懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 733


1#
發表於 18-8-6 08:38 |只看該作者
同老公結婚前計劃左生豬寶寶。
結婚9個月就係時機到,一擊即中。
我同老公都好意外會一擊即中,開心到不得了。
懷孕期間試過流一,兩滴啡去睇醫生食黃體胴。
一直都有反胃唔舒服嘅妊娠反應令到我返工都冇哂動力。
去到8week 終於照到B.B. 有心跳,成個人都充滿力量。 返工都積極左,早睡早起早收工。
但到10week 去做檢查,我仲一入去同醫生講哂笑咁。
一check B.B. 原來沒左心跳,停左係8 week 左右大小。
對住醫生我仍然好冷靜,但離開醫生房即刻到廁所爆喊。

生命真係好脆弱,完全唔係邊個可以控制。
岩岩呢個星期六,日留院做了藥流。
睇見都有唔少同路人都係同一問題留院,更覺得個種無奈同脆弱感。
只希望養好身體,若可行真係想生我嘅豬寶寶。

流產後,除左飲生化湯。
食木耳炒雞個d 得唔得? 仲有d 咩特別要注意?


男爵府

積分: 6938


62#
發表於 18-8-13 09:08 |只看該作者

回覆樓主

加油。好好休息。睇中醫有用架。

我第一胎係空心胎。又係覺得係時候要bb。又係一擊即中。知道係空心時超難過。

睇中醫轉工調理後,bb再番黎。而家2歲幾啦


複式洋房

積分: 366


61#
發表於 18-8-13 00:43 |只看該作者

回覆樓主

Take care , baby will come to you soon ❤️


複式洋房

積分: 120


60#
發表於 18-8-12 21:58 |只看該作者
麻每吉 發表於 18-8-12 16:34
我8week果次都係相差兩日就無左,好明白你,我老公都忍唔住喊,希望你早d收拾心情
...

大家都要振作啊


複式洋房

積分: 120


59#
發表於 18-8-12 21:57 |只看該作者
Jennifercyber 發表於 18-8-12 17:35
聽日做完手術就好快冇事。
養好身體再黎過! 一齊加油!

多謝你們,bb 等唔切佢今日自己排左出來啦!個心而家平安左好多。大家都要調理好再出發啊。


複式洋房

積分: 122


58#
發表於 18-8-12 20:56 |只看該作者
Jennifercyber 發表於 18-8-6 08:38
同老公結婚前計劃左生豬寶寶。
結婚9個月就係時機到,一擊即中。
我同老公都好意外會一擊即中,開心到不得 ...

我也是想生豬bb, 計好時間一擊即中, 7week出血食左幾日安胎藥,但驗血見到指數大跌,醫生叫停食安胎藥等流產。然後過幾日去左睇中醫,一食中藥,即晚就流產了,都流等乾淨!坐月左一個月,薑水沖涼加炒米茶,現在keep住食中藥,我打算十月再努力(emoji)(emoji)大家都要加油呀!!


別墅

積分: 733


57#
發表於 18-8-12 17:35 |只看該作者
sunshine0916 發表於 18-8-12 11:52
改左聽朝做手術啦,因為今日好似m come 咁,即刻打俾醫生,醫生話咁要盡快做。多謝你呀,真係家人真係強心 ...

聽日做完手術就好快冇事。
養好身體再黎過! 一齊加油!


大宅

積分: 1794


56#
發表於 18-8-12 16:34 |只看該作者
sunshine0916 發表於 18-8-11 23:34
我都係尋日10w 照無左心跳,一直都有睇中醫、食hormones 藥,星期一照都仲有心跳,尋日就再無見到閃閃,聽 ...

我8week果次都係相差兩日就無左,好明白你,我老公都忍唔住喊,希望你早d收拾心情


大宅

積分: 1170


55#
發表於 18-8-12 16:28 |只看該作者

回覆樓主

樓主加油,流產後半年好易中架。我果陣三個月後再試,試左兩個月左右就中左,而家細佬都半歲了

坐小月我有吃薑醋、柯膠、燉雞湯,沖薑水涼


複式洋房

積分: 120


54#
發表於 18-8-12 11:52 |只看該作者

回覆樓主

改左聽朝做手術啦,因為今日好似m come 咁,即刻打俾醫生,醫生話咁要盡快做。多謝你呀,真係家人真係強心針,無左佢地支持唔到。


別墅

積分: 733


53#
發表於 18-8-12 10:01 |只看該作者
sunshine0916 發表於 18-8-11 23:34
我都係尋日10w 照無左心跳,一直都有睇中醫、食hormones 藥,星期一照都仲有心跳,尋日就再無見到閃閃,聽 ...

如果怕就入急症會好快處理。
傻豬,屋企人係支柱為你打強心針。 應該要抒發吓唔係屈住會好辛苦。 但其實上BK 見到咁多同路人其實真係好平常。 我99 係咁問我點解架? 我咪反問佢我都想知點解喎!太多嘢解釋唔到,緣盡冇辦法。重拾心情,咪又係一條好漢再出發。加油呀!


複式洋房

積分: 120


52#
發表於 18-8-11 23:34 |只看該作者

回覆樓主

我都係尋日10w 照無左心跳,一直都有睇中醫、食hormones 藥,星期一照都仲有心跳,尋日就再無見到閃閃,聽到心跳聲,眼淚不停咁流,好傷心。唔想屋企人擔心,自己一個人時,眼淚不停咁流。屋企人個個都好錫我,真係唔想令到佢地再要為我擔心。
約左醫生來緊星期三吸宮,但今日已經流好多啡,唔知等咁耐有無問題?


複式洋房

積分: 170


51#
發表於 18-8-8 22:01 |只看該作者
candy2611 發表於 18-8-7 23:56
我諗住呢兩個月勤力d睇中醫調理 10月再努力 因為唔太想豬bb係超細b 搵學校好麻煩
大家一齊加油 話唔埋遲 ...

我也是打算好好休息調節飲食2至3個月(emoji)(emoji)(emoji)(emoji)
之後再努力
一齊加油啊!


珍珠宮

積分: 39566


50#
發表於 18-8-8 15:19 |只看該作者

回覆樓主

振作!好好調養身體,bb會再次回來你身邊的!


大宅

積分: 1502


49#
發表於 18-8-7 23:56 |只看該作者
ccmusic 發表於 18-8-7 18:27
同路人too,
剛小x了,
原來這裡甘多x和自己經歷同樣事情

我諗住呢兩個月勤力d睇中醫調理 10月再努力 因為唔太想豬bb係超細b 搵學校好麻煩
大家一齊加油 話唔埋遲啲我哋個豬b同月出世


別墅

積分: 733


48#
發表於 18-8-7 21:52 |只看該作者
kevcaminlla 發表於 18-8-7 21:50
我早一個星期9week 照唔到心跳, 現在一星期了,仍沒有流啡,打算再睇然後安排手術, 好難去面對再去照果下 ...

盡快處理會好d , 因為醫生話放得耐會發炎。
你都收拾心情,重新出發。


洋房

積分: 33


47#
發表於 18-8-7 21:50 |只看該作者

回覆樓主

我早一個星期9week 照唔到心跳, 現在一星期了,仍沒有流啡,打算再睇然後安排手術, 好難去面對再去照果下但睇唔到野 :(


別墅

積分: 733


46#
發表於 18-8-7 19:34 |只看該作者
Rainbowmelody 發表於 18-8-7 18:15
我啱啱前日係屋企度小產左 5w 琴日去左睇醫生 醫生照完陰超話要即刻刮宮 今日啱啱番左屋企 開心左一個星期 ...

有個醫生同我講過係25% 。無50% 咁嚇人嘅⋯⋯
其實25%都4個有1個咁,都好大機會。


別墅

積分: 733


45#
發表於 18-8-7 19:15 |只看該作者
Rainbowmelody 發表於 18-8-7 18:16
我想問咩係炒米水? 點整嫁?

本帖最後由 Jennifercyber 於 18-8-7 19:17 編輯

我見我爸將d 米炒至金黃備用。
之後就放一d 入壺倒熱水焗黎飲。

https://youtu.be/DRuGHm0Dhk4


複式洋房

積分: 170


44#
發表於 18-8-7 18:27 |只看該作者
candy2611 發表於 18-8-7 17:43
同路人我同你一樣都係想生隻豬仔
第一個cycle就bingo 但我8w照得6w5大 有心跳 之後10w流啡 照下 ...

同路人too,
剛小x了,
原來這裡甘多x和自己經歷同樣事情
大家打算調理幾耐再努力?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo