自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   5


侯爵府

積分: 23250


1#
發表於 18-6-3 13:40 |只看該作者
溫左幾個鐘,真係不斷噴火


男爵府

積分: 7471


114#
發表於 18-6-5 08:48 |只看該作者

回覆樓主

真係大家都一樣,我都係working mum, 返到去已經好急,但小朋友一個唔知你急咩嘅態度,真係想掉佢落街


侯爵府

積分: 23250


113#
發表於 18-6-5 07:17 |只看該作者
水深火熱 發表於 18-6-4 22:44
同小朋友溫習慘過自己讀書,我唔係要求佢全部要識,唔識唔緊要,最嬲係佢D死人態度,簡直想打佢。
...

我仔d態度就係好克人憎


侯爵府

積分: 23250


112#
發表於 18-6-5 07:15 |只看該作者
ICbaby 發表於 18-6-4 22:29
冇得吾理!Dict, quiz計入考試分一部份!
所以咪局温lor...

溫唔到咁多,搞掂考試先


大宅

積分: 1663


111#
發表於 18-6-5 00:07 |只看該作者

回覆樓主

我果個自動自覺溫.!但溫唔夠半個鐘就訓著左...食飽飯佢又走番入房溫。係見到佢抄下詞語默寫下...但一陣又話眼訓...
唉...佢出到攰。你做阿媽既唔通打佢鬧佢話唔比訓咩。但後日考了,我都十分無奈...


公爵府

積分: 28591


110#
發表於 18-6-4 23:52 |只看該作者

回覆樓主:

頭先撕鬥三個鐘,食左兩粒止痛藥,宜家反胃中!真係慘過自己讀書,我宜家一見到啲習作個頭都痛。好羡慕唔駛點理既小朋友同家長,我想棄械投降,但仲有三日要捱。共勉之。


大宅

積分: 3052


109#
發表於 18-6-4 22:44 |只看該作者

回覆樓主

同小朋友溫習慘過自己讀書,我唔係要求佢全部要識,唔識唔緊要,最嬲係佢D死人態度,簡直想打佢。


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


108#
發表於 18-6-4 22:29 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-4 22:22
我見d書都好似未教哂,不過考試範圍唔包就唔理lu

冇得吾理!Dict, quiz計入考試分一部份!
所以咪局温lor...


侯爵府

積分: 23250


107#
發表於 18-6-4 22:22 |只看該作者
ICbaby 發表於 18-6-4 22:17
本帖最後由 ICbaby 於 18-6-4 22:17 編輯

最乞人憎就係咁!

我見d書都好似未教哂,不過考試範圍唔包就唔理lu


水晶宮

積分: 73578

BK Milk勳章


106#
發表於 18-6-4 22:20 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-4 22:00
我仔明天考試,今日d功課多到



侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


105#
發表於 18-6-4 22:17 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-4 22:00
我仔明天考試,今日d功課多到

本帖最後由 ICbaby 於 18-6-4 22:17 編輯

最乞人憎就係咁!
考試前吾比足夠時間人地温書!
考前不停默、測!功課又多!
仲要默、測埋吾係考試範圍嘅野!
真係温又死,吾温又死!


侯爵府

積分: 23250


104#
發表於 18-6-4 22:13 |只看該作者
Jasmine-4711 發表於 18-6-4 22:09
外判去補習社吧,我個件去去下典床唔去,試过幾間補習社都俾左錢但佢過一排又唔肯再去,唯有自己教。
...

佢有補開英文同數學,但俾個miss同sir投訴到……但係屋企自己教又ok喎


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


103#
發表於 18-6-4 22:11 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-4 22:05
我已放棄,放工已經攰到死,返到屋企問乜都唔識,我同自己講算罷,慳番啖氣
...

係!好身心疲憊!
放工仲要同小朋友跟功課、溫書!
個個做了虎媽


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


102#
發表於 18-6-4 22:09 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-4 22:05
我已放棄,放工已經攰到死,返到屋企問乜都唔識,我同自己講算罷,慳番啖氣
...

外判去補習社吧,我個件去去下典床唔去,試过幾間補習社都俾左錢但佢過一排又唔肯再去,唯有自己教。


子爵府

積分: 13839


101#
發表於 18-6-4 22:08 |只看該作者
ming1020 發表於 18-6-4 22:03
係……我已經要求唔高,佢求其交到貨俾我都ok, 啱啱同佢串番琴日溫過d生字,佢好似洗左腦唔記得,我就話算 ...

系....真糸吾理得甘多,米血壓高。
我件懶到不得了。溫2下就眼訓,平時叫都吾訓。
讀書真糸睇人...好彩不是名校了


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


100#
發表於 18-6-4 22:06 |只看該作者
Angelice-BeBe 發表於 18-6-3 15:00
我果個信心爆棚,問佢樣樣都話識
但就成日錯d唔小心嘅野

我個件,俾兩小時佢温課文詞語(填充),己經講左我幾點問書。兩个鈡後佢話温左,但十問九唔識,仲問我幾時有解釋過佢聽。我幾周前作填充卷俾佢,錯左有解釋一次,佢當耳邊風。

宜家佢小息玩緊(佢冇手机玩),玩仲多時間過讀,我要食雪糕降下火,再温第二樣。


侯爵府

積分: 23250


99#
發表於 18-6-4 22:05 |只看該作者
sweetannann 發表於 18-6-4 20:53
後日考,而家仲係唔記得,都唔知點算

我已放棄,放工已經攰到死,返到屋企問乜都唔識,我同自己講算罷,慳番啖氣


侯爵府

積分: 23250


98#
發表於 18-6-4 22:03 |只看該作者
ICbaby 發表於 18-6-4 21:48
其實同小朋友温書好影響大家感情

係……我已經要求唔高,佢求其交到貨俾我都ok, 啱啱同佢串番琴日溫過d生字,佢好似洗左腦唔記得,我就話算喇,玩一陣就瞓慳番d氣


侯爵府

積分: 23250


97#
發表於 18-6-4 22:00 |只看該作者
bongbongpatty 發表於 18-6-4 21:21
小二吾明点解到考試前一日都仲要做功課
日日咁多功課我又返工
小朋友返到屋企8:00

我仔明天考試,今日d功課多到


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


96#
發表於 18-6-4 21:52 |只看該作者

回覆樓主:

完全感受過呢d滋味!小d EQ都吾掂!
我也捱過了六年抗戰!
上了中学就另一遍青空!
大家加油呀!

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo