懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 154


1#
發表於 09-4-2 11:43 |只看該作者
去聽講座, 話如果穿左羊水就千其唔好沖涼, 要立刻去醫院, 因為沖涼可以會令陰道受感染, 影響bb….但如果穿水後唔沖, 分分鐘唔知幾時先可以沖wor

我見朋友或其他人都照沖, 而且我有個外國朋友, 佢話外國醫生suggest佢穿水後可以沖埋涼先去醫院.......

所以我想聽下大家意見or經驗


大宅

積分: 2998

醒目開學勳章


33#
發表於 09-4-7 15:42 |只看該作者
見紅 - 可以

穿水 - 唔可以, 因為有機會污遭水感染BB


珍珠宮

積分: 40000

馬年勳章


32#
發表於 09-4-7 14:27 |只看該作者
我第一胎係穿咗水,但一諗起要好耐先有得洗頭老死都洗埋先去啦


複式洋房

積分: 324


31#
發表於 09-4-7 11:35 |只看該作者
原帖由 小艾比 於 09-4-2 12:00 發表
我上一胎係半夜起身all 夜屎時, 發覺張紙巾越抹越多水出, 之後見到張紙巾有血先知係係見紅同穿水, 咁就一直許許聲咁流喇, 根本無得比你考慮再去沖涼, 拿拿聲拎埋走佬袋再落街搵的士搭去醫院, 一路響車到一路流, 我同 ...



个司機好好 人 啊 ·

當然晤會唸去洗白白啦,我頭胎醫生同我講有洋水流就要24小時內將bb生齣來or開刀。。。雖然24小時,但個種情況,萬一就繫袮去洗白白而袮b有危險甘點算,,,10月懷胎甘辛苦都過啦,,唔爭在啊 ,,到時有乜事后悔都無用!穿水肯定第1時間去醫院!!


大宅

積分: 4057

畀面勳章


30#
發表於 09-4-4 17:01 |只看該作者
我一月頭生嘅, 都係穿水入院, 但我都沖涼, 洗頭, 吹埋頭再食飽飽先入院~~

我係瞓瞓下, 半夜十二點幾穿水, 之後即刻標去toilet, 坐左一陣又無流喇~~ 諗住再瞓下先, 點知又黎多鑊, 都知bb想出黎喇~~(比edd早咗11日~) 跟住都慢慢黎, 差不多兩點先到醫院, 舒舒服服咁過咗兩個鐘, 之後就劇痛咗兩個鐘bb就出世喇~~ 全程用咗六個鐘頭十五分鐘~~


珍珠宮

積分: 34159


29#
發表於 09-4-4 15:48 |只看該作者
我果時都係穿左水就即刻入院,無去沖涼,之前醫生已經講明穿水是不可以沖涼,因很易細菌感染,入到醫院檢查後仲要瞓床,唔比起身,24小時內要生呢!


大宅

積分: 1082

畀面勳章 環保接龍勳章


28#
發表於 09-4-4 11:04 |只看該作者
我一穿水,就立刻CALL的士入院,當然冇沖涼啦!


大宅

積分: 3214


27#
發表於 09-4-4 10:45 |只看該作者

回覆 # 的文章

哈哈
個司機好搞笑....


大宅

積分: 1203


26#
發表於 09-4-3 17:20 |只看該作者
同意, 因為出好多力push bb出黎, 個人會出好多汗....


原帖由 chanwendy 於 09-4-2 14:33 發表
大部份醫生同書都係話唔好沖, 要入院. 我上一胎都係感覺穿水(不過入到院姑娘話未穿), 我見唔係流得好勁, 我都有快手沖涼. 聽過有啲穿咗係真係流得好快架, 咁就真係唔好沖喇. 其實經過上一胎, 我發覺即使沖咗都好, ...


大宅

積分: 1203


25#
發表於 09-4-3 17:17 |只看該作者
個司機仲緊張過你.....^^

原帖由 小艾比 於 09-4-2 12:00 發表
我上一胎係半夜起身all 夜屎時, 發覺張紙巾越抹越多水出, 之後見到張紙巾有血先知係係見紅同穿水, 咁就一直許許聲咁流喇, 根本無得比你考慮再去沖涼, 拿拿聲拎埋走佬袋再落街搵的士搭去醫院, 一路響車到一路流, 我同 ...


大宅

積分: 3344

好媽媽勳章 畀面勳章


24#
發表於 09-4-3 15:40 |只看該作者
我諗穿水我唔會沖涼....不過會洗左頭先入院


男爵府

積分: 6654

好媽媽勳章 畀面勳章


23#
發表於 09-4-3 13:47 |只看該作者
穿水要盡快入院嫁, 因為沖涼好易將d細菌帶入產道. 同埋醫生話如果流得快可能連臍帶都會沖埋出黎, 阿b會危險.

[ 本帖最後由 leung-baby 於 09-4-4 21:54 編輯 ]


子爵府

積分: 13211

好媽媽勳章 醒目開學勳章


22#
發表於 09-4-3 01:37 |只看該作者
我沖埋涼洗頭先入院


男爵府

積分: 7342


21#
發表於 09-4-3 00:48 |只看該作者
原帖由 doitwell75 於 09-4-2 23:54 發表
我都係沖左先去,最緊要係洗頭,我兩胎都係敢,都無事呀!


我都係咁話 ! 最緊要洗乾淨個頭, 到生完一落得床個人定 d 我先即刻由頭洗到落腳, 不過一沖完出黎, 個個牛咁眼望住我, 姑娘仲問點解我咁夠膽由沖涼仲洗埋頭, 佢話有 d 人生完連手都唔肯沾水



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


別墅

積分: 730


20#
發表於 09-4-3 00:05 |只看該作者
我唸自己到時會好亂 沖咩丫....
巴巴聲入院la~~


別墅

積分: 571


19#
發表於 09-4-2 23:54 |只看該作者
我都係沖左先去,最緊要係洗頭,我兩胎都係敢,都無事呀!


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


18#
發表於 09-4-2 18:18 |只看該作者
沖黎都冇用啦
生完都係身水身汗
寧願生完先沖個靚涼


大宅

積分: 1231


17#
發表於 09-4-2 17:04 |只看該作者
我穿左水都有沖涼 (都是就咁沖下身冇沖下面架)
但我就唔知係唔係真是細菌感染左我同bb

因為我生完阿囡(順產唔到要開刀)個晚姑娘話我發燒
所以連阿囡都要係箱住左1日
攪到阿囡一出世就同我斷絕見面2日
當時真是好唔開心架 隔住玻璃房見佢d眼淚真是不斷咁流架

如果知道真是咁而引致既 大家真是唔好沖啦
歡迎參觀我的個人網頁


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


16#
發表於 09-4-2 16:38 |只看該作者
我第一胎嗰時穿水先入院, 但因為唔係'her' 'her'聲, 係好少咁流, 所以我沖埋涼洗頭先入院~


大宅

積分: 2916


15#
發表於 09-4-2 16:11 |只看該作者
陀AR B個陣因為個肚皮成日好"痕"...個日如常訓響床到"抓"..."抓抓"下POP一聲就FEEL就下面有野好快咁流梗...拿拿聲起身衝入廁所坐住馬桶....等佢好似小左至沖下下身+用勁厚M巾至坐車入醫院...一路搭車都搵野墊住驚過底...其實都幾尷尬...HAHAHAH

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo