美容扮靚

跳至

首頁
12

尾頁
   6


大宅

積分: 1461


1#
發表於 18-7-7 12:54 |只看該作者
有無朋友最近join了或完成療程的,可分享一下嗎?謝謝


別墅

積分: 943


25#
發表於 18-11-16 16:07 |只看該作者
Michellecat 發表於 18-7-11 23:44
回覆 Marconn 的帖子

Pm 左你

各位有冇cosmax的會員推薦号可提供,謝謝?


別墅

積分: 741


24#
發表於 18-8-18 17:16 |只看該作者
I_luv_jetso 發表於 18-8-18 00:01
即用$24000 買$30000 coupon, 扣$11xxx 買5次laser療程?coupon 有效期多長?唔知而家仲有冇coupon 賣呢? ...

買 coupon 本身已經優惠左,用來買療程只有 9折,我睇番張單 $13050 5 次,我買左 10 次,合共 $26100,療程有效期 1.5 年,未用既 cash coupon $3900 無寫幾時到期呀,我會再問下。


大宅

積分: 2978


23#
發表於 18-8-18 00:01 |只看該作者
Michellecat 發表於 18-7-8 17:44
回覆 amylum 的帖子

Laser $2900 一次,可以單次買,買 5次就 9 折,新會員再 9折,$11xxx 5 次,有會員介 ...

即用$24000 買$30000 coupon, 扣$11xxx 買5次laser療程?coupon 有效期多長?唔知而家仲有冇coupon 賣呢?


別墅

積分: 741


22#
發表於 18-7-11 23:44 |只看該作者
回覆 Marconn 的帖子

Pm 左你


大宅

積分: 2141


21#
發表於 18-7-11 23:31 |只看該作者
Marconn 發表於 18-7-11 23:08
回覆 Marconn 的帖子

各位有冇cosmax及A+的會員推薦号可提供,謝謝

已pm你


大宅

積分: 1461


20#
發表於 18-7-11 23:08 |只看該作者
回覆 Marconn 的帖子

各位有冇cosmax及A+的會員推薦号可提供,謝謝


大宅

積分: 1461


19#
發表於 18-7-11 22:58 |只看該作者
Michellecat 發表於 18-7-8 13:04
回覆 fany 的帖子

明白了,我13/7 去打,18/7 先返工,我會叫醫生盡打,我都幾多斑,係雀斑。 ...
請成個星期假,13号看看如何,分享下😁😁我都好怕成面結焦唔知幾時會復完灬


別墅

積分: 741


18#
發表於 18-7-10 11:57 |只看該作者
回覆 Marconn 的帖子

我 join 左 10次,買 coupon $24000 當 $30000 用,佢地無 hard sell 架, 同埋都唔會海鮮價


大宅

積分: 1461


17#
發表於 18-7-10 11:19 |只看該作者
回覆 Michellecat 的帖子

你join了幾次多少$,會不會再Sell你其他療程?


別墅

積分: 741


16#
發表於 18-7-9 10:31 |只看該作者
回覆 jenny623 的帖子

我都係只 join laser, 無 join 保濕喎。


大宅

積分: 1469


15#
發表於 18-7-9 09:28 |只看該作者
jenny623 發表於 18-7-9 08:54
我都打左兩次結焦,啲班係淺色左好多,有啲直頭冇左,好耐好深色既就仲有,但都冇咁明顯。我仲有一次就完左 ...

當然可以,我都係只打laser, 保濕自己做就得


大宅

積分: 2250


14#
發表於 18-7-9 08:54 |只看該作者

回覆樓主

我都打左兩次結焦,啲班係淺色左好多,有啲直頭冇左,好耐好深色既就仲有,但都冇咁明顯。我仲有一次就完左五次,想再join,但唔想要佢既保濕導入唔知得唔得,本身皮膚乾,唔知有冇sis只單做laser?在家保濕可以嗎?想留錢做laser
「兒女是耶和華所賜的產業,所懷的胎, 是祂所給的賞賜。」 詩篇 127:3


別墅

積分: 741


13#
發表於 18-7-8 17:44 |只看該作者
回覆 amylum 的帖子

Laser $2900 一次,可以單次買,買 5次就 9 折,新會員再 9折,$11xxx 5 次,有會員介紹可免醫生咨詢費 $600,
我上次買 coupon, $24000 當 $30000 用


大宅

積分: 1234


12#
發表於 18-7-8 17:08 |只看該作者

回覆樓主

Cosmax 係買package定點?
我本來諗住a記試埋打斑
Cosmax 咩價錢?


別墅

積分: 741


11#
發表於 18-7-8 13:04 |只看該作者
回覆 fany 的帖子

明白了,我13/7 去打,18/7 先返工,我會叫醫生盡打,我都幾多斑,係雀斑。


大宅

積分: 2682


10#
發表於 18-7-8 12:51 |只看該作者
Michellecat 發表於 18-7-8 11:55
回覆 fany 的帖子

咁大約幾多日甩焦?打個陣痛唔痛?你係咩類型斑呢?我以為甩焦後d 斑會淡好多

大概五日開始甩,如果多斑會痛。雀斑同荷爾蒙斑都有


別墅

積分: 741


9#
發表於 18-7-8 11:55 |只看該作者
回覆 fany 的帖子

咁大約幾多日甩焦?打個陣痛唔痛?你係咩類型斑呢?我以為甩焦後d 斑會淡好多


大宅

積分: 2682


8#
發表於 18-7-8 11:43 |只看該作者
Michellecat 發表於 18-7-8 11:11
回覆 fany 的帖子

想問下你有無打結焦架?我下星期打第2次,會打結焦.

打了兩次結焦


別墅

積分: 741


7#
發表於 18-7-8 11:11 |只看該作者
回覆 fany 的帖子

想問下你有無打結焦架?我下星期打第2次,會打結焦.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo