懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 194


1#
發表於 18-8-11 12:24 |只看該作者
有冇jm 可以 recommend 開刀生完bb 即用嘅束腹帶,用左係咪會令傷口無咁痛?


複式洋房

積分: 347


8#
發表於 18-8-13 01:50 |只看該作者

回覆樓主:

我都係開刀後第2日姑娘幫我帶,醫生話帶住傷口無咁痛,佢每次醫生黎檢查會打開返佢,醫生再幫我cool返時係cool得好緊架。佢會姐住個傷口位,所以我個陣又唔覺會整到傷口痛。帶左郁個陣反而真係唔痛。私家束腹帶會包埋我個間係,但我都另外買左個六甲村貴個隻黎換都唔錯,夠緊就得。


水晶宮

積分: 55968


7#
發表於 18-8-12 19:39 |只看該作者

回覆樓主

我私家開刀,第2日醫生就幫我帶。傷口無咁痛。


大宅

積分: 2074


6#
發表於 18-8-12 19:19 |只看該作者

回覆樓主

私家開刀一完左醫生會幫手帶住,等傷口無咁痛..


珍珠宮

積分: 39566


5#
發表於 18-8-12 19:12 |只看該作者
haha748494 發表於 18-8-12 15:17
回覆 RubyYu07 的帖子

開刀之後就用,會唔會整親傷口,都系等傷痊癒之後再用。 ...

我就覺得會整親傷口囉,起碼等唔痛再用。


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


4#
發表於 18-8-12 15:17 |只看該作者
回覆 RubyYu07 的帖子

開刀之後就用,會唔會整親傷口,都系等傷痊癒之後再用。


珍珠宮

積分: 39566


3#
發表於 18-8-11 15:11 |只看該作者

回覆樓主

起碼等個傷口唔痛再用,紮住肯定唔好架…


禁止訪問

積分: 1155


2#
發表於 18-8-11 12:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo