影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 18-6-21 15:14 |只看該作者
而家睇緊第7集,但千尋dl唔到第8....點解呢?

仲有套野都幾好睇,同幾搞笑


珍珠宮

積分: 32469


30#
發表於 18-7-27 10:04 |只看該作者
ruth2010 發表於 18-7-26 20:37
後面果d人著幾厚

咁真係辛苦了她們了


大宅

積分: 3667

開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 18-7-26 20:37 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-7-16 22:24
原來冬天拍架
唔怪得知佢地有集講食火鍋啦!
但班妃子就單薄啲

後面果d人著幾厚
20180726_125256.JPEG
20180726_125227.JPEG


珍珠宮

積分: 32469


28#
發表於 18-7-16 22:24 |只看該作者
ruth2010 發表於 18-7-16 19:58
我睇花絮話冬天拍,d女仔個個d衫都薄到死。講對白有煙出 ,不過真係好好笑
...

原來冬天拍架
唔怪得知佢地有集講食火鍋啦!
但班妃子就單薄啲


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 18-7-16 20:01 |只看該作者
ruth2010 發表於 18-7-16 19:58
我睇花絮話冬天拍,d女仔個個d衫都薄到死。講對白有煙出 ,不過真係好好笑
...

我最記得有集,同個蔡總廚唸計,然後佢地就想蔡總廚比d錢佢地,就咗個手勢,但蔡總廚就以為係派心心
日本の平安を祈ります


大宅

積分: 3667

開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 18-7-16 19:58 |只看該作者

回覆樓主:

我睇花絮話冬天拍,d女仔個個d衫都薄到死。講對白有煙出 ,不過真係好好笑


大宅

積分: 4925


25#
發表於 18-7-16 19:48 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-7-16 16:55
本帖最後由 tpyjasmine 於 18-7-16 16:55 編輯

係,套劇集集有故事

似實況劇如皆大歡喜咁,每集唔同主題,不過被cut到支離破碎~唉~嘥晒!
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 32469


24#
發表於 18-7-16 16:55 |只看該作者
bobocow 發表於 18-7-16 15:03
thanks 不過cut太多劇情,令到人冇心機睇 浪費左呢套劇

本帖最後由 tpyjasmine 於 18-7-16 16:55 編輯

係,套劇集集有故事
係有啲無頭無尾咁!
我都知佢冇講咩事一跳就講丁如戎入獄
算了,我睇重點
睇兩個喜歡冤家慢慢步入愛河算了!
有啲位都幾好笑


大宅

積分: 3402


23#
發表於 18-7-16 15:03 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 18-7-16 13:01
好似冇交代如戎犯咩事
皇上對太師早有不滿
如貴妃因為佢隱瞞身分

thanks 不過cut太多劇情,令到人冇心機睇 浪費左呢套劇


珍珠宮

積分: 32469


22#
發表於 18-7-16 13:01 |只看該作者
bobocow 發表於 18-7-15 03:52
我想問有冇交代過太子個仔如戎做咩會入牢 呢度睇唔明 又話如貴妃畫清界線,呢 ...

好似冇交代如戎犯咩事
皇上對太師早有不滿
如貴妃因為佢隱瞞身分
多次來殺皇上的人是東離國余孽
咁岩如貴妃就是東離國的人
皇上認為係佢安排殺皇上
所以同佢劃清界線


大宅

積分: 3402


21#
發表於 18-7-15 03:52 |只看該作者

回覆樓主:

我想問有冇交代過太子個仔如戎做咩會入牢 呢度睇唔明 又話如貴妃畫清界線,呢度又冇左畫面


珍珠宮

積分: 32469


20#
發表於 18-7-14 09:47 |只看該作者
sanngsan 發表於 18-7-13 17:33
回覆 kk80400 的帖子

今日開睇,片頭曲好聽
平時啲劇我會飛左片頭曲
但這套就冇飛,好正
我求你放過我去看看別的姑娘
求你不要愛我好不好


大宅

積分: 4925


19#
發表於 18-7-13 17:46 |只看該作者
sandy1018 發表於 18-7-12 08:00
好睇勁好睇!汪東城古裝好得,金晨原來都咁靚女。

男女主都好得!


大宅

積分: 4925


18#
發表於 18-7-13 17:33 |只看該作者
回覆 kk80400 的帖子


未剪之前因為我係有優酷VIP所以好早就睇晒頭12集,落架再上返後再睇發覺原本嘅第10集係全集刪除咗囉!
而且最慘係好多片頭同片尾曲有嘅sweet sweet片段都剪走晒正片無播!!


男爵府

積分: 6400


17#
發表於 18-7-12 08:00 |只看該作者
kk80400 發表於 18-6-21 15:14
而家睇緊第7集,但千尋dl唔到第8....點解呢?

仲有套野都幾好睇,同幾搞笑

好睇勁好睇!汪東城古裝好得,金晨原來都咁靚女。


伯爵府

積分: 18331


16#
發表於 18-7-1 14:10 |只看該作者
pigtwo 發表於 18-7-1 13:56
回覆 菲比108 的帖子

我上chinaq 睇,有齊26集。

睇哂26集喇

我見total有36集。想知幾時會更新


珍珠宮

積分: 30174


15#
發表於 18-7-1 13:56 |只看該作者
回覆 菲比108 的帖子

我上chinaq 睇,有齊26集。


珍珠宮

積分: 30174


14#
發表於 18-7-1 01:31 |只看該作者
多謝樓主推介,見豆瓣都有7分,應該不錯,,
剛看了第一集,真的很好笑,幽默之餘又不會低俗。第一次聽避寵,笑c左。
風格有點似太子妃升職記。開開心心又一集。
女主角有㸃似唐嫣,可惜皇帝不夠靚仔。


伯爵府

積分: 18331


13#
發表於 18-6-30 20:29 |只看該作者

回覆樓主

汪東城同金晨尐pink pink戲份少左尐


伯爵府

積分: 18331


12#
發表於 18-6-30 20:27 |只看該作者

回覆樓主

請問逢星期幾做架
邊到有直播睇呀?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo