想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 504


1#
發表於 18-8-1 17:40 |只看該作者
上星五dd -1 ,cb digital 驗到1-2 weeks,綠d有控
之後每日都驗綠d,無加深,都係得個控
到今日dd+4,好似連個控都無埋
走去睇醫生,驗多次,醫生話無

請問咁樣係咪即係化學了?
呢幾日無流啡無流血。。


別墅

積分: 504


24#
發表於 18-8-4 12:45 |只看該作者
chingchingmc 發表於 18-8-3 20:37
係咪化學完會大機會啲架? 應該點條理.....

聽呢到d jm講化學完會好易中,好似話因爲子宮已經ready for懷孕

唔使點調理,當遲嚟m咁就得。不過我有睇開中醫。

我地一齊加油呀!


別墅

積分: 504


23#
發表於 18-8-4 12:40 |只看該作者
cavy0511 發表於 18-8-3 19:07
係當m呀, 黎第一日當day1

多謝你
收拾心情,重新出發


大宅

積分: 1119


22#
發表於 18-8-4 09:34 |只看該作者
cavy0511 發表於 18-8-3 18:55
你咁深色應該唔係化學, 係小產, 不過週數細

嗯嗯其實我都唔係好識分化學同小產,不過醫生都係叫我當嚟m咁就得


別墅

積分: 509


21#
發表於 18-8-3 20:37 |只看該作者

回覆樓主

係咪化學完會大機會啲架? 應該點條理.....


男爵府

積分: 9959


20#
發表於 18-8-3 19:07 |只看該作者
winnieypwong 發表於 18-8-3 16:02
多謝各位
今日流血了,好似m咁多
請問呢d係咪當M? 如果係,即當新一個cycle嗎?

係當m呀, 黎第一日當day1


男爵府

積分: 9959


19#
發表於 18-8-3 18:55 |只看該作者
HyperBB 發表於 18-8-3 14:34
我嗰次DD當日驗CB 條線就已經同對照線一樣咁深,點知過咗6日就流血,流咗兩日再驗都依然咁深色, ...

你咁深色應該唔係化學, 係小產, 不過週數細


別墅

積分: 509


18#
發表於 18-8-3 18:17 |只看該作者
winnieypwong 發表於 18-8-3 16:02
多謝各位
今日流血了,好似m咁多
請問呢d係咪當M? 如果係,即當新一個cycle嗎?

起碼你都黎m,我仲未,喺到驚緊


別墅

積分: 504


17#
發表於 18-8-3 16:02 |只看該作者

回覆樓主

多謝各位
今日流血了,好似m咁多
請問呢d係咪當M? 如果係,即當新一個cycle嗎?


大宅

積分: 1119


16#
發表於 18-8-3 14:34 |只看該作者

回覆樓主

我嗰次DD當日驗CB 條線就已經同對照線一樣咁深,點知過咗6日就流血,流咗兩日再驗都依然咁深色,我諗我唔會再相信深色就代表一定中喇。不過醫生話化學同早期流產對身體唔會有太大影響,收拾心情,補下中藥,做運動,再努力!


大宅

積分: 1339


15#
發表於 18-8-3 13:40 |只看該作者
winnieypwong 發表於 18-8-1 17:40
上星五dd -1 ,cb digital 驗到1-2 weeks,綠d有控
之後每日都驗綠d,無加深,都係得個控
到今日dd+4,好似 ...

去抽血驗懷孕指數比較準確


別墅

積分: 509


14#
發表於 18-8-3 13:19 |只看該作者
cavy0511 發表於 18-8-2 19:51
加深隔日先明顯, 幾日都係同一樣色既話就應該化學左

我本來都係28號dd 當日驗綠d有控架,但29號就淺左好多,跟住唔敢再驗,到而家都未黎m


別墅

積分: 779


13#
發表於 18-8-2 20:06 |只看該作者
cayu 發表於 18-8-1 21:05
我同你情況一樣,之後DD+4開始流啡,綠D變白板...唔知會流幾多日
喊咗幾次,而家收拾心情,諗吓下個 ...

我剛剛都買了滴雞精,m後試下飲


男爵府

積分: 9959


12#
發表於 18-8-2 19:51 |只看該作者
park_kiki 發表於 18-8-2 12:12
想問問dd 檢綠d 係深控但無c線咁深,當天用cb 檢係2-3星期,再去診所度檢出咗信比我排期。
但我今天去dd+3 ...

加深隔日先明顯, 幾日都係同一樣色既話就應該化學左


男爵府

積分: 9959


11#
發表於 18-8-2 19:50 |只看該作者
winnieypwong 發表於 18-8-2 09:29
多謝各位
其實見綠d一直無加深已經心知不妙
直到尋日醫生話無!真係心情直插谷底,喊左出嚟

我個時停左無加深4日就黎左m


洋房

積分: 95


10#
發表於 18-8-2 12:12 |只看該作者

回覆樓主:

想問問dd 檢綠d 係深控但無c線咁深,當天用cb 檢係2-3星期,再去診所度檢出咗信比我排期。
但我今天去dd+3 檢綠d 都係無加深,咁係咪即是化學?


別墅

積分: 504


9#
發表於 18-8-2 09:29 |只看該作者

回覆樓主

多謝各位
其實見綠d一直無加深已經心知不妙
直到尋日醫生話無!真係心情直插谷底,喊左出嚟
到今日我仲未流啡/血,其實會唔會仲有機?如果真係化學左,幾耐先會m排出體外?


大宅

積分: 2002


8#
發表於 18-8-1 21:05 |只看該作者
winnieypwong 發表於 18-8-1 17:40
上星五dd -1 ,cb digital 驗到1-2 weeks,綠d有控
之後每日都驗綠d,無加深,都係得個控
到今日dd+4,好似 ...

我同你情況一樣,之後DD+4開始流啡,綠D變白板...唔知會流幾多日
喊咗幾次,而家收拾心情,諗吓下個cycle點樣可以做好啲,排乾淨之後飲吓滴雞精、燉花膠,希望卵子/內膜會再靚啲!JM加油


男爵府

積分: 7759

畀面勳章


7#
發表於 18-8-1 20:00 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 chitosefung 於 18-8-11 20:33 編輯




複式洋房

積分: 265


6#
發表於 18-8-1 19:55 |只看該作者
winnieypwong 發表於 18-8-1 17:40
上星五dd -1 ,cb digital 驗到1-2 weeks,綠d有控
之後每日都驗綠d,無加深,都係得個控
到今日dd+4,好似 ...

我今個月都係咁呀,當時我驗埋血,果指數一日一日咁跌!醫生話係化學左。果種空喜歡既心情,我明呀!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo