影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   1


水晶宮

積分: 50660


1#
發表於 18-5-9 21:15 |只看該作者
有無jm 開左?都ok


子爵府

積分: 10186


28#
發表於 18-6-24 13:01 |只看該作者

回覆樓主

點解VIU TV咁耐都冇得睇23集嘅?
兩星期了


子爵府

積分: 14110


27#
發表於 18-5-15 15:57 |只看該作者

回覆樓主:

要快進咁睇,個劇本真係麻麻
但好在拍得男主們都好型,女主又靚,繼續hea 住煲先


大宅

積分: 4125


26#
發表於 18-5-12 17:52 |只看該作者

回覆樓主

我非常喜歡張赫和俊昊所以棒場

但睇到第四集,真係麻麻地得好緊要


子爵府

積分: 14110


25#
發表於 18-5-11 18:29 |只看該作者

回覆樓主:

viu睇咗,貪佢無聊唔駛用腦,張赫好型型爆,所以打算煲住先


侯爵府

積分: 21965


24#
發表於 18-5-11 16:01 |只看該作者
睇完第二集, 我竟然可以睇住赫oppa都瞓著, 真心悶.......


男爵府

積分: 8241


23#
發表於 18-5-10 23:44 |只看該作者

回覆樓主:

第一集睇左一半,好悶,無再睇落去啦


珍珠宮

積分: 44836


22#
發表於 18-5-10 22:59 |只看該作者

回覆樓主:

d笑位好悶
應該唔會追了


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


21#
發表於 18-5-10 14:05 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-10 09:00
Me2

其實我有些失望的, 一心想睇赫的。

睇黑超就有


水晶宮

積分: 50660


20#
發表於 18-5-10 13:40 |只看該作者

回覆樓主

岩岩個集女一有無甘黑呀!
星期一二無劇咪睇下囉


伯爵府

積分: 17856


19#
發表於 18-5-10 12:09 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-10 12:05
係呀!我都無開, 因怕睇大報復的劇。

Melo冇開,金錢之花睇完,赫赫演技


水晶宮

積分: 68577

親子王國15週年勳章


18#
發表於 18-5-10 12:05 |只看該作者
JP 發表於 18-5-10 12:01
我又係睇命中喜歡上赫赫!
金錢之花好掂,呢套見網評不佳,赫赫戲份似男二,所以冇心機開
...

係呀!我都無開, 因怕睇大報復的劇。
[


伯爵府

積分: 17856


17#
發表於 18-5-10 12:01 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-10 09:20
睇命中時好鍾意張赫的, 同未試睇佢跟播劇, 所以有期望.
俊昊唔使講都會睇佢, 覺得佢做成點? 我暫時覺得佢做 ...

我又係睇命中喜歡上赫赫!
金錢之花好掂,呢套見網評不佳,赫赫戲份似男二,所以冇心機開


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 18-5-10 09:46 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-10 09:41
我好怕這類劇, 如大力女, 卞赫咁, 笑唔出的愛情喜劇.



珍珠宮

積分: 44398


15#
發表於 18-5-10 09:45 |只看該作者

回覆樓主:

未開,呢兩星期冇心機睇劇,追得唔貼,可能好倦,睇吓綜藝,聽聽歌,上吓youtube。調節中


水晶宮

積分: 68577

親子王國15週年勳章


14#
發表於 18-5-10 09:41 |只看該作者
stella816 發表於 18-5-10 09:39
俊昊唔使講都會睇佢, 覺得佢做成點? >>>好明顯我係比佢响相愛吸引住為佢而睇呢套啦,可能角色問題,我估呢 ...
我好怕這類劇, 如大力女, 卞赫咁, 笑唔出的愛情喜劇.
[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 18-5-10 09:39 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-10 09:20
睇命中時好鍾意張赫的, 同未試睇佢跟播劇, 所以有期望.
俊昊唔使講都會睇佢, 覺得佢做成點? 我暫時覺得佢做 ...

俊昊唔使講都會睇佢, 覺得佢做成點? >>>好明顯我係比佢响相愛吸引住為佢而睇呢套啦,可能角色問題,我估呢套佢應該唔會太大發揮,劇本好緊要,只能當睇套輕輕鬆鬆劇咋!


水晶宮

積分: 68577

親子王國15週年勳章


12#
發表於 18-5-10 09:20 |只看該作者
stella816 發表於 18-5-10 09:09
本帖最後由 stella816 於 18-5-10 09:10 編輯

我冇期望過呢套只係想睇俊昊,雖然幾無聊但暫時會睇落去 ...
睇命中時好鍾意張赫的, 同未試睇佢跟播劇, 所以有期望.
俊昊唔使講都會睇佢, 覺得佢做成點? 我暫時覺得佢做相愛時角色好過而家, 今劇佢都好落力, 但苦情角色較到位些.


[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 18-5-10 09:09 |只看該作者
amychoi 發表於 18-5-10 09:00
Me2

其實我有些失望的, 一心想睇赫的。

本帖最後由 stella816 於 18-5-10 09:10 編輯

我冇期望過呢套只係想睇俊昊,雖然幾無聊但暫時會睇落去,張赫我反而麻麻


水晶宮

積分: 68577

親子王國15週年勳章


10#
發表於 18-5-10 09:00 |只看該作者
htts 發表於 18-5-10 08:50
EP2好DD架喇, EP1真想跳架

Me2

其實我有些失望的, 一心想睇赫的。
[

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo