自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8649


1#
發表於 09-3-26 15:33 |只看該作者
快d 掃貨呀..


大宅

積分: 1778


33#
發表於 09-3-29 04:40 |只看該作者
我都係食依款包款 , 係樓下街市間印尼店買,
以前好平架 , $5/4包,
一排無去後己經變咗 $8/5包.
同埋我細佬以前個女朋友係印尼華僑 ,
佢敎我地既煮法好好味架 , 不過都幾麻煩.
因為煮完仲要加雞蛋炒.


原帖由 KungSL 於 09-3-28 13:21 發表
更新: 我上星期日係彩虹道街市買左一箱 $48 咋!

不過包裝有點不同, 全部印尼文, 我諗係印尼本土版




翡翠宮

積分: 79621

母親節2025勳章 畀面勳章 大廚勳章


32#
發表於 09-3-29 00:26 |只看該作者

原帖由 chickenwing2006 於 29/3/2009 00:23 發表
公仔面真係 $ 1.90 只限一天, 仲要 @
油塘 .... 唔水去搵啦 !!!


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


31#
發表於 09-3-29 00:23 |只看該作者
公仔面真係 $ 1.90 只限一天, 仲要 @
油塘 .... 唔水去搵啦 !!!



原帖由 babyhowie 於 09-3-29 00:21 發表


噢!咁唔岩咯!多謝提醒!


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


30#
發表於 09-3-29 00:21 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-3-28 21:25 發表
越秀呢間係講緊印尼面, 唔係公仔面呀 !

** 唔好攪錯..... 不過我估唔係一日, 係長期
都有既


噢!咁唔岩咯!多謝提醒!


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


29#
發表於 09-3-28 21:25 |只看該作者
越秀呢間係講緊印尼面, 唔係公仔面呀 !

** 唔好攪錯..... 不過我估唔係一日, 係長期
都有既


原帖由 babyhowie 於 09-3-28 19:04 發表


係米又係只限一天?!
等我星期一去睇下先!


水晶宮

積分: 65679

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


28#
發表於 09-3-28 19:04 |只看該作者
原帖由 linglingcandy 於 09-3-28 10:43 發表

新蒲崗"業"秀廣場2樓都有近郵局


係米又係只限一天?!
等我星期一去睇下先!


洋房

積分: 181


27#
發表於 09-3-28 13:21 |只看該作者
更新: 我上星期日係彩虹道街市買左一箱 $48 咋!

不過包裝有點不同, 全部印尼文, 我諗係印尼本土版



原帖由 chickenwing2006 於 09-3-28 00:01 發表
YAMI,

你有無買印尼面呀, 原來仲平 $ 1.25 / 包有啦 ....

不過要去到彩虹道街市先有, $ 50 / 箱 40 個 !

[ 本帖最後由 KungSL 於 09-3-28 13:24 編輯 ]


禁止訪問

積分: 32848

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 陪月勳章


26#
發表於 09-3-28 12:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


25#
發表於 09-3-28 11:55 |只看該作者
真係 ?? 越秀都係 $ 50 / box 呀 ???

唔該你先

原帖由 linglingcandy 於 09-3-28 10:43 發表

新蒲崗"業"秀廣場2樓都有近郵局


禁止訪問

積分: 20741

畀面勳章 BK Milk勳章


24#
發表於 09-3-28 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8649


23#
發表於 09-3-28 10:37 |只看該作者
睇左啦, 今日賣11蚊5包....HB 話原來只限一天咋..


子爵府

積分: 12183

2018復活節勳章 大廚勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


22#
發表於 09-3-28 08:05 |只看該作者
Thanks.


禁止訪問

積分: 35


21#
發表於 09-3-28 07:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8649


20#
發表於 09-3-28 07:39 |只看該作者
原帖由 chickenwing2006 於 09-3-28 00:01 發表
YAMI,

你有無買印尼面呀, 原來仲平 $ 1.25 / 包有啦 ....

不過要去到彩虹道街市先有, $ 50 / 箱 40 個 !


我都想試下印尼撈麵呀你地講到咁正..不過彩虹我唔係成日到呢...

我check 左公仔麵既到期日啦係2010年先到期, 我一陣落去惠康睇下仲有無貨再報料, 費事要你地白行一轉..


禁止訪問

積分: 109


19#
發表於 09-3-28 01:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6535


18#
發表於 09-3-28 00:21 |只看該作者
抵~~
晴晴囡囡出世於2005年4月7日出生的  :-)
晴晴的網頁


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


17#
發表於 09-3-28 00:01 |只看該作者
YAMI,

你有無買印尼面呀, 原來仲平 $ 1.25 / 包有啦 ....

不過要去到彩虹道街市先有, $ 50 / 箱 40 個 !


原帖由 yamiyami 於 09-3-27 11:44 發表


我鐘意出前一丁既麻油味同咖哩味...其他個d 公仔麵都ok, 同埋比姐姐食唔使買出前一丁比佢啦...


子爵府

積分: 11657

畀面勳章


16#
發表於 09-3-27 23:56 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


15#
發表於 09-3-27 23:52 |只看該作者
YAMI,

油塘都近我 WOR ..... $ 1.90 一包真係抵到
爛, 我都想入去 LOOK LOOK 先 !!

唔該哂



原帖由 yamiyami 於 09-3-27 09:47 發表


尋日check 過係香港製造架...同埋我hb 係在油塘既惠康買架...至於到期日, 我要今晚番去check 下先....不過佢係擺係賣麵個樹, 而唔係擺向個d 就黎到期既減價處位置.. ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo