夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


別墅

積分: 969


1#
發表於 18-5-25 01:00 |只看該作者
自己有很多問題,很想抒發一下:
我有兩段婚姻,第一段早婚關係,兩名兒子都廿十多歲,早已出社會工作。再婚的我年紀只有四十多,表面看來很好,各人眼中我好似賺錢買花帶,有一份不錯的工作,有現仼老公愛護,而他跟家人相處亦可以。但有苦自己知,大兒子之前曾經行錯路,在外面欠下巨債,我和家人幫他揹了很多很多數,因數目十分大,家中各人都有幫忙,當然現任老公都有出手幫助,但自此之後他對我態度就轉變了。
現在我每日月出糧都要幫阿仔頂外面的數,但又不可以給現仼老公知,佢常常覺得是我大洗,份人工每日月都淸,當然又被鬧。阿仔又成日被人追數,有事就找我,成日都擔心佢,我自然會心情不好,兩公婆一鬧交,現任老公就會舊事重提鬧阿仔欠債。
佢對我其實很不錯,佢本身收入不高亦是打工仔一名,因爲要給前妻和女兒家用,阿仔不是佢親生的都有拎錢出來。
佢是一個大男人,平日什麼都要放他在第一位,最近我很多時工作上的問題再加上阿仔,每天都有很多事情擔心,只要心不在焉提不起精神,忘記他説的話或是他叫我做的事情,佢就會大炒大鬧,黑口黑面⋯⋯
一切一切只可以默默承受,自己嗰仔又唔生性,佢點鬧都冇聲出。


複式洋房

積分: 149


31#
發表於 18-12-21 10:11 |只看該作者
轉移諗其他野


珍珠宮

積分: 39405


30#
發表於 18-12-9 19:44 |只看該作者
你仲壞咗大仔,應該要同現任老公講發生咩事。
亦停止幫大仔找錢,叫佢申請破產,及重新做人


大宅

積分: 2654


29#
發表於 18-12-9 17:21 |只看該作者
mrsricarrdo 發表於 18-5-25 01:00
自己有很多問題,很想抒發一下:
我有兩段婚姻,第一段早婚關係,兩名兒子都廿十多歲,早已出社會工作。再 ...

叫佢破產


子爵府

積分: 12914

2024年龍年勳章 熱血金章


28#
發表於 18-12-9 17:16 |只看該作者

回覆樓主:

我想忠告妳,不要幫家人還債,應該要佢自己收搭個爛攤子,否則還極都有,因為佢覺得還錢好容易,理財和使錢習慣依舊,妳咁做只會愛佢反成害佢。


禁止訪問

積分: 29


27#
發表於 18-6-11 17:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 257


26#
發表於 18-6-11 13:52 |只看該作者
應該同老公坦白解除誤會先, 再一齊諗點處理個仔問題, 我見好多人話唔好再幫個仔, 但針唔吉到肉唔知痛, 自己骨肉好難話唔幫就唔幫


伯爵府

積分: 18952


25#
發表於 18-6-10 23:40 |只看該作者

回覆樓主

其實你老公真係幾好喎,都有幫手呀。學其他jm講唔抵幫果個係你個仔,唔好幫佢還喇,你越幫佢越冇得救


伯爵府

積分: 18662


24#
發表於 18-6-10 18:28 |只看該作者
mrsricarrdo 發表於 18-5-25 01:00
自己有很多問題,很想抒發一下:
我有兩段婚姻,第一段早婚關係,兩名兒子都廿十多歲,早已出社會工作。再 ...

你老公真係好好,要珍佢對你嘅愛,佢唔想你大洗有佢嘅原因,我估想你儲啲錢將來退休時可以用,你聽聽其他朋友回覆,重點係你個仔唔識收,佢唔識收係因為背後有你地幫,連唔係幫生父親都幫手,佢點會返轉頭,三思!


大宅

積分: 3779


23#
發表於 18-6-10 18:20 |只看該作者
taiwoon 發表於 18-5-25 05:11
其實你明知你仔唔生性
不停欠債就唔好幫佢還喇
可能你覺得我咁講好冷血
Agree


公爵府

積分: 27258


22#
發表於 18-5-25 21:58 |只看該作者
你老公黑面黑得好有理!怨就怨你個仔,錯不在你老公,如果你仲執迷不悟,第二段婚姻都要係咁先。


伯爵府

積分: 19137


21#
發表於 18-5-25 15:40 |只看該作者
mrsricarrdo 發表於 18-5-25 01:00
自己有很多問題,很想抒發一下:
我有兩段婚姻,第一段早婚關係,兩名兒子都廿十多歲,早已出社會工作。再 ...

依家係你仔係出面欠人錢,其實都要同你老公講,大家一齊商議,你唔講,佢唔知


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


20#
發表於 18-5-25 15:02 |只看該作者
標題改做"俾個仔累死全家"啦
仲有樓主你都唔好得去邊
唔好累埋你第二任老公OK?
仲要人地幫你還錢得咁理直氣壯
俾我真係唔會黑你面
直接日日鬧爆你算
以老公為主係應該的,唔係恩典
好男人就係俾呢啲家庭糟蹋哂
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


男爵府

積分: 8319


19#
發表於 18-5-25 14:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 章魚妹妹 於 18-5-25 14:48 編輯

本帖最後由 章魚妹妹 於 18-5-25 14:48 編輯

唔係落井下石,親身經歷嚟,眼見身邊人一直幫人填氹,不斷借不斷幫人還,到最終成日賭既走上絕路,個呀媽仲係咁話佢好乖架又話賣樓都會幫佢還...我好想講,好多野都係呀媽縱成,一早正視問題幫佢戒,好多野都唔會無彎轉或者影響咁多人!


瑪瑙宮

積分: 139710


18#
發表於 18-5-25 14:31 |只看該作者
mini1204 發表於 18-5-25 11:24
你個仔根本係要破產, 你竟然仲幫佢還? 真係慈母多敗兒.
你老公仲要幫過手, 你仲想投訴D乜野?
一個人做錯事 ...

同意, 攪破產喇.


子爵府

積分: 14110


17#
發表於 18-5-25 13:17 |只看該作者

回覆樓主:

你係抵俾佢黑面!寫出嚟你自己都知幾唔啱!仔已成年,你想揹到幾時?係咪拖到依家段婚姻無埋你先清醒?你咁真係幫個仔咩?永遠有人埋單佢會學識自己負責咩?唔該你醒吓。你老公好慘俾你呃,俾你和你個仔咁樣拖累。你要做嘅係向老公坦白,認錯,對仔要下決心,唔再幫佢埋單!


琥珀宮

積分: 152982


16#
發表於 18-5-25 12:15 |只看該作者
你個仔成廿幾歲,欠債自己搞返掂啦,你幫得佢幾多次?亦因為你幫佢還,佢又繼續欠,你繼續孭,廿幾歲要自己理財啦,你管得幾多?重點你仲要理現任頭家架麻


男爵府

積分: 8058


15#
發表於 18-5-25 11:39 |只看該作者
tammy2008 發表於 18-5-25 11:35
你好意思標題係俾老公黑面而唔係俾自己個仔連慮成家?!

偏心到咁, 你個仔係寶, 人地嗰仔係草?

冇錯,應該改標題:幫不肖子還債,令老公黑面。

點評

gtg435i    發表於 18-12-11 11:20


水晶宮

積分: 50566


14#
發表於 18-5-25 11:35 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tammy2008 於 18-5-25 11:37 編輯

你好意思標題係俾老公黑面而唔係俾自己個仔連慮成家?!

偏心到咁, 你個仔係寶, 人地嗰仔係草?



放佢係第一位係做妻子既本份, 咁都叫大男人?


水晶宮

積分: 50566


13#
發表於 18-5-25 11:32 |只看該作者

回覆樓主:

繼續幫佢直頭成個人生都俾佢拖虧。。。。。

佢仲好意思有咩事繼續搵你幫既? 真係有夠厚顏無耻, 所謂人無耻便無敵。。

基本上過咗18歲就係成人要對自己做既事負責, 識搵錢就直頭當佢財政獨立開始要養家架啦。。。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo