家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   3


複式洋房

積分: 200


1#
發表於 18-5-12 21:53 |只看該作者
我見boc 有呢個,咁同一般定期有咩分別?
thx


大宅

積分: 4645

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


29#
發表於 18-5-20 23:02 |只看該作者
bloody2mary 發表於 18-5-20 15:50
星期五係中銀做左12個月有3.8%,係網上做就得

本帖最後由 small_karen 於 18-5-20 23:05 編輯

你做3.8係人仔,我講2.05係港紙呢


子爵府

積分: 10864

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 育兒性格勳章


28#
發表於 18-5-20 22:54 |只看該作者
bloody2mary 發表於 18-5-20 15:50
星期五係中銀做左12個月有3.8%,係網上做就得

你呢個係人民幣定期?


大宅

積分: 4528


27#
發表於 18-5-20 22:27 |只看該作者
vivian0919 發表於 18-5-20 22:15
如果三或六個月邊間高d?

本帖最後由 bloody2mary 於 18-5-21 00:04 編輯


Sorry, 誤會了:mother:



侯爵府

積分: 22639

虎到金來勳章 牛年勳章


26#
發表於 18-5-20 22:15 |只看該作者
bloody2mary 發表於 18-5-20 15:50
星期五係中銀做左12個月有3.8%,係網上做就得

如果三或六個月邊間高d?


大宅

積分: 4528


25#
發表於 18-5-20 15:50 |只看該作者
small_karen 發表於 18-5-16 11:44
我啱啱上網試下重係2.05呀

本帖最後由 bloody2mary 於 18-5-21 00:03 編輯

Sorry, 誤會了:mother:


大宅

積分: 4645

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


24#
發表於 18-5-16 11:44 |只看該作者
ppp123 發表於 18-5-15 21:27
我見12個月先有1.95

http://www.winglungbank.com/wlb_corporate/hk/personal/investments/financial-info ...

我啱啱上網試下重係2.05呀
1526442259216.JPEG


大宅

積分: 4334


23#
發表於 18-5-15 21:27 |只看該作者
babylovess 發表於 18-5-15 11:54
剛剛做永隆銀行一點通,六個月定期1.95
我見12個月先有1.95

http://www.winglungbank.com/wlb_corporate/hk/personal/investments/financial-information/interest-rates/deposit-interest-rates.html
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 4645

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


22#
發表於 18-5-15 21:25 |只看該作者
ppp123 發表於 18-5-15 21:06
比boc 相差0.5...

係呀,但永隆可以網上做,又唔洗限18號前,又可以做一萬以上,最主要係我唔想去中銀排隊


大宅

積分: 4334


21#
發表於 18-5-15 21:06 |只看該作者
small_karen 發表於 18-5-15 12:22
永隆銀行一點通,12個月定期2.05,原本諗住去boc都決定轉去永隆,唔洗去排長隊
...
比boc 相差0.5...

親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


大宅

積分: 3353


20#
發表於 18-5-15 18:55 |只看該作者
fenfenc 發表於 18-5-12 21:53
我見boc 有呢個,咁同一般定期有咩分別?
thx

團購息高好多,我都做緊
一般定期10萬同50萬以上,息率同10萬以下一樣

myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


複式洋房

積分: 203


19#
發表於 18-5-15 18:55 |只看該作者
lowlowc 發表於 18-5-15 18:35
請問係去永隆開戶就得?

應該係啦 樓上jm 有講


大宅

積分: 2314


18#
發表於 18-5-15 18:35 |只看該作者
sys0135 發表於 18-5-15 18:21
1.95 算高啦

請問係去永隆開戶就得?


複式洋房

積分: 203


17#
發表於 18-5-15 18:21 |只看該作者
babylovess 發表於 18-5-15 11:54
剛剛做永隆銀行一點通,六個月定期1.95

1.95 算高啦


男爵府

積分: 6034

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 18-5-15 13:20 |只看該作者
一點通一樣,會多0.幾%


大宅

積分: 4645

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


15#
發表於 18-5-15 12:22 |只看該作者

回覆樓主:

永隆銀行一點通,12個月定期2.05,原本諗住去boc都決定轉去永隆,唔洗去排長隊


大宅

積分: 1979


14#
發表於 18-5-15 11:55 |只看該作者

回覆樓主

終於有興趣重新去做定期,回覆高息的日子在望。希望帶動樓價,快啲回調


大宅

積分: 1979


13#
發表於 18-5-15 11:54 |只看該作者

回覆樓主

剛剛做永隆銀行一點通,六個月定期1.95


大宅

積分: 3806


12#
發表於 18-5-15 11:30 |只看該作者
wan0526 發表於 18-5-14 14:13
南商好像好d?

南商要做8個月先有1.6厘


伯爵府

積分: 18575


11#
發表於 18-5-14 20:39 |只看該作者
sys0135 發表於 18-5-14 20:26
個rate 高d?

南商個期好似18同24個月

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo