懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 214


1#
發表於 18-8-9 18:14 |只看該作者
依家啱啱30w1d,今日產檢,量2次血壓都超標,醫生話我有高血壓,又有腳腫,加上高齡,懷疑我有妊娠毒血症,要我入院做詳細檢查!唔知會唔會係因為我有d感冒所以影響血壓,平時自己量都好正常,一聽到要入院check就好不安!唉。。。。。


大宅

積分: 1617

畀面勳章


25#
發表於 18-8-13 09:10 |只看該作者
Samsamsammi 發表於 18-8-13 00:05
回覆 haha748494 的帖子

我出左院了!一切都正常,叫做鬆一口氣啦!祝福大家都健健康康啊! ...

恭喜你!祝之後一切順利


複式洋房

積分: 214


24#
發表於 18-8-13 00:05 |只看該作者
回覆 haha748494 的帖子

我出左院了!一切都正常,叫做鬆一口氣啦!祝福大家都健健康康啊!


複式洋房

積分: 214


23#
發表於 18-8-13 00:03 |只看該作者
回覆 Connie_cat 的帖子

我入左院過左一晚檢查左了!一切都正常啊!血壓都無高,做埋BB心跳同埋活躍超聲波,都無問題啊!希望過後2個月都可以keep住啦!你都加油啊!


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


22#
發表於 18-8-11 23:10 |只看該作者
心情儘量放輕鬆,入院CHECK 清楚,就算系,都系及早發現同治療,祝你同BB順順利利。


別墅

積分: 610


21#
發表於 18-8-10 09:23 |只看該作者
yimfion0126 發表於 18-8-10 07:50
我冇特別去了解藥效,但醫生話阿士匹靈唔係降血壓藥,食咗只係想預防臍帶血管唔塞,等BB有足夠的養份同氧 ...

我都係每次去醫院血壓都高,我都唔知係咪緊張嘅關係,我而家去咗一次健康院,三次醫院,d血壓一次比一次高,就算休息之後量都係高,醫生要求我每日量記錄低比佢睇,佢話護士量嘅同我係屋企量嘅有出入,要求我入院一日睇下,所以早幾日入咗醫院住一晚,血壓都好正常,上壓唔過125,係入院時131,我都有d怕到後期有妊娠毒血症...


水晶宮

積分: 61095


20#
發表於 18-8-10 07:56 |只看該作者
yimfion0126 發表於 18-8-10 07:50
我冇特別去了解藥效,但醫生話阿士匹靈唔係降血壓藥,食咗只係想預防臍帶血管唔塞,等BB有足夠的養份同氧 ...

好的,真係驚,我都死過翻生


大宅

積分: 1617

畀面勳章


19#
發表於 18-8-10 07:50 |只看該作者
李露眉 發表於 18-8-10 06:50
你而家血壓有幾高?起碼無蛋白尿,我個時26周已有蛋白尿

我冇特別去了解藥效,但醫生話阿士匹靈唔係降血壓藥,食咗只係想預防臍帶血管唔塞,等BB有足夠的養份同氧氣。

同埋我份人一去到醫院同診所就不自覺緊張咗,上次帶埋血壓機返醫院對照,又ok wor。所以醫生叫我每日喺屋企照check。

我上一胎所有產檢都冇蛋白尿架,只係血壓14X,係到入院生嗰下170,姑娘成日問我有冇眼矇頭痛。到入產房一刻就話有蛋白尿,都叫不幸中嘅大幸嘅。

今胎喺屋企度都係107-125左右,但去醫院或診所又好易14X,要坐20分鐘再度先正常。

醫生話上一胎有,第二胎都容易有,如果真係想生,小心留意身體狀況,聽醫生吩咐。大家一齊加油呀!


水晶宮

積分: 61095


18#
發表於 18-8-10 06:50 |只看該作者
yimfion0126 發表於 18-8-9 22:13
我上一胎去到產房先知中咗妊娠毒血,所以今胎醫生開咗阿士匹靈俾我食到36W。而家29w啦,每次返醫院度都會 ...

你而家血壓有幾高?起碼無蛋白尿,我個時26周已有蛋白尿


水晶宮

積分: 61095


17#
發表於 18-8-10 06:45 |只看該作者
yimfion0126 發表於 18-8-9 22:13
我上一胎去到產房先知中咗妊娠毒血,所以今胎醫生開咗阿士匹靈俾我食到36W。而家29w啦,每次返醫院度都會 ...

食左都会高
我仲打算生第二個


複式洋房

積分: 214


16#
發表於 18-8-9 22:40 |只看該作者
回覆 小驚 的帖子

原來你都有哩個情況,大家一齊加油!最緊要媽媽同BB都健健康康啊!


複式洋房

積分: 214


15#
發表於 18-8-9 22:38 |只看該作者
回覆 yimfion0126 的帖子

我今日返到屋企每隔一個中自己量一次血壓都無事,唉。。。無啦啦要入院check,個心始終都有d唔舒服!


大宅

積分: 1617

畀面勳章


14#
發表於 18-8-9 22:13 |只看該作者
Samsamsammi 發表於 18-8-9 18:14
依家啱啱30w1d,今日產檢,量2次血壓都超標,醫生話我有高血壓,又有腳腫,加上高齡,懷疑我有妊娠毒血症, ...

我上一胎去到產房先知中咗妊娠毒血,所以今胎醫生開咗阿士匹靈俾我食到36W。而家29w啦,每次返醫院度都會高,要度第二次,自己喺屋企度又冇事。

醫生都係想孕婦同BB安全,所以穩陣D去醫院檢查清楚好。祝你一切順利平安。


男爵府

積分: 9485

BK福利官勳章


13#
發表於 18-8-9 21:48 |只看該作者
李露眉 發表於 18-8-9 21:42
你食左後,血壓係米好靚??

我唔知呀...
其實我血壓無咩問題,係因為糖尿而食


水晶宮

積分: 61095


12#
發表於 18-8-9 21:42 |只看該作者
小驚 發表於 18-8-9 19:20
我而家都一直食薄血藥嚟減低我妊娠毒血嘅風險
一齊加油

你食左後,血壓係米好靚??


水晶宮

積分: 61095


11#
發表於 18-8-9 21:42 |只看該作者

回覆樓主:

可能會早產,我31周生左


男爵府

積分: 9485

BK福利官勳章


10#
發表於 18-8-9 19:20 |只看該作者
Samsamsammi 發表於 18-8-9 18:45
回覆 小驚 的帖子

其實寶寶一直都好乖,都好少情況令我唔舒服,最多都係腰痛!平時食得又訓得,返工都唔會 ...

我而家都一直食薄血藥嚟減低我妊娠毒血嘅風險
一齊加油


複式洋房

積分: 214


9#
發表於 18-8-9 19:12 |只看該作者
回覆 musiccisum 的帖子

今日淨係叫我留小便同抽血!唔知係咪驗蛋白尿啊!要聽日入到院先知道實際要驗d乜!


子爵府

積分: 11711


8#
發表於 18-8-9 18:56 |只看該作者
Samsamsammi 發表於 18-8-9 18:53
回覆 musiccisum 的帖子

係!本來要我即時入院,但因為我未有準備,又唔知要留院留幾耐,所以我要求聽朝先 ...

本帖最後由 musiccisum 於 18-8-9 18:56 編輯

咁醫生有無同你check埋尿蛋白

我有朋友28週check到妊娠毒血,住到34週緊急開刀


複式洋房

積分: 214


7#
發表於 18-8-9 18:53 |只看該作者
回覆 musiccisum 的帖子

係!本來要我即時入院,但因為我未有準備,又唔知要留院留幾耐,所以我要求聽朝先入院,咁我可以準備好d!個醫生都好好!佢叫我抽定血,留定小便,聽朝一入院就可以即時check!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo