考既家長
佢哋好明白教職員嘅難處,低調地丶無私地協助我們
對有家長要求過份時而選擇沈默
「聚餐」訂購的物資(eg拍攝用的小工具),完餐後沒有貪心地去據為己有
為左大家要和諧,明知會自己係「虛偽」都會支持到底
真正令老師欣賞、感到重視、收到心意既,一班𥚃面只有幾位同學仔
真心關懷每日收到丶發放.
所以家長既「用心」,才會令老師感到真正「感謝」
希望大家會改變一點「必然」既想法

***生於這世代........有點措手不及***
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
幫助別人不求回報,難度簡單一句"多謝"也沒有 ?為人父母者,不覺得可恥 ?還是你心裡是冷漠世界 ?!