母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 396


1#
發表於 09-3-25 23:23 |只看該作者
bb開始戒到其中一餐,但個胸就谷到又漏又痛,結果都要半夜起身清咁d。其實有嘜其他好d的安排?


複式洋房

積分: 297


4#
發表於 09-3-26 11:01 |只看該作者
我都有咁做, 不過好似已經少了一安士

原帖由 keiying0607 於 09-3-25 23:32 發表
我照搾出來然後放入雪櫃儲起, 真係咁先可以keep住啲奶量架.


禁止訪問

積分: 636


3#
發表於 09-3-25 23:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 582


2#
發表於 09-3-25 23:26 |只看該作者
我個時都要晚晚3點中起身一起泵奶同儲起佢.
一來可以keep 住d 奶量. 一來又可以儲定一餐.


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo