家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1638


1#
發表於 18-7-11 14:16 |只看該作者
成日聽d朋友去深圳,珠海,中山等等地方買樓投資,係咪真系投資得過?大家有無買大陸樓?


伯爵府

積分: 19600


13#
發表於 18-7-19 07:35 |只看該作者
Susan186186 發表於 18-7-18 18:56
之前自己都想買大陸樓,不過大陸法律比較難搞⋯⋯如果樓價升左,想套現,都唔知道點運返d錢落黎⋯⋯
...

我都想問,2公婆買大陸樓應該聯名定單名好?如果單名,屋主有咩三長2短另外一個攪遺產手續會否好麻煩?但如果聯名,大陸有限購令,以後係咪好難再買多間?


大宅

積分: 4849


12#
發表於 18-7-18 19:38 |只看該作者
你地有沒留意最近大陸的地產股價呢?


大宅

積分: 1638


11#
發表於 18-7-18 18:58 |只看該作者
Lilytseung 發表於 18-7-17 22:35
幾年前買左2間,買1-2線城市最好,又大又靚退休好好

你有無諗過樓價升左,想套現果時,d錢點運返香港?

永遠的守候..[url=http://www.baby-kingdom.com/stati


大宅

積分: 1638


10#
發表於 18-7-18 18:57 |只看該作者
新秦先生 發表於 18-7-13 15:57
其實原理就係,優質資產太貴,就轉去買次級但較平的資產. 中國地大,正如香港都有區份之分而影響樓宇價值,建議 ...

最主要係怕賣左樓,唔知d錢點運返落黎⋯⋯
永遠的守候..[url=http://www.baby-kingdom.com/stati


大宅

積分: 1638


9#
發表於 18-7-18 18:56 |只看該作者
backyard 發表於 18-7-13 15:13
不會,有親戚在國內另計

之前自己都想買大陸樓,不過大陸法律比較難搞⋯⋯如果樓價升左,想套現,都唔知道點運返d錢落黎⋯⋯
永遠的守候..[url=http://www.baby-kingdom.com/stati


男爵府

積分: 8139


8#
發表於 18-7-17 22:35 |只看該作者

回覆樓主

幾年前買左2間,買1-2線城市最好,又大又靚退休好好


禁止訪問

積分: 2500


7#
發表於 18-7-13 15:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6034

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


6#
發表於 18-7-13 15:13 |只看該作者
不會,有親戚在國內另計


大宅

積分: 1638


5#
發表於 18-7-11 18:28 |只看該作者
0030 發表於 18-7-11 15:36
大陸的樓都不平,早幾年買可能好點,現在炒高左不少~

大陸一d發展中城市都仲有好多升值空間嘅⋯⋯
永遠的守候..[url=http://www.baby-kingdom.com/stati


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


4#
發表於 18-7-11 15:36 |只看該作者
大陸的樓都不平,早幾年買可能好點,現在炒高左不少~


大宅

積分: 1638


3#
發表於 18-7-11 14:42 |只看該作者
333s 發表於 18-7-11 14:22
有什么好介紹?

我無呀⋯⋯我都唔識
永遠的守候..[url=http://www.baby-kingdom.com/stati


象牙宮

積分: 239620


2#
發表於 18-7-11 14:22 |只看該作者
Susan186186 發表於 18-7-11 14:16
成日聽d朋友去深圳,珠海,中山等等地方買樓投資,係咪真系投資得過?大家有無買大陸樓?
...


有什么好介紹?
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo